eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Turek › WYKONYWANIE W LATACH 2013-2016 USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA UTRZYMANIU ZIELENI W OBRĘBIE PASÓW DROGOWYCH ULIC MIEJSKICH WRAZ Z OMIATANIEM CIĄGÓW PIESZYCH USYTUOWANYCH W OBRĘBIE PASÓW DROGOWYCH ULIC MIEJSKICH.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-08-27

Turek: WYKONYWANIE W LATACH 2013-2016 USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA UTRZYMANIU ZIELENI W OBRĘBIE PASÓW DROGOWYCH ULIC MIEJSKICH WRAZ Z OMIATANIEM CIĄGÓW PIESZYCH USYTUOWANYCH W OBRĘBIE PASÓW DROGOWYCH ULIC MIEJSKICH.
Numer ogłoszenia: 170301 - 2013; data zamieszczenia: 27.08.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 251000 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Turku, ul. Kaliska 59, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 063 289 61 00, faks 063 289 61 11.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONYWANIE W LATACH 2013-2016 USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA UTRZYMANIU ZIELENI W OBRĘBIE PASÓW DROGOWYCH ULIC MIEJSKICH WRAZ Z OMIATANIEM CIĄGÓW PIESZYCH USYTUOWANYCH W OBRĘBIE PASÓW DROGOWYCH ULIC MIEJSKICH..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje do wykonania: 1)Bieżące utrzymanie terenów zieleni miejskiej w obrębie pasów drogowych, 2)Omiatanie ciągów pieszych usytuowanych w obrębie pasów drogowych (przez omiatanie rozumie się: zbieranie piasku, żwiru, materiałów sypkich, odpadów i innych nieczystości, usuwanie chwastów, trawy, zamiatanie i wywóz wszelkich nieczystości na składowisko odpadów) w następującym zakresie rzeczowym: -Usuwanie drzew wraz z pniami zgodnie z obowiązującymi przepisami - w miarę potrzeb w terminie niedłuższym niż 14 dni od daty polecenia Wykonawcy wykonania prac. -Usuwanie krzewów zgodnie z obowiązującymi przepisami - w miarę potrzeb w terminie niedłuższym niż 14 dni od daty polecenia Wykonawcy wykonania prac. -Usuwanie wiatrołomów - w miarę potrzeb bezpośrednio po wystąpieniu zjawiska -Frezowanie pni - w miarę potrzeb w terminie niedłuższym niż 14 dni od daty usunięcia drzew. -Uzupełnianie miejsc po usuniętych drzewach lub krzewach płytkami chodnikowymi lub kostką brukową (zbliżonymi kształtem i kolorystyką do zastosowanych wcześniej materiałów) w przypadkach, gdy nie planuje się nowych nasadzeń w tych miejscach - w miarę potrzeb w terminie niedłuższym niż 1 miesiąc od daty usunięcia drzew lub krzewów. -Wykonywanie niezbędnych oprysków roślin - w przypadku wystąpienia takich potrzeb w terminie niedłuższym niż 14 dni od daty stwierdzenia potrzeby wykonania oprysku. -Nawożenie drzew i krzewów nawozem wieloskładnikowym działającym minimum 3 miesiące dostosowanym do gatunku roślin (np. osmocote +) - x 1 w roku w okresie od kwietnia do maja (w przypadku wystąpienia takiej potrzeby w uzgodnieniu z Zamawiającym) -Utrzymanie mis wokół drzew i krzewów - na bieżąco w ciągu całego okresu trwania umowy. -Uzupełnianie warstwy ściółki do grubości minimum 5cm (korą lub zrębkami) - x 1 w roku -Podlewanie roślin w sezonie wegetacyjnym w zależności od potrzeb tak, aby zachowana była wilgotność optymalna - dostawę wody zapewnia Wykonawca (rozliczenie kosztów podlewania na podstawie udokumentowanego zużycia wody) - w uzgodnieniu z Zamawiającym w przypadku wystąpienia takich potrzeb. -Cięcia techniczne, sanitarne oraz pielęgnacyjne drzew - w miarę potrzeb w terminie niedłuższym niż 1 miesiąc od daty zgłoszenia wykonawcy konieczności wykonania prac. -Cięcia formujące żywopłotów (długość żywopłotów ok. 3 375 mb) - 4 x w okresie od kwietnia do listopada. Pierwsze cięcie należy wykonać w terminie do 31 maja -Odchwaszczanie żywopłotów, krzewów oraz miejsc wokół drzew - 5 x w roku w okresie od kwietnia do listopada. Pierwsze odchwaszczenie należy wykonać w terminie do 15 maja -Prześwietlenia i cięcia formujące drzew - raz w roku w terminie do 15 marca -Usuwanie pędów odroślowych drzew - 3 x w trakcje sezonu wegetacyjnego. Pierwsze usunięcie pędów w terminie do 31 maja -Wygrabianie liści - grabienie liści z częstotliwością zależną od potrzeb co najmniej raz na dwa tygodnie oraz całkowite ich wygrabienie w terminie do 30 listopada. -Koszenie trawników i ich wygrabianie wraz z wywozem trawy na składowisko odpadów (wywóz skoszonej trawy musi nastąpić w terminie nie dłuższym niż 2 dni od zakończenia prac na danym terenie) na terenach objętych umową ( nie dotyczy trawników w Tureckiej Strefie Inwestycyjnej) - 6 x w roku w okresie od kwietnia do listopada. Pierwsze koszenie należy wykonać w terminie do 30 kwietnia -Koszenie trawników i ich wygrabianie wraz z wywozem trawy na składowisko odpadów na ulicach w Tureckiej Strefie Inwestycyjnej (wywóz skoszonej trawy musi nastąpić w terminie nie dłuższym niż 2 dni od zakończenia prac na danym terenie) - 3 x w roku w okresie od kwietnia do listopada. Pierwsze koszenie należy wykonać w terminie do 15 czerwca -Odcinanie darni z trawników wzdłuż jezdni, chodników, alejek w przypadku ich zarastania - co najmniej raz w roku w terminie do 31 maja -Utrzymanie w czystości całości terenów objętych umową (w tym zdejmowanie ogłoszeń, plakatów, itp. rozlepianych na drzewach oraz umieszczanych na terenach zieleni), oraz wywóz wszelkich odpadów powstałych w wyniku pielęgnacji zieleni na składowisko - na bieżąco w trakcie całego roku -Sadzenie drzew wraz z zakupem sadzonek (zwrot wartości zakupionych sadzonek na podstawie wartości wskazanej w dokumencie zakupu) - w miarę potrzeb po zagwarantowaniu środków w budżecie. Terminy nasadzenia w terminie odpowiednim dla poszczególnych gatunków drzew ustalonym wspólnie przez przedstawiciela Zamawiającego oraz Wykonawcy. Zakup sadzonek wymaga uzyskania akceptacji Zamawiającego. -Sadzenie krzewów wraz z zakupem sadzonek (zwrot wartości zakupionych sadzonek na podstawie wartości wskazanej w dokumencie zakupu)- w miarę potrzeb po zagwarantowaniu środków w budżecie. Terminy nasadzenia w terminie odpowiednim dla poszczególnych gatunków krzewów ustalonym wspólnie przez przedstawiciela Zamawiającego oraz Wykonawcy. Zakup sadzonek wymaga uzyskania akceptacji Zamawiającego. -Odchwaszczanie i gracowanie alejek żwirowych wraz z ich wyrównywaniem - jeden raz w miesiącu w okresie w okresie od kwietnia do listopada -Naprawa i konserwacja ławek - na bieżąco w ciągu całego roku -Malowanie ławek (malowanie obejmuje również przygotowanie podłoża do malowania w tym usunięcie starych i złuszczonych powłok malarskich oraz innych zanieczyszczeń) - 1 x w roku w terminie do 30 kwietnia -Uzupełnianie palików i wiązań drzew - w przypadku wystąpienia takich potrzeb. -Poprawianie palików i wiązań drzew - w przypadku wystąpienia takich potrzeb. -Zakup i wymiana lub montaż ławek - po zagwarantowaniu środków w budżecie (zwrot wartości zakupionych ławek na podstawie wartości wskazanej w dokumencie zakupu), zakup ławek wymaga akceptacji Zamawiającego w zakresie ceny i modelu ławek) -Omiatanie ciągów pieszych usytuowanych w obrębie terenów zieleni (nie dotyczy ciągów pieszych w Tureckiej Strefie Inwestycyjnej) - 4 x w miesiącach: kwiecień, czerwiec, sierpień oraz październik. -Omiatanie ciągów pieszych usytuowanych w obrębie Tureckiej Strefie Inwestycyjnej - 2 x w terminie w miesiącu maju oraz październiku..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sławomir Walczykowski PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE ALEKS, ul. 3-go Maja 18, 62-700 Turek, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 650000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 648834,64

  • Oferta z najniższą ceną: 648834,64 / Oferta z najwyższą ceną: 963309,21

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.