eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grajewo › Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków 30 obrębów ewidencyjnych gminy Radziłów w oparciu o rezultaty projektu Phare 2003-nr 2003/005-710.01.08- Wektoryzacja map katastralnych w Polsce, z opracowaniem postaci wektorowej danych graficznych z in

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-24

Grajewo: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków 30 obrębów ewidencyjnych gminy Radziłów w oparciu o rezultaty projektu Phare 2003-nr 2003/005-710.01.08- Wektoryzacja map katastralnych w Polsce, z opracowaniem postaci wektorowej danych graficznych z integracją z częścią opisową.
Numer ogłoszenia: 170228 - 2008; data zamieszczenia: 24.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starosta Grajewski, ul. Strażacka 6B, 19-200 Grajewo, woj. podlaskie, tel. 086 273 84 63, fax 086 273 84 62.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwograjewo.xt.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków 30 obrębów ewidencyjnych gminy Radziłów w oparciu o rezultaty projektu Phare 2003-nr 2003/005-710.01.08- Wektoryzacja map katastralnych w Polsce, z opracowaniem postaci wektorowej danych graficznych z integracją z częścią opisową..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usługi geodezyjnej polegającej na wykonaniu prac geodezyjno - kartograficznych na terenie gminy Radziłów, w powiecie grajewskim, w województwie podlaskim. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków 30 obrębów ewidencyjnych gminy Radziłów: Barwiki, Borawskie Awissa, Brodowo, Brychy, Czachy, Czerwonki, Dusze Dębówka, Glinki, Karwowo Awissa, Kieljany, Klimaszewnica, Konopki, Konopki Awissa, Kownatki, Kramarzewo, Łoje Awissa, Mikuty, Mścichy, Okrasin, Racibory, Rydzewo Pieniążek, Rydzewo Szlacheckie, Sośnia, Szlasy, Szyjki, Święcienin, Wiązownica, Wypychy, Zakrzewo, Mścichy-Łąki, biorących udział w projekcie PHARE 2003 w tym 6 obrębów : Brychy, Klimaszewnica, Łoje Awissa, Okrasin, Sośnia, Mścichy-Łąki biorących udział w opracowaniu :Budowa baz danych Systemu Identyfikacji Działek Rolnych (LPIS). W zakres prac modernizacyjnych wchodzi: a) renowacja położonych na obszarze gminy Radziłów osnowy poziomej III klasy, osnów pomiarowych oraz renowacja i wyrównanie w układzie państwowym 65 i 2000 tzw. osnów ewidencyjnych, które będą stanowiły podstawę do modernizacji ewidencji gruntów i założenia ewidencji budynków i lokali. b) wykonanie obliczeń współrzędnych punktów granicznych, analityczne obliczenie powierzchni działek, aktualizacja użytków gruntowych wraz z ich gleboznawczą klasyfikacją w oparciu o rezultaty projektu PHARE 2003 nr 2003/005-710.01.08. posiadaną ortofotomapę, wywiad terenowy oraz materiały będące w zasobie PODGiK z opracowaniem dokumentacji technicznej niezbędnej do wydania decyzji administracyjnej zatwierdzającej klasyfikację c) opracowanie projektu operatu opisowo - kartograficznego celem wyłożenia do wglądu osób zainteresowanych, ogłoszenie o tym fakcie w prasie o zasięgu krajowym, przyjęcia operatu do ewidencji w PODGiK oraz ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Województwa Podlaskiego, że projekt operatu opisowo - kartograficznego stał się operatem ewidencji gruntów gminy Radziłów. Parametry, wymagania techniczne i jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia Prace zostaną wykonane w myśl przepisów Ustawy z dnia 17 maja 1989 roku - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. Nr 240 z 2005 roku poz. 2027) wraz z rozporządzeniami do w/ w ustawy między innymi: - Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z 29 marca 2001 roku w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. Nr 38 poz. 454), - Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 24 marca 1999 roku w sprawie standardów technicznych dotyczących geodezji i kartografii oraz krajowego systemu informacji o terenie (Dz. U. z 1999r. Nr 30 poz. 297), a w szczególności instrukcji dot. osnów poziomych. - Ustawy z dnia 3 lutego 1995r. O ochronie gruntów rolnych i leśnych (Dz. U. z 2004r. Nr 121 poz. 1266), ustawy z dnia 28 września 1991r. O lasach (Dz. U. z 2006r. Nr 6 poz. 679 z późn. zm.) - Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 4 czerwca 1956r. w sprawie klasyfikacji gruntów (Dz. U. Nr 19 poz. 97), - Zarządzenie Nr 16 GGK z dnia 3 listopada 2003r. w sprawie wytycznych technicznych dotyczących prowadzenia ewidencji gruntów i budynków oraz pozostałych przepisów prawnych i obowiązujących podstawowych przepisów technicznych GUGiK: - Instrukcja techniczna O-1 - Ogólne zasady wykonywania prac geodezyjnych -Instrukcja technicznaO-3 - Zasady kompletowania dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej - Instrukcja techniczna G-1 - Pozioma osnowa geodezyjna - Instrukcja techniczna G-4 - Pomiary sytuacyjne i wysokościowe - Instrukcja techniczna G-5 - Ewidencja Gruntów i budynków -Instrukcja techniczna K-1 - Mapa zasadnicza (wydanie 1998r.) Ilość i rodzaj Identyfikator jednostki ewidencyjnej: 200403_2 Ilość obrębów: 30 Powierzchnia opracowania: 16 648 ha Ilość działek ewidencyjnych: około 12 996 sztuk Ilość punktów osnowy pomiarowej założonej po 1945r. około 2000 Ilość punktów osnowy pomiarowej lokalnej (ewidencyjnej) założonej przed 1939 rokiem około 4000 Ilość map ewidencyjnych: 64 Ilość map zasadniczych: 156 Szczegółowy zakres prac przewidzianych do realizacji w ramach zamówienia publicznego określają warunki techniczne wraz z projektem modernizacji, stanowiące załącznik Nr 1 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.43.00 - Usługi badań katastralnych Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.43.00 - Usługi badań katastralnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 01.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100) Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust.6 ustawy Prawo zamówień publicznych t. j.: 1) pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 109, poz.275 , z p. zm.) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Bank PKO BP SA Nr 22 1020 1332 0000 1902 0037 9404 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w pok.18 lub zamieścić w osobnej kopercie-opisanej wadium dołączonej do oferty. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art.24 ust.2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art.24 ust.4 ustawy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; a) Winni mieć następujące w pełni sprawne jednostki sprzętu : - komputerowego - zestaw komputerowy, ploter, skaner wielkoformatowy; - pomiarowego (sprzęt pomiarowy z aktualnymi świadectwami atestacji - okazać przed podpisaniem umowy): stacja dalmiercza total station lub inne; - licencjonowane programy zapewniające realizację zamówienia (program do obliczeń geodezyjnych, Winkalk, C-geo lub inne, program do wyrównania osnów poziomych, oprogramowanie komputerowe do tworzenia bazy opisowej ewidencji gruntów i budynków- EGBV 6.02, do tworzenia graficznej bazy danych o terenie -EwMapa 8.0). b) Doświadczenie zawodowe: - Wykonawcy muszą wykazać wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy-w tym okresie ,że zrealizowali co najmniej trzy zamówienia-usługi, których przedmiotem była modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków w oparciu o zmodernizowaną poziomą osnowę geodezyjną ( pomiarową i tzw. osnowę ewidencyjną), z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania. Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzając, że usługi te zostały wykonane należycie( referencje, protokoły odbioru itp.) c) Zamówienie wykonywać będzie co najmniej 3 pracowników posiadających uprawnienia geodezyjne z zakresu geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych, oraz rozgraniczania i podziałów nieruchomości ( gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych, oraz jedna osoba z uprawnieniami do klasyfikacji gruntów posiadająca upoważnienie Wojewody Podlaskiego w Białymstoku wydane na podstawie § 4 ust.1,2 i § 7 ust.1 Rozporządzenia RM z dnia 4 czerwca 1956 r. w sprawie klasyfikacji gruntów. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę ubezpieczenia , lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczeniową (sumę gwarancyjną ) nie mniejszą niż 80 000,00 zł. 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.5 Udzielą 60 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. 1.6 Wniosą wadium w kwocie 5 000,00 zł. 2. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 2.6 nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3.2 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.3 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.4 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert. 3.5 zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny 3.6 wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny 3.7 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.2) Projekt umowy A.3) oświadczenia i dokumenty dotyczące właściwości Wykonawcy B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych( Załącznik Nr 3 do SIWZ). B.7) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: c.1) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca.( Załącznik Nr 4 do SIWZ). Wykonawcy winni mieć następujące, w pełni sprawne jednostki sprzętu : - komputerowego - zestaw komputerowy, ploter, skaner wielkoformatowy; - pomiarowego (sprzęt pomiarowy z aktualnymi świadectwami atestacji - okazać przed podpisaniem umowy): stacja dalmiercza total station lub inne; - licencjonowane programy zapewniające realizację zamówienia (program do obliczeń geodezyjnych, Winkalk, C-geo lub inne, program do wyrównania osnów poziomych, oprogramowanie komputerowe do tworzenia bazy opisowej ewidencji gruntów i budynków- EGBV 6.02, do tworzenia graficznej bazy danych o terenie -EwMapa 8.0). c.2) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. ( Załącznik Nr 5 do SIWZ). Zamówienie wykonywać będzie co najmniej 3 pracowników posiadających uprawnienia geodezyjne z zakresu geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych, oraz rozgraniczania i podziałów nieruchomości ( gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych, oraz jedna osoba z uprawnieniami do klasyfikacji gruntów posiadająca upoważnienie Wojewody Podlaskiego w Białymstoku wydane na podstawie § 4 ust.1,2 i § 7 ust.1 Rozporządzenia RM z dnia 4 czerwca 1956 r. w sprawie klasyfikacji gruntów. c.3) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Uprawnienia zawodowe zgodnie z art. 43 ust.1i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne ( tekst jednolity z 2005 r. Dz.U Nr 240 poz.2027 z późn.zm.) oraz uprawnienia zawodowe do klasyfikacji gruntów i upoważnienie Wojewody Podlaskiego w Białymstoku wydane na podstawie § 4 ust.1,2 i § 7 ust.1 Rozporządzenia RM z dnia 4 czerwca 1956 r. w sprawie klasyfikacji gruntów. ( Dz. U. Nr 19 poz. 97 ze zmianami) . c.4) Wykaz co najmniej trzech usług wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy-w tym okresie, których przedmiotem była modernizacja operatu ewidencji gruntów i budynków w oparciu o zmodernizowaną poziomą osnowę geodezyjną( pomiarową i tzw. osnowę ewidencyjną), z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania ( Załącznik Nr 6 do SIWZ ) . Do każdej pozycji wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie( referencje, protokoły odbioru itp.) D.1W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczeniową ( sumę gwarancyjną) nie mniejszą niż 80 000,00 zł. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1), B.3), B.5) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. E.2) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B.4) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E. F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: F.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B1 do B-7, C1-C4 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. G. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów G.1 Wyżej wymienione dokumenty zostaną przedstawione w formie oryginałów ( oferta, wykaz wykonanych usług, wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wykaz niezbędnego sprzętu, oświadczenie dotyczące art. 22 ust.1 ustawy Pzp) oryginałów lub kserokopii ( pozostałe dokumenty) potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. G.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwograjewo.xt.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego: Starostwo Powiatowe ul. Strażacka 6 B 19-200 Grajewo pokój nr 18.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2008 godzina 09:50, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Starostwo Powiatowe Ul. Strażacka 6 B 19-200 Grajewo Pokój nr : 18.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.