eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Rozbudowa instalacji schładzania w budynku Oddziału ZUS w Zielonej Górze ul. Kupiecka 65

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-06

Zielona Góra: Rozbudowa instalacji schładzania w budynku Oddziału ZUS w Zielonej Górze ul. Kupiecka 65
Numer ogłoszenia: 170147 - 2012; data zamieszczenia: 06.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 194808 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze, ul. Kupiecka 65, 65-426 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 3294200, faks 68 3244213.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa instalacji schładzania w budynku Oddziału ZUS w Zielonej Górze ul. Kupiecka 65.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa instalacji schładzania w budynku Oddziału ZUS w Zielonej Górze ul. Kupiecka 65. Zapotrzebowanie chłodu dla budynku na potrzeby zasilania klimatyzatorów w biurach wynosi 132,2 kw. Dobrano urządzenia klimatyzacyjne ( klimatyzatory ścienne) zasilane z centralnego zewnętrznego źródła chłodu (pompa ciepła system VRV).Sieć przewodów (rur) rozprowadzona jest pionami instalacyjnymi umiejscowionymi w pomieszczeniach WC, a następnie prowadzona w przestrzeni sufitu podwieszanego korytarza do poszczególnych pomieszczeń. Do istniejących pomp ciepła zostanie dostawiona nowa, trzecia jednostka zewnętrzna VRV III P COMPACT zasilająca wyłącznie realizowany układ schładzania. Istniejący ruszt zewnętrzny należy dostosować do trzeciej jednostki zewnętrznej poprzez wydłużenie (dospawanie) do istniejącego rusztu około 70 cm kształtowników hutniczych. Czynnikiem chłodzącym ma być zastosowany freon R-410A. Zaprojektowany układ automatycznej regulacji wyposażono w system detekcji gazów - czujniki freonu. Zaprojektowano instalacje odprowadzenia skroplin. Przewody czynnika chłodniczego należy izolować termicznie izolacją przeznaczoną do instalacji chłodniczych. Jednostka zewnętrzna klimatyzacji zasilana będzie z rozdzielni głównej elektrycznej zlokalizowanej w piwnicy budynku. Zasilanie jednostek wewnętrznych należy wykonać z istniejących tablic piętrowych. Zaprojektowano instalację logiczną klimatyzacji budynku. Należy wykonać badania odbiorcze wykonanej instalacji elektrycznej oraz instalacji schładzania. UWAGA: Roboty, które należy wycenić i dołączyć do kosztorysu ofertowego nie zawarte w w/w przedmiarze robót: 1 - pomieszczenie 603 - demontaż jednej jednostki zewnętrznej oraz demontaż dwóch jednostek wewnętrznych i ich utylizacja; 2 - pomieszczenie 603 - montaż w dwóch nowych jednostek wewnętrznych typu FXAQ50MAVE9 zasilanych z istniejących jednostek zewnętrznych; Wyjaśnienie: w pomieszczeniu 603 pracuje układ schładzania obsługujący wyłącznie to pomieszczenie. Po demontażu istniejącej instalacji należy zainstalować jednostki wewnętrzne kompatybilne z obecnie pracującym, centralnym układem schładzania wykonywanym w systemie DAIKIN. 3 - dostosowanie istniejącego rusztu fundamentowego pod nową, trzecią jednostkę zewnętrzną; 4 - klimatyzacja indywidualna : a/ w pomieszczeniach DSO (portiernia) oraz ksero instalacja nowych urządzeń: pomieszczenie DSO - moc urządzenia wewnętrznego np. FTXS 4,0 kW - 1 szt. pomieszczenie ksero - moc urządzenia wewnętrznego np. FTXS 4,0 kW - 1 szt. zasilane z jednostki zewnętrznej o mocy 8 kW - np. MULTI DAIKIN 5MXS90G - 1 szt. b/ pomieszczenie UPS ( rozdzielnia główna elektryczna) - demontaż i utylizacja obecnie pracującego klimatyzatora oraz montaż nowej jednostki zewnętrznej i wewnętrznej np. FTXS o mocy 4,0 kW - 1 szt. 2. Przedmiotu zamówienia należy wykonać zgodnie z wymaganiami określonymi w: ­ Opisie przedmiotu zamówienia; ­ Przedmiarach robót; ­ Projektach wykonawczych robót; ­ Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót; 3. Warunki realizacji: 1) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami z własnych materiałów i urządzeń oraz przy wykorzystaniu własnego sprzętu i narzędzi. Materiały i urządzenia muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994. Prawo Budowlane. Wszelkie stosowane materiały i urządzenia powinny odpowiadać Polskim Normom lub aprobatom technicznym oraz posiadać dokumenty takie jak: atest, świadectwo, certyfikat na znak bezpieczeństwa, certyfikat zgodności lub deklarację zgodności. 2) Wykonawca jest zobowiązany wykonać roboty z należytą starannością oraz zgodnie ze sztuką budowlaną. 3) Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną i karną za wykonanie robót niezgodnie ze sztuką budowlaną i przepisami prawa budowlanego. 4) Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania obowiązujących przepisów bhp i ppoż. oraz zakładowego leksykonu bezpieczeństwa dla wykonawców zewnętrznych i zabezpieczenia terenu robót w okresie realizacji przedmiotowego zamówienia, aż do zakończenia i odbioru robót. 5) Wykonawca odpowiada za spowodowanie zagrożeń i utrudnień narażających użytkowników budynku na szkody. 6) Wykonawca powinien mieć zawartą umowę na utylizację czynnika chłodniczego przez podmiot uprawniony lub dokument potwierdzający uprawnienia do wykonywania obrotu i utylizacji czynnika chłodniczego zgodnie z ustawą o ochronie środowiska naturalnego. 7) Przed przystąpieniem do prac i w trakcie wykonywania robót Wykonawca zobowiązany jest do: ­ zabezpieczenia zaplecza magazynowego i warunków socjalnych swoim pracownikom, ­ zainstalowania kontenera na składowanie gruzu i sukcesywne jego wywożenie na wysypisko, ­ przeszkolenia pracowników realizujących zadania pod względem bhp i ppoż., 8) Tam, gdzie w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentach składających się na wyżej przywołany szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne rozwiązaniom opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku złożenia ofert równoważnych, Wykonawca musi sporządzić ich wykaz w układzie: materiały i urządzenia zawarte w SIWZ - materiały i urządzenia oferowane jako równoważne. Do wykazu należy dołączyć foldery, karty katalogowe, aprobaty techniczne, itp. Potwierdzające spełnienie przez oferowane równoważne materiały i urządzenia parametrów żądanych w SIWZ. Niespełnienie powyższego wymogu będzie skutkowało odrzuceniem oferty jako niezgodnej z SIWZ ( art. 89 ust. 1 pkt. 2 ) 9) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej obiektu - terenu, objętego niniejszym zamówieniem, celem sprawdzenia miejsca robót i warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz należytego wykonania zamówienia. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi samodzielnie każdy Wykonawca. 10) Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za treść uzyskanej informacji, jako następstwo wizji lokalnej terenu robót objętego mniejszym zamówieniem. W związku z powyższym wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia. 11) Roboty będą wykonywane w czynnym budynku. Wykonywanie robót budowlanych nie może zakłócić pracy w budynku ZUS. Wszystkie prace głośne powinny być wykonywane poza godzinami pracy urzędu, a więc po godz. 15:00 i dni ustawowo wolne od pracy. 12) W czasie wykonywania robót miejsce prac należy tak zabezpieczyć, aby uniknąć wszelkich przypadkowych uszkodzeń mienia oraz wypadków z udziałem ludzi. 13) Potwierdzeniem odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia będzie podpisanie protokołu odbioru końcowego robót wykonanych bezusterkowo. 14) Wykonawca udzieli Zamawiającemu pisemnej gwarancji jakości i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia oraz dostarczone i zamontowane materiały i urządzenia na okres min. 36 miesięcy. 15) Okres udzielonej gwarancji liczony będzie od daty odbioru końcowego. 16) Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy Pzp żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom (w tym również podmiotom, o których mowa w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.43.20 - Instalowanie okablowania komputerowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ADG Sp. z o.o., ul. L. Szabatowskiego 7, 41-500 Chorzów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 657458,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 448669,24

  • Oferta z najniższą ceną: 448669,24 / Oferta z najwyższą ceną: 746488,38

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.