eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Fabianki › Dostawa oleju opałowego do kotłowni UG Fabianki i SP Nasiegniewo, zakup etyliny, oleju napędowego oraz gazu LPG do samochodów służbowych Urzędu Gminy Fabianki, OSP oraz Zakładu Gospodarki Komunalnej w Fabiankach z/s Chełmica Duża

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-18

Fabianki: Dostawa oleju opałowego do kotłowni UG Fabianki i SP Nasiegniewo, zakup etyliny, oleju napędowego oraz gazu LPG do samochodów służbowych Urzędu Gminy Fabianki, OSP oraz Zakładu Gospodarki Komunalnej w Fabiankach z/s Chełmica Duża
Numer ogłoszenia: 170285 - 2007; data zamieszczenia: 18.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Fabianki, Fabianki 4, 87-811 Fabianki, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2517210, fax 054 2517229.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.fabianki.lo.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.bip.fabianki.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego do kotłowni UG Fabianki i SP Nasiegniewo, zakup etyliny, oleju napędowego oraz gazu LPG do samochodów służbowych Urzędu Gminy Fabianki, OSP oraz Zakładu Gospodarki Komunalnej w Fabiankach z/s Chełmica Duża.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego do kotłowni UG Fabianki i SP Nasiegniewo, zakup etyliny, oleju napędowego oraz gazu LPG do samochodów służbowych Urzędu Gminy Fabianki, OSP oraz zakładu Gospodarki Komunalnej w Fabiankach z/s Chełmica Duża. 2.Zamówienie będzie obejmowało: - dostawę oleju opałowego do kotłowni olejowej UG Fabianki w ilości - do 26000 l; - dostawę oleju opałowego do kotłowni SP Nasiegniewo w ilości - do 24000 l; - zakup oleju napędowego w ilości - do 20000 l; - zakup etyliny - benzyny Pb 95 do samochodów służbowych w ilości - do 11000 l; - zakup gazu LPG w ilości do 4000 l. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi specyfikacja istotnych warunków zamówienia i jej załączniki

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 23.12.10.00 - Oleje napędowe Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.40.00 - Oleje napędowe Oryginalny kod CPV: 23.11.12.00 - Benzyna bezołowiowa Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa Oryginalny kod CPV: 23.21.00.00 - Propan i butan Kod CPV wg słownika 2008: 09.12.20.00 - Propan i butan Oryginalny kod CPV: 23.12.21.00 - Olej opałowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.51.00 - Olej opałowy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żadał wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się dostawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych; b) posiadają polisę OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; c) posiadają minimum autocysternę, która odmierza ilość dostarczanego paliwa , zalegalizowanym przez Urząd Miar i Jakości przepływomierzem. d) posiadają stację, na której tankowane będą pojazdy, w promieniu 10 km od siedziby zamawiającego - Urzędu Gminy Fabianki. e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp.;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, musi złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Wypełnić druk Formularz ofertowy lub przygotować ofertę ściśle wg wzoru - druku załączonego przez Zamawiającego - druk stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia 2.Upoważnienie do podpisania oferty - wzór stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Upoważnienie jest wymagane wyłącznie wtedy, gdy upoważnienie to nie wynika z zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpisu z właściwego rejestru. 3.Zaakceptowany wzór umowy, który stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu - należy przedłożyć następujące dokumenty: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 2.Wypełnić druk Wykaz sprzętu potrzebnego do realizacji niniejszego zamówienia Wykaz ... według tego wzoru - druku, tj. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń - wzór stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji. Wymagane jest posiadanie co najmniej 1 autocysterny, która ma możliwość odmierzania dostarczonego paliwa, zalegalizowanym przez Urząd Miar i Jakości przepływomierzem . W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie ww. warunek podmioty mogą spełniać łącznie 3.Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 Pzp. - wzór stanowi załącznik nr 5 do specyfikacji. W przypadku składania oferty przed podmioty występujące wspólnie oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot. 4.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wymagane dokumenty musi złożyć co najmniej jeden podmiot.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.fabianki.lo.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Fabianki, 87-811 Fabianki, pok. nr 17.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Fabianki, 87-811 Fabianki, pok. nr 18 (sekretariat). Jawne otwarcie ofert natąpi dnia 26/09/2007 r., o godz. 10:15, w siedzibie zamawiającego jw., pok. 2 (sala konferencyjna).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.