eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę środków czystości . 17/17 PN/2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-20

Bytom: Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę środków czystości . 17/17 PN/2011
Numer ogłoszenia: 170361 - 2011; data zamieszczenia: 20.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny Nr 2 , ul. Stefana Batorego 15, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 32 7861400, faks 32 7861646.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalspec2.bytom.ids.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę środków czystości . 17/17 PN/2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest zakup i dostawa środków czystości określonych przez Zamawiającego według grup asortymentowo - cenowych zgrupowanych w Pakietach nr 1 - 21 stanowiących załącznik A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Pak.1 - Mydło w płynie Pak.2 - Dozowniki na mydło w płynie ; Pak.3 - Dozowniki przeznaczone do dozowania preparatów do odkażania i mycia rąk Pak.4 - Ręczniki jednorazowe; Pak.5 - Podajniki na ręczniki składane; Pak.6 - Mydło w kostkach dla niemowląt; Pak.7 - Proszek do prania 95 0 C ; Pak.8 - Proszek do szorowania; Pak.9 - Mleczko do czyszczenia; Pak.10 - Koncentraty do mycia i czyszczenia; Pak.11 - Pasty do podłóg; Pak.12 - Worki foliowe Pak.13 - Rękawice gospodarcze; Pak.14 - Soda amoniakalna; Pak.15 - Chloramina T; Pak.16 - Wybielacz; Pak.17 - Sól do zmywarek; Pak.18 - Ścierki do mycia; Pak.19 - Mopy do sprzątania i dezynfekcji; Pak.20 - Akcesoria do wózka sprzątacza. Pak.21 - Sól pastylkowa.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.31.00-4, 25.24.00.00-5, 21.22.13.00-1, 24.51.32.00-5, 24.51.14.00-3, 24.51.32.94-0, 24.51.13.10-5, 25.22.21.00-4, 25.16.11.00-8, 24.13.33.10-0, 24.43.16.00-0, 24.51.32.00-5, 24.51.32.91-9, 17.22.58.00-3, 17.24.20.00-0, 29.71.34.10-7, 24.51.32.91-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium: w przypadku złożenia oferty na wszystkie pakiety wadium w wysokości 3 996,00 zł. Pak.1 Pakiet Nr 1 - MYDŁO W PŁYNIE 100,00 zł Pak.2 Pakiet Nr 2 - DOZOWNIKI NA MYDŁO W PŁYNIE 30,00 zł Pak.3 Pakiet Nr 3 - DOZOWNIKI PRZEZNACZONE DO DOZOWANIA PREPARATÓW DO ODKAŹANIA I MYCIA RĄK 64,00 zł Pak.4 Pakiet Nr 4 - RĘCZNIKI JEDNORAZOWE 516,00 zł Pak.5 Pakiet Nr 5 - PODAJNIKI NA RĘCZNIKI SKŁADANE 45,00 zł Pak.6 Pakiet Nr 6 - MYDŁO W KOSTKACH DLA NIEMOWLĄT 58,00 zł Pak.7 Pakiet Nr 7 - PROSZEK DO PRANIA 95 stopni C 1 023,00 zł Pak.8 Pakiet Nr 8 - PROSZEK DO SZOROWANIA 21,00 zł Pak.9 Pakiet Nr 9 - MLECZKO DO CZYSZCZENIA 31,00 zł Pak.10 Pakiet Nr 10 - KONCENTRATY DO MYCIA I CZYSZCZENIA 807,00 zł Pak.11 Pakiet Nr 11 - PASTY DO PODŁÓG 69,00 zł Pak.12 Pakiet Nr 12 - WORKI FOLIOWE 745,00 zł Pak.13 Pakiet Nr 13 - RĘKAWICE GOSPODARCZE 17,00 zł Pak.14 Pakiet Nr 14 - SODA AMONIAKALNA 86,00 zł Pak.15 Pakiet Nr 15 - CHLORAMINA T 88,00 zł Pak.16 Pakiet Nr 16 - WYBIELACZ 3,00 zł Pak.17 Pakiet Nr 17 -SÓL DO ZMYWAREK 15,00 zł Pak.18 Pakiet Nr 18 - ŚCIERKI DO MYCIA 21,00 zł Pak.19 Pakiet Nr 19 - MOPY DO SPRZĄTANIA I DEZYNFEKCJI 175,00 zł Pak.20 Pakiet Nr 20 - AKCESORIA DO WÓZKA SPRZĄTACZA 37,00 zł Pak.21 Pakiet Nr 21 - SÓL PASTYLKOWA 45,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie oraz dokumenty określone w § 18 ust. 1 SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają wiedzę i doświadczenie (art. 22 ust 1 pkt 2 pzp).tj.: zrealizowali min. 2 dostawy w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia - Wykonawca składa oświadczenie oraz dokumenty określone w § 18 ust. 2 SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • b) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia(art. 22 ust 1 pkt 3 pzp) tj. wykonawca musi zapewnić specjalistyczny transport w terminie do 7 dni roboczych po dokonaniu zamówienia przez upoważnionego pracownika Zamawiającego do siedziby Zamawiającego. Wykonawca składa dokumenty określone w § 18 ust. 1 SIWZ oraz oświadczenie będące załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • b) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia(art. 22 ust 1 pkt 3 pzp) tj. wykonawca musi zapewnić specjalistyczny transport w terminie do 7 dni roboczych po dokonaniu zamówienia przez upoważnionego pracownika Zamawiającego do siedziby Zamawiającego. Wykonawca składa dokumenty określone w § 18 ust. 1 SIWZ oraz oświadczenie będące załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej (art. 22 ust 1 pkt 4 pzp), - posiadają dostęp do wolnych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej takiej, jak wartość złożonej oferty, zapewnią stałość cen w okresie trwania umowy, - Wykonawca składa oświadczenie oraz dokumenty określone w § 18 ust. 3 SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    2. W celu potwierdzenia niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga: a) Oświadczenie dotyczące terminu dostawy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ b) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ ( Doświadczenie zawodowe ) c) Dokumenty (np. referencje lub protokoły ) poprzednich zamawiających potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający wymaga : a) Oświadczenie o stałości cen oraz warunkach płatności wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W celu potwierdzenia, ze oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiający wymaga: a) Wypełnionych i podpisanych formularzy asortymentowo - cenowych stanowiących załącznik A do SIWZ (dla każdego oferowanego pakietu), b) dokumentów dopuszczających do obrotu określone w § 1 ust. 2 SIWZ, c) etykiety, foldery, karty katalogowe oferowanego w danym pakiecie środka, a w przypadku substancji niebezpiecznej kartę charakterystyki substancji (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 3 lipca 2002r. w sprawie karty charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego ( Dz. U . nr 140 poz. 1171 z 2002r. ).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany umowy po jej zawarciu w przypadku okoliczności, gdy: a.zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego, b.konieczność wprowadzenia zmian wyniknie z okoliczności obiektywnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, niezależnych od woli stron, bez względu na to czy ich skutki są korzystne dla Zamawiającego, c.strony umowy uznają zasadność wprowadzenia zmian do umowy, a zmiany te nie wywołają niekorzystnych skutków dla Zamawiającego i nie spowodują zmiany oferowanych warunków realizacji zamówienia będących podstawą oceny ofert.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalspec2.bytom.ids.pl - adres internetowy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny numer 2 w Bytomiu , ul. St. Batorego 15 41-902 Bytom ( pokój nr.18. I piętro , Zam. Publiczne , Budynek Dyrekcji ) lub bezpłatnie na stronie internetowej szpitala..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2011 godzina 09:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny numer 2 w Bytomiu , ul. St. Batorego 15 41-902 Bytom ( pokój nr.2 , parter , Kancelaria Głowna , Budynek Dyrekcji ).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pak.1 - Mydło w płynie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Mydło w płynie bezbarwne ( nie zawierające barwnika ) , bezzapachowe, nie powodujące reakcji alergicznych, op. maks. 5 L 2 600 l.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.31.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pak.2 - Dozowniki na mydło w płynie ;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dozownik na mydło w płynie , pojemność zbiornika do 500 ml, zamykany na klucz, mydło uzupełniane z karnistra, szeroki panel przyciskowy, materiał ABS, kolor biały 40 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.24.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pak.3 - Dozowniki przeznaczone do dozowania preparatów do odkażania i mycia rąk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.DOZOWNIK PRZEZNACZONY DO DOZOWANIA PREPARATÓW DO ODKAŹANIA I MYCIA RĄK, materiał ABS, uruchamiany przyciskiem łokciowym, bezuszczelkowy, umozliwiajacy dezynfekowanie wszystkich elementów, posiadający możliwość dawkowania preparatu, dozowanie preparatu od góry pojemnika ( eliminacja kapania i ewntualnego przeciekania), zastosowanie do pojemników o pojemności od 450 ml do 500 ml 30 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.24.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pak.4 - Ręczniki jednorazowe;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ręczniki jednorazowe składane,wymiar listka 25 cm x 23 cm, gramatura papieru min 35 g/m2, makulaturowy,kolor szary 2 800 000,00 szt. 2. Ręczniki jednorazowe na rolce, jednowarstwowe bez wyjmowanej tulejki, średnica rolki 10 cm, szerokość rolki 20 cm, gramatura papieru min 36 g/m2, długość wstęgi ok. 35 metrów, makulaturowy 2 500,00 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.13.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pak.5 - Podajniki na ręczniki składane;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Podajniki na ręczniki składane, pojemnośc zbiornika 250-300 listków, zamykany na kluczyk, materiałABS, kolor biały 40 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.24.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pak.6 - Mydło w kostkach dla niemowląt;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Mydło w kostkach dla niemowląt (białe, bezzapachowe, dopuszczone do stosowania w oddziałach noworodkowych) - 100 g. 2 200 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.31.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pak.7 - Proszek do prania 95 0 C ;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Proszek do prania 95 stopni C ( pranie jednokapielowe zasadnicze ) z podwójnym wybielaczem, skutecznie usuwajacy zabrudzenia organiczne oraz krew, tłuszcz, pigmenty. 6 200 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.32.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pak.8 - Proszek do szorowania;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Proszek do szorowania (Mieszanina substancji ściernych i powierzchniowo czynnych. Przeznaczony do czyszczenia urządzeń kuchennych i sanitarnych, a także naczyń kuchennych czy glazury.)- opakowanie max. 1 kg. 300 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.14.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pak.9 - Mleczko do czyszczenia;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Mleczko do czyszczenia stosowane do wszystkich powierzchni zmywalnych tj. zlewy, kuchenki, wanny, toalety, kafelki, terakota likwidujace skutecznie trudny do usunięcia brud, nie rysujące powierzchni o właściwosciach wybielajacych op. max 1 l. 250 L.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.14.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pak.10 - Koncentraty do mycia i czyszczenia;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Skoncentrowany środek czyszczący o uniwersalnym zastosowaniu, szybko i skutecznie usuwwający wszelkiego rodzaju brud , przeznaczony do mycia różnego rodzaju powierzchni ( podłogi, drzwi, meble, płytki podłogowe i ścienne, okna, kafle, powierzchnie lakierowane i szklane ),nie pozostawiający smug i zacieków, pH = 6 - 8,5 Skład:anionowe i niejonowe substancje powierzchniowo czynne, środki kompleksujące, zapachowe i alkohole. Biodegradalny, nie zawierający APEO i formaldehydów.) 1L 400 szt 5L 480 szt 2. Koncentrat do czyszczenia sanitariatów (środek bez zawartości chloru, na bazie kwasu fosforowego i wspomagającego kwasu organicznego. Skutecznie usuwający rdzę, kamień wodny, osady wapienne, cementowe i urynowe. pH = 0,5 - 1 Skład: niejonowe i kationowe związki powierzchniowo czynne, kwas fosforowy, kwas amidosulfonowy, rozpuszczalniki, subastancje barwiące, zapachowe. Środek biodegradalny, nie zawierający APEO, kwasu solnego, aldehydów i konserwantów.) 1 L 300 szt 5 L 260 szt 3. Koncentrat do mycia naczyń (koncentrat o możliwości rozcieńczenia 1:1000 skutecznie usuwający tłuszcz i inne zabrudzenia, zawierający związki działąjące pielęgnacyjnie na skórę, pH = 7 Skład: niejonowe i anionowe związki powierzchniowo - czynne, substancje konserwujące i pomocnicze. Środek biodegradalny, nie zawierający APEO ). 1 L 250 szt 5 L 300 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.32.94-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pak.11 - Pasty do podłóg;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Środek do konserwacji powierzchni narażonych na zanieczyszczenia, zwiększający właściwości ochronne podłogi, antypoślizgowy. 160 l 2. Środek do zmywania pasty do podłóg, stosowany do gruntownego mycia wszelkich wodoodpornych powierzchni podłogawych. Aktywnie usuwjący slne zabrudzenia, pasty oraz owłoki polimerowe. 50 l.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.13.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pak.12 - Worki foliowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Worki foliowe czarne 60x80 o gramaturze nie mniej niż 12 mikronów - rodzaj folii HDPE 160 000 szt. 2. Worki foliowe czerwone 60x80 o grubości folii nie mniej niż 30 mikronów, rodzaj folii LDPE, nieprzeźroczyste, wytrzymałe, odporne na działanie wilgoci 31 000 szt. 3. Worki foliowe niebieskie 60x80 o grubości folii nie mniej niż 12 mikronów, rodzaj folii HDPE, wytrzymałe, odporne na działanie wilgoci 48 000 szt. 4. Worki foliowe żółte 60x80 o grubości folii nie mniej niż 30 mikronów, rodzaj folii LDPE, nieprzeźroczyste, wytrzymałe, odporne na działanie wilgoci 500 szt. 5. Worki foliowe czarne 70x110 o gramaturze nie mniej niż 40 mikronów - rodzaj folii LDPE, nieprzeźroczyste, wytrzymałe 32 000 szt. 6. Worki foliowe czerwone 70x110 o gramaturze nie mniej niż 90 mikronów - rodzaj folii LDPE, nieprzeźroczyste, wytrzymałe 10 000 szt. 7. Worki foliowe niebieskie 70x110 o gramaturze nie mniej niż 90 mikronów - rodzaj folii LDPE, nieprzeźroczyste, wytrzymałe 3 500 szt. 8. Zapinki plastikowe do zamykania worków - małe 37 000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.21.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pak.13 - Rękawice gospodarcze;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rękawice gospodarcze gumowe, elastyczne , z bawełnianą podszewką i mankietem, rozmiar S, M, L 600 par.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.16.11.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pak.14 - Soda amoniakalna;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Soda amoniakalna 2 400 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.13.33.10-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pak.15 - Chloramina T;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Chloramina T do dezynfekcji bielizny szpitalnej 180 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pak.16 - Wybielacz;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wybielacz (do tkanin białych, przeznaczony do prania ręcznego jak i w pralkach automatycznych) 60 L.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.32.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pak.17 - Sól do zmywarek;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sól do zmywarek (sól regeneracyjna, zawartość składników nierozpuszczalnych poniżej 300 mg/kg, ziarnistość 1-4 mm).Opakowanie 1,5 kg 110 kg.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.32.91-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pak.18 - Ścierki do mycia;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ścierka do mycia na mokro - czerwona Z MIKROFIBRY temperatura prania 95 stopni C gwarancja ilości prań ok. 250 razy Bardzo chłonna rozmiar 32 / 32 cm 87 szt. 2. Ścierka do mycia na mokro - niebieska 87 szt. 3. Ścierka do mycia na mokro - żółta 87 szt. 4. Ścierka do mycia na wilgotno i sucho - niebieska 100% mikrowłókna poliestrowego ciężar ok. 27 g stosowana do gładkich powierzchni bez używania środków chemicznych temperatura prania 95 stopni C rozmiar 38/40 cm 87 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.22.58.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pak.19 - Mopy do sprzątania i dezynfekcji;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Mopy do sprzątania płaskie rozmiar 40 cm bawełna/poliester z jedną tasiemką temperatura prania 95 stopni C gwarancja ilości prań ok. 250 razy tkany, frędzle na zewnątrz otwarte, wewnątrz zamkniete 360 szt. 2 Mopy do dezynfekcji płaskie rozmiar 40 cm bawełna/poliester bez tasiemki temperatura prania 95 stopni C gwarancja ilości prań ok. 250 razy tkany, frędzle na zewnątrz otwarte, wewnątrz zamknięte 200 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.24.20.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pak.20 - Akcesoria do wózka sprzątacza..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Uchwyt do mopa płaskiego 40 cm z tworzywa sztucznego, wypinacz nożny, przystosowany do sprzątania i dezynfekcji, łatwy w obsłudze, możliwość zawieszenia mopa z jedną tasiemką i bez tasiemki 20 szt. 2. Wkład kauczukowy do prasy 15 szt. 3. Kij aluminiowy średnica 24 mm, długość 140 cm do uchwytów do mopa. 15 szt. 4. Wyciskarki do mopów 10 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.71.34.10-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: 1. Sól pastylkowa do regeneracji zmiękczacza Stacji Uzdatniania Wody.Tabletki okrągłe barwy białej , o średnicy ok.. 25 mm, zawartośc NaCl minimum 99,9 %. Opakowanie jednostkowe do 25 kg. 2 700 kg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pak.21 - Sól pastylkowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.51.32.91-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.