eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Usługi w zakresie zorganizowania wypoczynku letniego dzieci i młodzieży zamieszkałej na terenach wiejskich z rodzin o niskich dochodach oraz dzieci i młodzieży z mniejszymi szansami z terenu województwa małopolskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-20

Kraków: Usługi w zakresie zorganizowania wypoczynku letniego dzieci i młodzieży zamieszkałej na terenach wiejskich z rodzin o niskich dochodach oraz dzieci i młodzieży z mniejszymi szansami z terenu województwa małopolskiego
Numer ogłoszenia: 170231 - 2011; data zamieszczenia: 20.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kuratorium Oświaty w Krakowie , ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6160410, faks 012 4220080.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kuratorium.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie zorganizowania wypoczynku letniego dzieci i młodzieży zamieszkałej na terenach wiejskich z rodzin o niskich dochodach oraz dzieci i młodzieży z mniejszymi szansami z terenu województwa małopolskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są Usługi w zakresie zorganizowania wypoczynku letniego dzieci i młodzieży zamieszkałej na terenach wiejskich z rodzin o niskich dochodach oraz dzieci i młodzieży z mniejszymi szansami z terenu województwa małopolskiego. Wspólny słownik zamówień - kod CPV - 55243000-5 Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci. Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych. Zamówienie jest podzielone na 2 części: część I: Zorganizowanie na terenie powiatu nowotarskiego stacjonarnych form wypoczynku dla 144 dzieci i młodzieży zamieszkałej na terenach wiejskich z rodzin o niskich dochodach oraz dzieci i młodzieży z mniejszymi szansami z terenu województwa małopolskiego w postaci czternastodniowych krajowych turnusów w miejscowościach zapewniających odpowiednie warunki zdrowotno-klimatyczne, bezpieczeństwa i opiekuńczo-wychowawcze; część II: Zorganizowanie na terenie powiatu tatrzańskiego stacjonarnych form wypoczynku dla 143 dzieci i młodzieży zamieszkałej na terenach wiejskich z rodzin o niskich dochodach oraz dzieci i młodzieży z mniejszymi szansami z terenu województwa małopolskiego w postaci czternastodniowych krajowych turnusów w miejscowościach zapewniających odpowiednie warunki zdrowotno-klimatyczne, bezpieczeństwa i opiekuńczo-wychowawcze.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. Zamówienia uzupełniające będą zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.30.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. Nr 12, poz. 67, Nr 18, poz. 102, oraz z 2009 r. Nr 218, poz. 1696), tj. przedłożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy legitymują się wiedzą w przedmiocie organizacji wypoczynku dzieci i młodzieży, posiadają doświadczenie w organizacji wypoczynku dzieci i młodzieży, tj. udokumentują, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonali co najmniej jedną usługę polegającą na organizacji wypoczynku dla dzieci i młodzieży zamieszkałej na terenach wiejskich lub z rodzin dotkniętych ubóstwem lub bezrobociem, w wymiarze co najmniej jednego 14 dniowego turnusu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy mają odpowiednią bazę lokalową z zapleczem technicznym i gospodarczym wraz z wyposażeniem w sprzęt rekreacyjno - sportowy, tj. udokumentują dysponowanie bazą lokalową, która może przyjąć jednorazowo przynajmniej 80 uczestników wypoczynku w standardzie określonym w punkcie 4 specyfikacji istotnych warunków zamówienia w niniejszym postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy mają wykwalifikowaną kadrę z uprawnieniami do wykonywania powierzonych zadań (kierownik, wychowawcy, pomoc medyczna), tj. udokumentują dysponowanie kierownikiem placówki wypoczynkowej i wychowawcami spełniającymi kryteria określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania, pielęgniarką z prawem wykonywania zawodu, zgodnie z ustawą z dnia 5 lipca 1996 r. o zawodach pielęgniarki i położnej (t. j. Dz. U. z 2009 r. Nr 151, poz. 1217, Nr 219, poz. 1706, z 2010 r. Nr 238, poz. 1578 oraz z 2011 r. Nr 45, poz. 235).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. przedłożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty określone w punkcie 7.5 i 7.6 specyfikacji istotnych warunków zamówienia w niniejszym postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 1 rok obrotowy
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    1. Program wypoczynku, 2. Kalkulacja kosztów.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu potwierdzenia prawidłowego umocowania do reprezentowania podmiotu wykonawca składa: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie z ewidencji działalności gospodarczej. Podmioty, dla których przepisy odrębne nie wymagają wpisu do właściwego rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, dołączają statut, 2. pisemne pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, obejmujące umocowanie do przystąpienia podmiotu do przetargu nieograniczonego i zawarcia umowy w wyniku przeprowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w formie kserokopii poświadczonej notarialnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Ocena standardu obiektu - 10
  • 3 - Doświadczenie wykonawcy zamówienia - 10
  • 4 - Atrakcyjność programu pobytu - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kuratorium.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kuratorium Oświaty w Krakowie 31-156 Kraków, ul. Basztowa 22.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2011 godzina 12:00, miejsce: Kuratorium Oświaty w Krakowie 31-156 Kraków, ul. Basztowa 22 parter, pokój nr 015 - Dziennik Podawczy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zorganizowanie na terenie powiatu nowotarskiego stacjonarnych form wypoczynku dla 144 dzieci i młodzieży zamieszkałej na terenach wiejskich z rodzin o niskich dochodach oraz dzieci i młodzieży z mniejszymi szansami z terenu województwa małopolskiego w postaci czternastodniowych krajowych turnusów w miejscowościach zapewniających odpowiednie warunki zdrowotno-klimatyczne, bezpieczeństwa i opiekuńczo-wychowawcze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie na terenie powiatu nowotarskiego stacjonarnych form wypoczynku dla 144 dzieci i młodzieży zamieszkałej na terenach wiejskich z rodzin o niskich dochodach oraz dzieci i młodzieży z mniejszymi szansami z terenu województwa małopolskiego w postaci czternastodniowych krajowych turnusów w miejscowościach zapewniających odpowiednie warunki zdrowotno - klimatyczne, bezpieczeństwa i opiekuńczo-wychowawcze: turnusy wypoczynkowe powinny posiadać wartość rekreacyjną z elementami profilaktycznymi oraz socjoterapeutycznymi, dla realizacji zadania wykonawca winien wykazać się posiadaniem stałej bazy lokalowej, która jest odpowiednia do prowadzenia zajęć w grupach oraz umożliwia prowadzenie form ruchowych o charakterze rekreacyjnym dla każdej z grup wychowawczych, program: program powinien zawierać elementy profilaktyki zdrowotnej i socjoterapeutycznej oraz uwzględniać potrzeby kompensacji opieki zdrowotnej, poznawczo-edukacyjnej i wychowawczej dzieci i młodzieży zamieszkałej na terenach wiejskich z rodzin o niskich dochodach oraz dzieci i młodzieży z mniejszymi szansami, wykonawca winien przewidzieć w ramach turnusu przynajmniej 1 wycieczkę jednodniową oraz zajęcia uwzględniające specyfikę wybranego zadania, dostosowane do rozwoju psychomotorycznego dziecka, wykonawca w organizacji kolonii uwzględnia: koszty ubezpieczenia dzieci i kadry w czasie podróży i pobytu na koloniach, koszty dowozu (do placówki i z placówki wypoczynku), środki nie wykorzystane na ten cel przechodzą na realizację programu, wyżywienie: wsad do kotła obejmuje koszty, co najmniej 22 zł dziennie na uczestnika, wykonawca zapewnia minimum cztery posiłki dziennie, wykonawca zapewnia gorący posiłek po przyjeździe dzieci do placówki wypoczynku (bez względu na godzinę przyjazdu), oraz suchy prowiant na drogę powrotną, wykonawca zapewnia opiekę pedagogiczną w czasie podróży i pobytu dzieci w placówce wypoczynku, wykonawca zapewnia opiekę medyczną w czasie pobytu dzieci w placówce wypoczynku, wykonawca zbiera karty kwalifikacyjne uczestników, a po zakończeniu zadania ma obowiązek zdeponować je w wyodrębnionej dokumentacji źródłowej, zamkniętej sporządzonym sprawozdaniem, obowiązkiem wykonawcy jest przeprowadzenie procesu informacyjnego na rzecz rodziców dzieci, oznaczenia miejsc zbiórek, czasu i terminów oraz koniecznych adresów i telefonów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zorganizowanie na terenie powiatu tatrzańskiego stacjonarnych form wypoczynku dla 143 dzieci i młodzieży zamieszkałej na terenach wiejskich z rodzin o niskich dochodach oraz dzieci i młodzieży z mniejszymi szansami z terenu województwa małopolskiego w postaci czternastodniowych krajowych turnusów w miejscowościach zapewniających odpowiednie warunki zdrowotno-klimatyczne, bezpieczeństwa i opiekuńczo-wychowawcze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zorganizowanie na terenie powiatu tatrzańskiego stacjonarnych form wypoczynku dla 143 dzieci i młodzieży zamieszkałej na terenach wiejskich z rodzin o niskich dochodach oraz dzieci i młodzieży z mniejszymi szansami z terenu województwa małopolskiego w postaci czternastodniowych krajowych turnusów w miejscowościach zapewniających odpowiednie warunki zdrowotno - klimatyczne, bezpieczeństwa i opiekuńczo-wychowawcze: turnusy wypoczynkowe powinny posiadać wartość rekreacyjną z elementami profilaktycznymi oraz socjoterapeutycznymi, dla realizacji zadania wykonawca winien wykazać się posiadaniem stałej bazy lokalowej, która jest odpowiednia do prowadzenia zajęć w grupach oraz umożliwia prowadzenie form ruchowych o charakterze rekreacyjnym dla każdej z grup wychowawczych, program: program powinien zawierać elementy profilaktyki zdrowotnej i socjoterapeutycznej oraz uwzględniać potrzeby kompensacji opieki zdrowotnej, poznawczo-edukacyjnej i wychowawczej dzieci i młodzieży zamieszkałej na terenach wiejskich z rodzin o niskich dochodach oraz dzieci i młodzieży z mniejszymi szansami, wykonawca winien przewidzieć w ramach turnusu przynajmniej 1 wycieczkę jednodniową oraz zajęcia uwzględniające specyfikę wybranego zadania, dostosowane do rozwoju psychomotorycznego dziecka, wykonawca w organizacji kolonii uwzględnia: koszty ubezpieczenia dzieci i kadry w czasie podróży i pobytu na koloniach, koszty dowozu (do placówki i z placówki wypoczynku), środki nie wykorzystane na ten cel przechodzą na realizację programu, wyżywienie: wsad do kotła obejmuje koszty, co najmniej 22 zł dziennie na uczestnika, wykonawca zapewnia minimum cztery posiłki dziennie, wykonawca zapewnia gorący posiłek po przyjeździe dzieci do placówki wypoczynku (bez względu na godzinę przyjazdu), oraz suchy prowiant na drogę powrotną, wykonawca zapewnia opiekę pedagogiczną w czasie podróży i pobytu dzieci w placówce wypoczynku, wykonawca zapewnia opiekę medyczną w czasie pobytu dzieci w placówce wypoczynku, wykonawca zbiera karty kwalifikacyjne uczestników, a po zakończeniu zadania ma obowiązek zdeponować je w wyodrębnionej dokumentacji źródłowej, zamkniętej sporządzonym sprawozdaniem, obowiązkiem wykonawcy jest przeprowadzenie procesu informacyjnego na rzecz rodziców dzieci, oznaczenia miejsc zbiórek, czasu i terminów oraz koniecznych adresów i telefonów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2011.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.