eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czernichów › Remont mostu na potoku PONIKIEW w ciągu ul. Zdrojowej w Międzybrodziu Bialskim - szkody powodziowe

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-05-28

Czernichów: Remont mostu na potoku PONIKIEW w ciągu ul. Zdrojowej w Międzybrodziu Bialskim - szkody powodziowe
Numer ogłoszenia: 170270 - 2009; data zamieszczenia: 28.05.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 115628 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Czernichów z/s w Tresnej, ul. Żywiecka 2, Czernichów, woj. śląskie, tel. 033 8661325, faks 033 8661287.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont mostu na potoku PONIKIEW w ciągu ul. Zdrojowej w Międzybrodziu Bialskim - szkody powodziowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest remont mostu na potoku PONIKIEW w ciągu ul. Zdrojowej w Międzybrodziu Bialskim - szkody powodziowe, który obejmuje roboty; - rozbiórkowe, - ziemne, - zbrojeniowe, ślusarskie, spawalnicze, - malarskie, - betoniarskie, - izolacyjne, - drogowe a)Roboty rozbiórkowe W ramach przebudowy mostu należy wykonać rozbiórkę stalowej konstrukcji nośnej wraz z pomostem drewnianym, stalowych poręczy oraz części konstrukcji jezdni w obrębie dojazdów. b)Roboty ziemne Roboty ziemne polegają na wykonaniu wykopów pod przyczółki - oczepy, podpory słupowe oraz dla odcinkowej regulacji potoku. Wykopy należy wykonać jako wykopy otwarte o ścianach pionowych. Metody wykonywania robót - wykopy ( ręczne lub mechaniczne ) powinny być dostosowane do głębokości wykopów, danych geotechnicznych oraz posiadanego sprzętu mechanicznego. Dno wykopu powinno być równe i wykonane ze spadkiem ustalonym w dokumentacji projektowej. Zasypywanie przyczółków należy prowadzić warstwami grubości 20 cm. Roboty konstrukcyjne: a)przyczółki Ruszt stalowy zostanie oparty na istniejących przyczółkach betonowych. Przyczółki znajdują się w złym stanie technicznym. Należy wykonać opaski żelbetowe grubości 25cm na obu przyczółkach i filarze środkowym. Połączenie opaski i istniejącymi podporami należy wykonać za pomocą kotew stalowych z prętów fi 14 osadzonych na żywicy epoksydowej w rozstawie co 45cm. Dodatkowo na przyczółkach należy wykonać skrzydełka celem utrzymania nasypu drogowego oraz ścianki zaplecze i wylewki podłożyskowe. Dźwigary należy ułożyć w rozstawie osiowym 1.5m w ilości 3 szt. Do budowy należy wykorzystać istniejące dźwigary po ich uprzedniej konserwacji. b)konstrukcja rusztu Ruszt stalowy wykonany jest z sześciu belek głównych IP-550 o zmiennej długości. Dźwigary te należy uciąglić spoiną czołową grubości 19 mm i dodatkowo zabezpieczyć poprzez przyspawanie do nich blach gr.10 mm. Następnie konstrukcję należy stężyć poprzecznicami stalowymi wykonanymi z ceownika C-300 o długości 1.58m. Ruszt spoczywa na istniejących przyczółkach za pośrednictwem łożysk stalowych. Współpraca rusztu z płytą żelbetową realizowana jest za pomocą łączników stalowych wykonanych z kątownika 75x75x8 mm długości. Połączenie belek głównych z poprzecznicami za pomocą spawania spoiną a=5mm. Wszystkie elementy rusztu należy łączyć spoinami pachwinowymi a=5mm. Konstrukcje rusztu stalowego należy wykonać zgodnie z c)konstrukcja płyty żelbetowej Płyta o długości 23.60 m wykonana jest z betonu B-30 i zbrojona stalą RB 500W. Jest to ustrój wykonany na mokro wraz z bezpiecznikami żelbetowymi. Grubość płyty jest zmienna i wynosi 15-17cm. Szerokość płyty wraz z bezpiecznikami wynosi 4.80m. Od spodu bezpieczników należy wykonać rowek odwadniający d)łożyska stalowe Na istniejących przyczółkach zaprojektowano łożyska stalowe. Wykonane są z prętów fi 32 i ceowników C80. Wszystkie elementy łożysk należy łączyć spoinami pachwinowymi a = 5mm. e)poręcz mostowa Na moście zaprojektowano bariero-poręcz mostową typu BB-2. f)Izolacja: Do prac izolacyjnych można przystąpić po oczyszczeniu i odbiorze podłoża. Izolacja płyty pomostowej powinna być wykonana z jednej warstwy papy termozgrzewalnej grubowarstwowej. Izolacja powinna być wygięta na bezpiecznik w przekroju poprzecznym i na projektowaną ściankę zapleczną w przekroju podłużnym. Przed ułożeniem papy, płytę należy zaimpregnować Abizolem R+G. Prace izolacyjne należy prowadzić podczas bezdeszczowej, słonecznej pogody. Warstwę ochronną izolacji płyty stanowi beton ochronny z betonu asfaltowego drobnoziarnistego gr. 4cm, który jest jednocześnie warstwą nawierzchni. g)Nawierzchnia: Nawierzchnia na moście składa się z warstwy wiążącej z betonu asfaltowego drobnoziarnistego gr. 4cm i drugiej warstwy ścieralnej gr. 3cm. Na dojazdach należy rozebrać istniejącą nawierzchnię i wykonać nową z betonu asfaltowego gr. 6cm. Zakres prac na dojazdach do mostu dostosować do istniejącego terenu. Przed wykonaniem nawierzchni na dojazdach należy na końcach odcinków dociąć nawierzchnię i krawędzie posmarować emulsją kationową szybkorozpadową. Nawierzchnia na moście i dojazdach powinna być wykonywana jednocześnie przy pomocy rozścielaczy. Zagęszczenie powinno być wykonane przy pomocy walców stalowych statycznych i ogumionych. Nawierzchnię należy wykonać z zaprojektowanymi spadkami poprzecznymi i podłużnymi. h)Odwodnienie: Odwodnienie mostu przewidziano grawitacyjnie. Umożliwi to 0.4% spadek podłużny i 1% spadki poprzeczne. i)Zabezpieczenie antykorozyjne: Zabezpieczenie antykorozyjne rusztu stalowego należy wykonać zestawem farb poliwinylowych. Farbę podkładową nanieść na powierzchnię oczyszczoną do II stopnia czystości. Malowanie konstrukcji wykonać należy zgodnie z instrukcją podaną przez producenta farb. Należy wykonać dwie warstwy farbami podkładowymi i dwie warstwy farbami nawierzchniowymi. MOST POSIADA NASTĘPUJĄCE PARAMETRY: Most usytuowany jest pod kątem prostym pomiędzy osią drogi a osią potoku. Całkowita szerokość mostu B = 4.8 m długość L = 28.5 m. Spadek podłużny mostu nawiązać do stanu istniejącego drogi gminnej 0.4 %. Nośność obiektu zaprojektowano zgodnie z PN-85/S-10030 Klasa obciążenia C. Ciężar pojazdów dopuszczonych do eksploatacji po obiekcie 300 kN (30 t) Geometria obiektu : - rozpiętość teoretyczna Lt = 22.44 m - szerokość w świetle poręczy 4.16 m - szerokość jezdni 3.2 m - szerokość płyty pomostu 4.8 m - obiekt w spadku podłużnym 0.4 % - wysokość mostu h = 3.6 m - ustrój nośny: belkowy, zespolony z płytą nośną Most belkowy z żelbetową płytą współpracującą z betonu B-30 o długości 30.50m. Płyta spoczywa na ruszcie stalowym. Ruszt stanowią trzy belki IP550 i poprzecznice z ceowników C 300 Ruszt stalowy ułożony jest na przyczółkach za pośrednictwem łożysk stalowych. W środku rozpiętości znajduje się filar betonowy, stanowiący dodatkową podporę pomostu. Kąt skrzyżowania obiektu z potokiem Skawica wynosi 62 stopni. Szerokość całkowita obiektu wynosi 4,80 m..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 241963.67 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BUDIMPEKS, ul. Żywiecka 136, 43-356 Wilkowice, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 241963.67
  • Oferta z najniższą ceną: 241963.67 oferta z najwyższą ceną: 407604,57
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.