eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › dostawa mebli biurowych oraz wykonanie zabudowy w budynku Urzędu Miasta Piły

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-18

Piła: dostawa mebli biurowych oraz wykonanie zabudowy w budynku Urzędu Miasta Piły
Numer ogłoszenia: 170129 - 2007; data zamieszczenia: 18.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piła, Pl. Staszica 10, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2126210, fax 067 2123566.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pila.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa mebli biurowych oraz wykonanie zabudowy w budynku Urzędu Miasta Piły.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zad. I Dostawa i montaż mebli biurowych typu Mikomax Maestro lub równoważne w kolorze dąb bielony okleina naturalna: FB 03 -biurko z dostawą - 1 szt, FS 03 -stolik - szt 1, FK 01-kontener - szt 1, FR 09 -szfka gabinetowa - szt 1, FR 07 -szafa gabinetowa - szt 1, Fotel Vancower VS 1 metalik w kolorze SL - 11 -szt 4, Fotel Vancower VS 1 metalik w kolorze SL- 10 -szt 2. Dostawa i montaż mebli biurowych typu SVENBOX lub równoważne - w kolorze olcha okleina melamina, tyły szaf, regałów, kontenerów wykonane z płyt wiórowej melaminowej o grubości nie mniejszej niż 8 mm: BH 72 - biurko - szt 6, BH 70 - biurko - szt 6, PH 77 - łącznik - szt 6, KH 13 - kontener - szt 6, CH 01 - półka pod klawiaturę - szt 6, H 61- szafa - szt 12, H 34 - komoda - szt 6. Dostawa krzeseł typu Select Comfort Jacek lub równoważne - nóżki dąb ciemny, tkanina w kolorze kremowo-beżowym w ilości 35 sztuk. Dostawa krzeseł typu Select Virginia lub równoważne - nóżki dąb ciemny, tkanina w kolorze kremowo-beżowym w ilości 6 sztuk. Nóżki krzeseł zabezpieczone filcowymi podkładkami typu antypoślizg i antyrysowanie. Zad. II Dostawa i montaż zabudowy meblowej wg załącznika nr 1 (zaplecze USC). Zabudowa z płyty drewnopodobnej w kolorze orzech patynowany lub orzech ciemny, wykończenia i uchwyty w kolorze stali satynowej, blat w kolorze kremowo-beżowym. Krawędzie okleina PCV o gr. 2 mm. Dostawa i montaż zabudowy meblowej wg załącznika nr 2 (sekretariat). Dostawa i montaż zabudowy meblowej wg załącznika nr 3 (pok 206). Dostawa i montaż zabudowy meblowej wg załącznika nr 7 (pok 210). Dostawa i montaż zabudowy meblowej wg załącznika nr 4 (pom. socjalne). Dostawa Barku mobilnego wykonanego z okleiny HPL, blat szklany matowy, elementy wewnętrzne płyta meblowa HPL, kolor orzech patynowany lub orzech ciemny, wg załącznika nr 5. Dostawa stołu wg załącznika nr 6 w kolorze dąb ciemny. Uwaga: pkt 3 i 4 - zabudowa z płyty meblowej melaminowanej, kolor olcha, grubość płyty 18 mm, oklejona tworzywem PVV 2 mm, zawiasy puszkowe, uchwyty drzwiowe typu 314 G 5, głębokość zabudowy 35 cm. Uwaga: pkt 3 i 4 - przed przystąpieniem do realizacji zadania należy pobrać wymiary z natury.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 22.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: spełnia warunki okręślone w art 22 ustawy - Pzp
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art 22 i 24 ustawy - Pzp, aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczeni o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, parafowany wzór umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.pila.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Gospodarczy Urzędu Miasta Piły, pl. St. Staszica 10, 64-920 Piła.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2007 godzina 09:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Piły, pok. 233.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.