eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzeszczany › Zakup wraz z dostawą kruszywa drogowego przeznaczonego na remont dróg gminnych na terenie gminy Trzeszczany

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-22

Trzeszczany: Zakup wraz z dostawą kruszywa drogowego przeznaczonego na remont dróg gminnych na terenie gminy Trzeszczany
Numer ogłoszenia: 170316 - 2011; data zamieszczenia: 22.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Trzeszczany , Trzeszczany Pierwsze 194/14, 22-554 Trzeszczany, woj. lubelskie, tel. 084 6575059, faks 084 6575023.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzeszczany.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą kruszywa drogowego przeznaczonego na remont dróg gminnych na terenie gminy Trzeszczany.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonania zadanie pn. Zakup wraz z dostawą kruszywa drogowego przeznaczonego na remont dróg gminnych na terenie Gminy Trzeszczany w zakresie: - kruszywo o frakcji 0-31,5 mm w ilości 950 ton. - kruszywo o frakcji 31,5- 63,0 mm w ilości 480 ton. Objęta zamówieniem ilość kruszywa jest ilością szacunkową, służącą do skalkulowania ceny. Ostateczna ilość kruszywa zostanie ustalona po przeprowadzeniu postępowania przetargowego i wyborze najkorzystniejszej oferty w zależności od przeznaczonych przez Zamawiającego środków i ceny jednostkowej za 1 tonę kruszywa poszczególnych frakcji. W takim przypadku Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia odszkodowawcze. Miejscem dostawy jest teren Gminy Trzeszczany. Dostarczone kruszywo Wykonawca zaopatrzy w odpowiednie atesty i certyfikaty. Zamawiający zobowiązuje się odebrać kruszywa dostarczone przez Wykonawcę w uzgodnionym miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Odbiór każdej dostawy musi być potwierdzony przez uprawnionych przedstawicieli Zamawiającego (pracownik Urzędu Gminy w Trzeszczanach bądź też sołtys danej miejscowości). Wykonawca gwarantuje jakość materiałów kamiennych zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. Kruszywo musi spełniać normy PN-EN 13043 (ewentualnie PN-B-11112:1996, PN-S-06102:1997) oraz powinno posiadać odpowiednie certyfikaty lub świadectwa potwierdzające spełnienie tej normy, które należy dostarczyć zamawiającemu . Kruszywo nie może mieć zanieczyszczeń w postaci: drutów, gwoździ , szkła i innych przedmiotów mogących uszkodzić pojazdy poruszające się po drogach. W przypadku ujawnienia w zawartości kruszywa takich zanieczyszczeń zamawiający żądać będzie usunięcia tych zanieczyszczeń 3.8. Dostawa kruszywa obejmuje: sprzedaż, załadunek, ważenie, transport oraz rozładunek kruszywa drogowego na wskazanych przez Zamawiającego drogach na terenie gminy Trzeszczany. 3.8.Niedostarczenie Zamawiającemu dokumentów z ważenia kruszywa dostarczonego samochodem przed rozładunkiem na drodze może spowodować odmowę odbioru kruszywa . 3.9 Zamawiający wymaga dostawy kruszywa samochodami o ładowności nie przekraczającej 24 ton . Minimalną ilość jednodniowej dostawy określa się na 20 ton. 3.10. Koszty transportu i ubezpieczenia transportu do Zamawiającego ponosi Wykonawca. 3.11. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej na drogach gminnych Gminy Trzeszczany i dostosowanie ładowności środków transportowych do możliwości przejazdu i ilości zamówionego materiału na w/w drogach.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.20.00 - Granulaty, odłamki, kamień sproszkowany, otoczaki, żwir, kamień rozłupany oraz pokruszony, mieszanki kamienia, mieszanki piasku i żwiru oraz inne kruszywo .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu nie wymaga się wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia ww warunku dokonana będzie na podstawie przedłożonego do oferty oświadczenia (wzór załącznik nr 2 do siwz). Zamawiający przy ocenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia-nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia ww warunku dokonana będzie na podstawie przedłożonego do oferty oświadczenia ( wzór załącznik nr 2 do siwz). Zamawiający przy ocenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia- nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymaga się, aby Wykonawca dysponował co najmniej dwoma pojazdami o ładowności max. 24 ton do realizacji przedmiotu zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Zamawiający żąda przedstawienia wykazu pojazdów niezbędnych do realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami (wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do siwz). Ocena spełniania ww warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dostarczonych przez Wykonawcę

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia ww warunku dokonana będzie na podstawie przedłożonego do oferty oświadczenia ( wzór załącznik nr 2 do siwz). Zamawiający przy ocenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia- nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia ww warunku dokonana będzie na podstawie przedłożonego do oferty oświadczenia (wzór załącznik nr 2 do siwz). Zamawiający przy ocenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia- nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy, jeżeli zmiany będą korzystne dla Zamawiającego albo nieistotne, lub konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy czym zmiany postanowień umowy dotyczyć będą: -terminu realizacji przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy tj. np. konieczność udzielenia zamówień dodatkowych, zamiennych których wykonanie wpływa na zmianę terminu wykonania zamówienia podstawowego, okoliczności zaistniałe w trakcie realizacji przedmiotu umowy tj. warunki atmosferyczne, warunki archeologiczne, geologiczne, hydrologiczne, strajki utrudniające lub uniemożliwiające terminowe wykonanie przedmiotu umowy. Warunki dokonania wprowadzenia zmian umowy: - inicjowana zmiana nastąpi na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, - dokonanie zmiany za zgodą Zamawiającego, - uzasadniona zmiana prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, - forma pisemna w postaci aneksu pod rygorem nieważności umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.trzeszczany.roztocze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Trzeszczany, Trzeszczany Pierwsze 194, 22-554 Trzeszczany, pokój nr 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Trzeszczany, Trzeszczany Pierwsze 194, 22-554 Trzeszczany, pokój nr 6 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.