eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice Śląskie › Przygotowanie i opracowanieCzęść 1projektu Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego przy ulicy Oświęcimskiej w Siemianowicach Śląskich, Część 2projektu Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego u zbie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-24

Siemianowice Śląskie: Przygotowanie i opracowanie: Część 1: projektu Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego przy ulicy Oświęcimskiej w Siemianowicach Śląskich, Część 2: projektu Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego u zbiegu ulic Maciejkowickiej i Ks. Bpa Czesława Domina w Siemianowicach Śląskich, Część 3: projektu Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego w rejonie ulicy Wiejskiej w Siemianowicach Śląskich oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem tych dokumentów.
Numer ogłoszenia: 170128 - 2008; data zamieszczenia: 24.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta, ul. Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 7605200, fax 032 7605280.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.siemianowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i opracowanie: Część 1: projektu Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego przy ulicy Oświęcimskiej w Siemianowicach Śląskich, Część 2: projektu Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego u zbiegu ulic Maciejkowickiej i Ks. Bpa Czesława Domina w Siemianowicach Śląskich, Część 3: projektu Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego w rejonie ulicy Wiejskiej w Siemianowicach Śląskich oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem tych dokumentów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i opracowanie: Część 1: projektu Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego przy ulicy Oświęcimskiej w Siemianowicach Śląskich, Część 2: projektu Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego u zbiegu ulic Maciejkowickiej i Ks. Bpa Czesława Domina w Siemianowicach Śląskich, Część 3: projektu Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego w rejonie ulicy Wiejskiej w Siemianowicach Śląskich oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem tych dokumentów. 2. Przedmiot ustaleń miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz obszary objęte opracowaniami ujęte są odpowiednio w uchwałach: 1) Nr 154/2007 Rady Miasta Siemianowic Śląskich z dnia 29 listopada 2007 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego przy ulicy Oświęcimskiej w Siemianowicach Śląskich - dla Części 1, 2) Nr 155/2007 Rady Miasta Siemianowic Śląskich z dnia 29 listopada 2007 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego u zbiegu ulic Maciejkowickiej i Ks. Bpa Czesława Domina w Siemianowicach Śląskich - dla Części 2 , 3) Nr 156/2007 Rady Miasta Siemianowic Śląskich z dnia 29 listopada 2007 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego w rejonie ulicy Wiejskiej w Siemianowicach Śląskich - dla Części 3. 3. Obszar i granice opracowania. Powierzchnie obszarów objętych opracowaniami wynoszą: 1) dla Części 1 - 3,36 ha, 2) dla Części 2 - 3,90 ha, 3) dla Części 3 - 1,19 ha. 4. Szczegółowe granice opracowań Części 1, Części 2 oraz Części 3 określają odpowiednie załączniki graficzne do uchwał Rady Miasta Siemianowic Śląskich. 5. Celem sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego jest zmiana docelowego przeznaczenia obszarów w kierunku umożliwiającym dalszy ich rozwój zgodny z kierunkami określonymi w studium uwarunkowań i zawartymi w nim wytycznymi, a mianowicie: 1) dla Części 1: zmiana przeznaczenia terenu w kierunku Terenów zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej (i/lub wielorodzinnej) (MN2). W ustaleniach obowiązującego planu obszar objętego planem miejscowym posiada przeznaczenie jako Tereny zieleni nieurządzonej oraz jako strefa A - strefie ścisłej ochrony konserwatorskiej wpisana jest do rejestru Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków pod nr A/1611/95 decyzją z dnia 20 czerwca 1995 roku; 2) dla Części 2: zmiana przeznaczenia terenu w kierunku Terenów zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej (i/lub wielorodzinnej) (MN2/MW1). W ustaleniach obowiązującego planu obszar objęty proponowanym planem miejscowym posiada przeznaczenie jako Tereny rekreacyjne i sportowe oraz częściowo stanowi pas drogowy ul. Maciejkowickiej; 3) dla Części 3: zmiana przeznaczenia części terenu wyłącznej z użytku ekologicznego na Tereny zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej (MN1). W ustaleniach obowiązującego planu obszar objęty proponowanym planem miejscowym stanowi część Obszaru ścisłej ochrony środowiska przyrodniczego - użytku ekologicznego pn. Brynicka terasa, który został zmniejszony zgodnie z uchwałą Nr 148/2007 Rady Miasta Siemianowic Śląskich z dnia 25 października 2007 r. W ten sposób nastąpiła korekta granicy użytku uwzględniająca rzeczywiste wartości ekologiczne tego terenu. 6. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 1) treścią w/w uchwał Rady Miasta Siemianowic Śląskich, 2) procedurami i problematyką określonymi w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80. poz. 717, z późn. zm.), rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587), a także w ustawach i przepisach odrębnych odnoszących się do planowania i zagospodarowania przestrzennego; 3) Harmonogramem rzeczowym - zakres i problematyka sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla Części 1, 2 i 3 zamówienia. 7. Każdy etap sporządzenia projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego będący przedmiotem odbioru, powinien zostać podpisany przez głównego projektanta i projektanta sprawdzającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.25.10.00 - Usługi planowania przestrzennego Kod CPV wg słownika 2008: 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium (jeżeli dotyczy): Ustala się obowiązek wniesienia przez wykonawcę wadium w następującej wysokości: 1) 1300,00 PLN (słownie: : jeden tysiąc trzysta złotych zero groszy) dla Części 1, 2) 1200,00 PLN (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych zero groszy) dla Części 2, 3) 600,00 PLN (słownie: sześćset złotych zero groszy) dla Części 3. Jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną Część zamówienia - wnosi wadium odpowiednio w wysokości określonej dla tych Części..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać wymagania określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) tj.: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - w odniesieniu do Części 1, Części 2, Części 3, 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: w odniesieniu do Części 1, Części 2, Części 3: a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w oparciu o ustawę o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym co najmniej 3 miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego obszarów, każdy w gminie miejskiej powyżej 50 000 mieszkańców, z których co najmniej 1 obejmuje teren górniczy eksploatacji głębinowej, b) Wykonawca musi dysponować co najmniej: - głównym projektantem (1 osoba) i - projektantem sprawdzającym (1 osoba), z których każdy jest członkiem Izby Urbanistów, wpisanym aktualnie na listę członków tej Izby; 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności: a) w odniesieniu do Części 1: na kwotę co najmniej 50 000 PLN, b) w odniesieniu do Części 2: na kwotę co najmniej 50 000 PLN, c) w odniesieniu do Części 3: na kwotę co najmniej 20 000 PLN, 4) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - w odniesieniu do Części 1, Części 2, Części 3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą, 2) oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań zamawiającego, 3) sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie zgodny z formułą spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, tj.: w odniesieniu do Części 1, Części 2, Części 3: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w oparciu o ustawę o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, co najmniej 3 miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego obszarów, każdy w gminie miejskiej powyżej 50 000 mieszkańców, z których co najmniej 1 obejmuje teren górniczy eksploatacji głębinowej, 5. Dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie, 6. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, tj. w odniesieniu do Części 1, Części 2, Części 3: Wykaz obejmujący co najmniej następujące osoby: - główny projektant (1 osoba), - projektant sprawdzający (1 osoba), z których każdy jest członkiem Izby Urbanistów, wpisanym aktualnie na listę członków tej Izby; 7. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: - główny projektant - aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków Izby Urbanistów, - projektant sprawdzający - aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków Izby Urbanistów, 8. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż: w odniesieniu do Części 1: 50 000 PLN w odniesieniu do Części 2: 50 000 PLN w odniesieniu do Części 3: 20 000 PLN Jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną Część zamówienia zamawiający uzna za potwierdzenie spełniania warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) w odniesieniu do Części 1, Części 2, Części 3: wykazanie przez wykonawcę zarówno tych samych jak i różnych wykonanych - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w oparciu o ustawę o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym - miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, b) w odniesieniu do Części 1, Części 2, Części 3: wykazanie zarówno tych samych jak i różnych osób pełniących funkcje : - głównego projektanta, i - projektanta sprawdzającego. Jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną Część zamówienia zamawiający - za potwierdzenie spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej wykonawcy dla Części 1, Części 2, Części 3 - uzna, iż potwierdzenie spełniania warunku określonego kwotą wyższą jest równoznaczne z potwierdzeniem spełniania warunku określonego kwota niższą.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.siemianowice.pl/przetargi_new.htm

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w cenie 19,50 PLN można otrzymać w UM w Siemianowicach Śl., ul. Michałkowicka 105, Wydz. Urb. i Arch. pok. 37, po wcześniejszym dokonaniu opłaty w kasie UM lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta, ul. Michałkowicka 105, 41-103 Siemianowice Śląskie, Biuro Obsługi Mieszkańców - kancelaria podawcza.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przygotowanie i opracowanie projektu Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego przy ulicy Oświęcimskiej w Siemianowicach Śląskich oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem tego dokumentu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie i opracowanie projektu Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego przy ulicy Oświęcimskiej w Siemianowicach Śląskich oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem tego dokumentu.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.10.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przygotowanie i opracowanie projektu Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego u zbiegu ulic Maciejkowickiej i Ks. Bpa Czesława Domina w Siemianowicach Śląskich oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem tego dokumentu,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie i opracowanie projektu Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego u zbiegu ulic Maciejkowickiej i Ks. Bpa Czesława Domina w Siemianowicach Śląskich oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem tego dokumentu,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.10.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przygotowanie i opracowanie projektu Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego w rejonie ulicy Wiejskiej w Siemianowicach Śląskich oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem tego dokumentu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie i opracowanie projektu Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego w rejonie ulicy Wiejskiej w Siemianowicach Śląskich oraz udział w czynnościach związanych ze sporządzeniem tego dokumentu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.25.10.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.