eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Remont kładki dla pieszych w stacji Sosnowiec nad linią kolejową nr 133 Dąbrowa Górnicza Ząbkowice - Kraków w km 13,328

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-24

Sosnowiec: Remont kładki dla pieszych w stacji Sosnowiec nad linią kolejową nr 133 Dąbrowa Górnicza Ząbkowice - Kraków w km 13,328
Numer ogłoszenia: 170256 - 2012; data zamieszczenia: 24.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. 03-734 Warszawa ul.Targowa 74 w imieniu której działa Zakład Linii Kolejowych w Sosnowcu , ul. 3 Maja 16, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 710 40 00, faks 32 710 40 08.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont kładki dla pieszych w stacji Sosnowiec nad linią kolejową nr 133 Dąbrowa Górnicza Ząbkowice - Kraków w km 13,328.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: Wykonanie dokumentacji projektowo - wykonawczej w zakresie niezbędnym do wykonania naprawy wg. Ekspertyzy kładki dla pieszych na linii nr 133 Dąbrowa Górnicza Ząbkowice - Kraków w km 13,328 w stacji Sosnowiec Maczki - wariant II oraz przedmiarów robót Uzyskanie niezbędnych pozwoleń i zgłoszeń Nadzór autorski projektanta na czas robót Wykonanie robot : demontaż osłon przeciw porażeniowych = 50,00 mb, demontaż drewnianych stopni schodów przy podporach nr 1,3,4 = 6,70 m3 oczyszczenie i zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji schodów przy podporach nr 1,3,4 =173,20 m2 wymiana stężeń konstrukcji schodów ( przyjęto 30% elementów) = 0,64 t, wymiana wszystkich elementów wsporczych dla montażu stopnic schodów = 0,895 t, demontaż konstrukcji stalowej schodów przy podporach nr 1,3,4 = 6,02 t demontaż nawierzchni drewnianej przęseł, = 135,00 m2 demontaż konstrukcji stalowej przęseł 1,2 i 3 = 21,42 t, demontaż łożysk = 8 szt. demontaż konstrukcji stalowej przęseł 1A = 2,695 t, Wykonanie i montaż nowej podpory stalowej 1A ( przyjęto wykonanie podpory o geometrii jak podpora istniejąca z następujących kształtowników słupki 2xL 100x100x10, stężenia L 80x80x10, blachy węzłowe i przewiązki z płaskowników gr. 10mm) = 2,935 t Demontaż konstrukcji stalowej podpory nr 2 = 1,055 t Wykonanie i montaż nowej podpory stalowej 2 ( przyjęto wykonanie podpory o geometrii jak podpora istniejąca z następujących kształtowników słupki 4xL 100x100x10, stężenia L 80x80x10, blachy węzłowe i przewiązki z płaskowników gr. 10mm) = 1,155 t Demontaż konstrukcji stalowej podpory nr 3A = 2,695 t Wykonanie i montaż nowej podpory stalowej 3A ( przyjęto wykonanie podpory o geometrii jak podpora istniejąca z następujących kształtowników słupki 2xL 100x100x10, stężenia L 80x80x10, blachy węzłowe i przewiązki z płaskowników gr. 10mm) = 2,935 t Demontaż konstrukcji stalowej podpory nr 4A = 2,57 t Wykonanie i montaż nowej podpory stalowej 4A ( przyjęto wykonanie podpory o geometrii jak podpora istniejąca z następujących kształtowników słupki 2xL 100x100x10, stężenia L 80x80x10, blachy węzłowe i przewiązki z płaskowników gr. 10mm) = 3,13 t Wzmocnienie podpór 1B,3B,4B ( przyjęto wycięcie dolnej połówki dwuteownika i wspawanie nowej w to samo miejsce na całej długości przęsła) = 1,32 t Oczyszczenie i zabezpieczenie antykorozyjne konstrukcji stalowej przęseł = 455,0 m2 Montaż konstrukcji stalowej schodów przy podporach 1,3 i 4 = 6,02 t Montaż drewnianych stopni schodów przy podporach nr 1, 3 i 4 ( przyjęto 50% nowych stopnic) = 6,70 m3 Montaż nowych łożysk = 8 szt. Montaż konstrukcji stalowej przęseł 1, 2 i 3 = 21,42 t Montaż nawierzchni drewnianej przęseł ( przyjęto 30% nowych elementów) = 135,00 m2 Wykonanie nadbudowy balustrady na całkowitej długości obiektu w dostosowaniu do obowiązujących przepisów ( przęsła 1 do 3 ) = 210,00mb Montaż osłon przeciwporażeniowych ( przyjęto 10% nowych elementów) = 50,00mb Wykonanie oświetlenia kładki wg. przedmiaru.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykonanie 2 zadań (każde z zadań winno dotyczyć realizacji jednego zamówienia i być przedmiotem jednej umowy) polegających na remoncie kładki dla pieszych o wartości min.300,00 tys. zł brutto każde - załącznik nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest dysponowanie osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń - załącznik nr 4 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową o wartości 400 000,00 zł. na potwierdzenie powyższej informacji nalezy przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony formularz oferty, b) załącznik 1a do SIWZ - wypełnione oświadczenie Wykonawcy o zagrożeniach dla bezpieczeństwa i zdrowia podczas wykonywania pracy na terenie jednostek organizacyjnych PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. c) pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów, d) dowód wpłaty wadium, e) harmonogram rzeczowo - finansowy załącznik 1b do SIWZ f) rachunek ilościowy - kosztorys ofertowy szczegółowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy określonego w § 4 jedynie w następujących przypadkach: a) w razie wystąpienia siły wyższej, czyli losowego zdarzenia zewnętrznego, którego skutków nie da się przewidzieć, np. nadzwyczajnych warunków atmosferycznych jak huragan, powódź, skrajne temperatury a także w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków wystąpienia siły wyższej, b) nadzwyczajnych zdarzeń gospodarczych których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, c) decyzji służb konserwatorskich lub nadzoru budowlanego mających wpływ na przesunięcie terminu realizacji robót jak np. wstrzymanie budowy, konieczność wykonania prac archeologicznych (badań archeologicznych), d) wystąpienia konieczności udzielenia zamówień dodatkowych w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych niezbędnych do prawidłowego wykonania realizowanego zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej prędzej do przewidzenia, e) w razie zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy, f) w razie konieczności dokonania zmiany dokumentacji budowlano - wykonawczej w oparciu, o którą ma być wykonany przedmiot umowy jeżeli w trakcie wykonywania przedmiotu umowy okaże się, że dokumentacja ta zawiera braki lub wady.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.plk-sa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: specyfikacje w wersji papierowej można uzyskać pod adresem: PKP PLK S.A. Zakład Linii Kolejowych w Sosnowcu ul.3 Maja 16 41 - 200 Sosnowiec pok 025 w cenie 31,12zł brutto.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2012 godzina 08:00, miejsce: PKP PLK S.A. Zakład Linii Kolejowych w Sosnowcu ul.3 Maja 16 41 - 200 Sosnowiec pok 025.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.