To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2016-08-01
Nowy Targ: Kompleksowa obs³uga w zakresie ratownictwa wodnego krytej p³ywalni w Nowym Targu po³o¿onej przy Placu Evry 4 w okresie od 1 sierpnia 2016r. do 31 grudnia 2016r
Numer og³oszenia: 170163 - 2016; data zamieszczenia: 01.08.2016
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych: tak, numer og³oszenia w BZP: 134583 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówieñ Publicznych zosta³o zamieszczone og³oszenie o zmianie og³oszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu, Pl. Evry 4, 34-400 Nowy Targ, woj. ma³opolskie, tel. 18 533 01 63, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Kompleksowa obs³uga w zakresie ratownictwa wodnego krytej p³ywalni w Nowym Targu po³o¿onej przy Placu Evry 4 w okresie od 1 sierpnia 2016r. do 31 grudnia 2016r.
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi.
II.3) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obs³uga w zakresie ratownictwa wodnego krytej p³ywalni w Nowym Targu po³o¿onej przy Placu Evry 4 w okresie od 1 sierpnia 2016r. do 31 grudnia 2016r, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa, a w szczególno¶ci z ustaw± z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych (Dz. U. 2011 r. Nr 208, poz. 1240 z pó¼n. zm.) oraz wydanymi do niej aktami wykonawczymi i opini± bezpieczeñstwa p³ywalni. Nomenklatura wg Wspólnego S³ownika Zamówieñ (CPV): przedmiot g³ówny: CPV 75.25.20.00-7 s³u¿by ratownicze, przedmiot pomocniczy: CPV 92.62.00.00-3 us³ugi w zakresie sportu, CPV 71.31.72.00-5 us³ugi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeñstwa. 2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego wykonania. 1) Zapewnienie codziennej, w dniach i godzinach od 7.00 do 22.00 pracy p³ywalni, tj. 2100 godzin ci±g³ej obsady trzech stanowisk ratowniczych oraz bezpieczeñstwa osób przebywaj±cych na terenie hali basenowej p³ywalni oraz strefie saun: a) Ratownicy zobowi±zani s± do posiadania wymaganych uprawnieñ zgodnych z aktualnie obowi±zuj±cymi przepisami, b) Zapewnienie, na w³asny koszt jednolitego stroju dy¿uruj±cym ratownikom w kolorystyce zaakceptowanej przez Zamawiaj±cego, c) Zamawiaj±cy wymaga aby na ka¿dej zmianie ratowników wyznaczony by³ Kierownik zmiany do kontaktu z Zamawiaj±cym, a fakt ten zosta³ odnotowany w harmonogramie pracy ratowników, d) Zamawiaj±cy wymaga zawarcia umów cywilno - prawnych (np. umowa - zlecenie) lub umów o pracê w formia pisemnej z ratownikami realizuj±cymi przedmiot zamówienia, e) Zamawiaj±cy wymaga realizacji przedmiotu zamówienia przy pomocy ratowników wskazanych w wykazie osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, który stanowi za³±cznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca mo¿e dokonaæ zmiany osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymuj±ce siê co najmniej równowa¿nymi uprawnieniami po uzyskaniu akceptacji Zamawiaj±cego. 2) Zapewnienie, na w³asny koszt wyposa¿enia p³ywalni w czasie realizacji zamówienia w zakresie sprzêtu ratunkowego, pomocniczego, medycznego, leków i materia³ów opatrunkowych oraz urz±dzeñ sygnalizacyjnych, zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Spraw Wewnêtrznych z dnia 27 lutego 2012 (Dz. U. z 2012r poz. 261) w sprawie wymagañ dotycz±cych wyposa¿enia wyznaczonych obszarów wodnych w sprzêt ratunkowy i pomocniczy, urz±dzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze oraz sprzêt medyczny, leki i artyku³y sanitarne. 3) Zadania szczegó³owe realizowane na stanowisku ratownika: a) Zapewnienie bezpieczeñstwa osób przebywaj±cych na terenie hali basenowej, p³ywaj±cych, k±pi±cych siê, korzystaj±cych z atrakcji wodnych (zje¿d¿alnia, bicze wodne, masa¿e powietrzne) codziennie w godzinach od 7.00 do 22.00, b) Ci±g³e przebywanie na wyznaczonym stanowisku ratowniczym oraz obserwacja wyznaczonej strefy nadzoru ratowniczego, c) Niezw³oczna reakcja na ka¿d± zauwa¿on± niebezpieczn± sytuacjê oraz sygna³ wzywania pomocy i podejmowanie akcji ratowniczej, d) Przestrzeganie oraz reagowanie na wszelkie przypadki naruszenia ogólnych zasad korzystania z p³ywalni okre¶lonych Regulaminem, e) Pouczanie grup zorganizowanych o zasadach korzystania z p³ywalni oraz atrakcji basenowych, w szczególno¶ci zje¿d¿alni, g) Prowadzenia Dziennika Pracy Ratowników oraz Rejestru Wypadków, dokumenty, o których mowa w zdaniu poprzednim maj± byæ codziennie przed otwarciem hali basenowej odbierane oraz po zamkniêciu hali basenowej zdawane pracownikom Zamawiaj±cego, h) Codzienna, ci±g³a kontrola ¶cian i dna niecek basenowych, konstrukcji zje¿d¿alni i ¶lizgu zje¿d¿ali. W przypadku zauwa¿enia jakichkolwiek usterek, wad konstrukcyjnych, pêkniêæ itp., zg³oszenie tego faktu pracownikowi technicznemu p³ywalni, i) Codzienna, ci±g³a kontrola stanu technicznego urz±dzeñ, sprzêtu ratunkowego i medycznego, leków i materia³ów opatrunkowych oraz uzupe³nianie braków, j) Usuwanie zanieczyszczeñ sta³ych mog±cych spowodowaæ zabrudzenie wody basenowej oraz innych przedmiotów mog±cych spowodowaæ zranienie lub uszkodzenie cia³a, k) Udzielanie kwalifikowanej pierwszej pomocy przedmedycznej, podstawowe opatrzenie ran i urazów, w powa¿niejszych przypadkach wezwanie Pogotowia Ratunkowego, l) Dba³o¶æ o porz±dek na pla¿y niecek basenowych, ³) Utrzymanie w nale¿ytym stanie technicznym sprzêtu ratowniczego (ko³a ratunkowe, rzutki, tyczki) i pomocniczego, m) Przestrzeganie ustalonych godzin rezerwacji torów p³ywackich lub niecek basenowych po zg³oszeniu takiej potrzeby przez pracownika kasy p³ywalni (ustawienie odpowiednich tablic informacyjnych), n) W³±czanie w niezbêdnej ilo¶ci o¶wietlenia hali basenowej oraz w³±czanie i wy³±czanie atrakcji basenowych, o) Przestrzeganie zakazu u¿ywania przez ratowników na hali basenowej telefonów komórkowych, p) Nadzór nad przestrzeganiem postanowieñ regulaminu obiektu, nakazów i zakazów, przepisów BHP, pouczanie grup zorganizowanych i osób indywidualnych o obowi±zuj±cych zasadach korzystania z obiektu. 4. Zamawiaj±cy zastrzega obowi±zek osobistego wykonania przez wykonawcê zamówienia. 5. Zamawiaj±cy podaje parametry techniczne infrastruktury objêtej przedmiotem zamówienia, które zawarte s± w SIWZ.
II.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 75.25.20.00-7, 92.62.00.00-3, 71.31.72.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Czê¶æ NR: 1
Nazwa: Kompleksowa obs³uga w zakresie ratownictwa wodnego krytej p³ywalni w Nowym Targu po³o¿onej przy Placu Evry 4 w okresie od 1 sierpnia 2016r. do 31 grudnia 2016r
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MULTIGRUPA Sp. z o.o., Rynek 20/21 lok.15, 50-111 Wroc³aw, kraj/woj. dolno¶l±skie.
IV.5) Szacunkowa warto¶æ zamówienia (bez VAT): 89903,52 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡
Cena wybranej oferty: 122850,00
Oferta z najni¿sz± cen±: 122850,00 / Oferta z najwy¿sz± cen±: 128898,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Modernizacja Po³±czenia Drogowego Pieniñskich Parków Narodowych - Etap IV
- DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego dla budynku po³o¿onego w Nowym Targu przy ul. Jana Kazimierza 20
- Dostawa odczynników wraz z akcesoriami do analizatora ABL 90 FLEX PLUS
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Remont sanitariatów w Szkole Podstawowej nr 11 w Nowym Targu".
- Dostawa gazów medycznych sprê¿onych i powietrza syntetycznego wraz z transportem i dzier¿aw±.
wiêcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja cyklu spotkañ treningowych zakoñczonych ka¿dorazowo piknikiem integracyjnym.
- Organizacja wycieczek szkolnych dla placówek o¶wiatowych gminy Ksiê¿pol w ramach projektu FELU.10.03-IZ.00-0080/23 "W³±czaj±ca wysokiej jako¶ci edukacji na terenie Gminy Ksiê¿pol"
- ¦wiadczenie us³ugi zabezpieczenia ratowniczego i prowadzenie zajêæ nauki p³ywania na krytej p³ywalni przy ul. Koszarowej we Wrze¶ni
- US£UGI RATOWNICTWA WODNEGO LIPIEC 2024 - CZERWIEC 2025 ROK
- ,.Kompleksowa organizacja wydarzenia kulturalnego na terenie Strefy Carnall Sztolni Królowa Luiza w Zabrzu, w ramach Carnall Festiwal 2024''.
- ¦WIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ US£UGI RATOWNICTWA WODNEGO NA OBIEKCIE "LE¦NY POTOK" W OKRESIE OD 17.06.2024 - 31.08.2024
wiêcej: Us³ugi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeñstwa »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.