eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Namysłów › Zakup sprzętu i aparatury medycznej niezbędnej do wspomagania procesu leczenia oraz pielęgnacji pacjentów przebywających w oddziale medycyny paliatywnej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-26

Namysłów: Zakup sprzętu i aparatury medycznej niezbędnej do wspomagania procesu leczenia oraz pielęgnacji pacjentów przebywających w oddziale medycyny paliatywnej.
Numer ogłoszenia: 17021 - 2010; data zamieszczenia: 26.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w likwidacji , ul. Oleśnicka 10, 46-100 Namysłów, woj. opolskie, tel. (077) 410 36 95, faks (077) 410 30 12.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.namyslow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu i aparatury medycznej niezbędnej do wspomagania procesu leczenia oraz pielęgnacji pacjentów przebywających w oddziale medycyny paliatywnej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakup sprzętu i aparatury medycznej niezbędnej do wspomagania procesu leczenia oraz pielęgnacji pacjentów przebywających w oddziale medycyny paliatywnej. Zadanie nr 1: 1. łóżko rehabilitacyjne z leżem dwusegmentowym, ze stojakiem na kroplówki i wysięgnikiem - 12 szt., 2. materac do łóżka rehabilitacyjnego - 12 szt., 3. poduszka do łóżka rehabilitacyjnego - 12 szt., 4. szafka przyłóżkowa na kółkach do łóżka rehabilitacyjnego - 12 szt. Zadanie nr 2: 1. pompa infuzyjna dwustrzykawkowa ze statywem medycznym - 5 szt. Zadanie nr 3: 1. koncentrator tlenu - 1 szt. Zadanie nr 4: 1. ssak elektryczny - 2 szt., 2. Inhalator - 2 szt. Zadanie nr 5: 1. materac przeciwodleżynowy, zmiennocisnieniowy - 6 szt. Wspólny Słownik Zamówień - CPV: Główny przedmiot: 33.10.00.00-1 (Urządzenia medyczne). Przedmioty dodatkowe: 33.19.20.00-2 (Meble medyczne), 33.19.21.00-3 (Łóżka do użytku medycznego), 33.19.41.10-0 (Pompy infuzyjne), 33.15.78.10-6 (Urządzenie do terapii tlenowej), 39.14.31.12-4 (Materace), 33.15.70.00-5 (Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej), 33.16.20.00-3 (Urządzenia używane na salach operacyjnych). Minimalne parametry sprzętu i aparatury medycznej podano w cennikach stanowiących dodatki do SIWZ. Oferowane przez wykonawcę urządzenia muszą odpowiadać minimalnym parametrom i nie może być one gorsze jakościowo niż podano w cennikach. Wykonawca w ofercie musi zaproponować sprzęt i aparaturę medyczną fabrycznie nową - rok produkcji 2010, które będą posiadały wszystkie elementy wymienione w przedmiocie zamówienia, a ich parametry techniczne i jakościowe były na poziomie lub lepsze od podanych poniżej. Oferowany sprzęt i aparatura musi zawierać wszystkie elementy startowe - były gotowe do pracy. Nie spełnienie wymaganych parametrów i warunków spowoduje odrzucenie oferty. Dopuszcza się składanie ofert częściowych - liczba części 5 (zadań). Miejsce realizacji zamówienia: siedziba Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.20.00-2, 33.19.21.00-3, 33.19.41.10-0, 33.15.78.10-6, 39.14.31.12-4, 33.15.70.00-5, 33.16.20.00-3.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1) 1.000,00 zł Zadanie nr 2) 700,00 zł Zadanie nr 3) 90,00 zł Zadanie nr 4) 150,00 zł Zadanie nr 5) 50,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655 z późn. zmianami), posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych przedmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, którzy wniosą wadium, którzy złożą ofertę obejmującą całość zamówienia i nie modyfikujący przedmiotu zamówienia określonego przez zamawiającego w SIWZ, którzy zagwarantują co najmniej 30 dniowy termin płatności od daty wystawienia faktury, którzy podpiszą umowę zgodną z niniejszą SIWZ, a także zgodną z ofertą przetargową, którzy zagwarantują kwotę wynagrodzenia ryczałtowego, którzy przygotują ofertę zgodnie z formularzami, stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ i zgodnie z wymaganiami SIWZ, którzy udzielą odpowiedzi na wszystkie pytania postawione w formularzu oferty i w załącznikach do oferty, którzy sporządzą ofertę w języku polskim, którzy złożą ofertę w formie pisemnej, którzy złożą ofertę podpisaną przez osobę lub osoby wskazane w dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym lub posiadające pełnomocnictwo, którzy złożą tylko jedną ofertę, którzy złożą ofertę dostarczoną w opakowaniu uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania i opatrzoną informacjami zawartymi w SIWZ, których treść oferty odpowiada treści SIWZ, którzy pozostaną związani ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert, których zaoferowane produkty posiadają aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie RP Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia we wniosku. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców oparty będzie na zasadzie (spełnia - nie spełnia)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz oferty; 2. oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy; 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4 dowód wniesienia wadium; 5. cennik urządzenia medyczne - zadanie nr 1*; 6. cennik urządzenia medyczne - zadanie nr 2*; 7. cennik urządzenia medyczne - zadanie nr 3*; 8. cennik urządzenia medyczne - zadanie nr 4*; 9. cennik urządzenia medyczne - zadanie nr 5*;10. oświadczenie w sprawie aktualnych dokumentów dopuszczających do obrotu na terenie RP 11. opisy lub fotografie - materiały firmowe i informacje z parametrami technicznymi, karty katalogowe oferowanego sprzętu i aparatury; 12. pełnomocnictwo - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące wykonawcę*;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.namyslow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, Pl. Wolności 12A, 46-100 Namysłów, woj. Opolskie, Wydział Inwestycji, Zamówień Publicznych i Zarządzania Nieruchomościami, pok. nr 210.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, Pl. Wolności 12A, 46-100 Namysłów, woj. Opolskie, Wydział Inwestycji, Zamówień Publicznych i Zarządzania Nieruchomościami, pok. nr 210.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: 1. łóżko rehabilitacyjne z leżem dwusegmentowym, ze stojakiem na kroplówki i wysięgnikiem - 12 szt., 2. materac do łóżka rehabilitacyjnego - 12 szt., 3. poduszka do łóżka rehabilitacyjnego - 12 szt., 4. szafka przyłóżkowa na kółkach do łóżka rehabilitacyjnego - 12 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.20.00-2, 33.19.21.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2: 1. pompa infuzyjna dwustrzykawkowa ze statywem medycznym - 5 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.41.10-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3: 1. koncentrator tlenu - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.15.78.10-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4: 1. ssak elektryczny - 2 szt., 2. Inhalator - 2 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.15.70.00-5, 33.16.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5: 1. materac przeciwodleżynowy, zmiennocisnieniowy - 6 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 39.14.31.12-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.