eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jerzmanowice-Przeginia › Remonty dróg gminnych na terenie Gminy Jerzmanowice-Przeginia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-27

Jerzmanowice-Przeginia: Remonty dróg gminnych na terenie Gminy Jerzmanowice-Przeginia
Numer ogłoszenia: 170108 - 2009; data zamieszczenia: 27.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Jerzmanowice-Przeginia , Jerzmanowice 372B, 32-048 Jerzmanowice-Przeginia, woj. małopolskie, tel. 0-123895247, 3895022, faks 0-12 3895521.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jerzmanowice-przeginia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty dróg gminnych na terenie Gminy Jerzmanowice-Przeginia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wykonanie koryt o głębokości 30 cm, szer. 3,5 m z odwozem ziemi do 1 km na dł. 100 mb, 2. Wykonanie podbudowy tłuczniowej z tłucznia sortowanego stabilizowanego mechanicznie grubości 30 cm, szer. 3,5 mb na dł. 100 mb (350 m2), 3.Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni na powierzchni 1038 m2, 4.Oczyszczenie i skropienie przed położeniem nawierzchni bitumicznej nawierzchni asfaltowej na powierzchni 2432 m2, 5.Położenie nawierzchni bitumicznej grubości 5 cm na powierzchni 2270 m2, 6.Położenie nawierzchni bitumicznej grubości 4 cm na powierzchni 1500 m2, 7.Położenie nawierzchni bitumicznej grubości 3 cm na powierzchni 1500 m2, 8.Uzupełnienie istniejącej podbudowy tłuczniowej z kruszywa 0-63 mm stabilizowanego mechanicznie warstwą grubości 10 cm na powierzchni 1622 m2, 9.Uzupełnienie istniejącej podbudowy tłuczniowej z kruszywa 0-63 mm stabilizowanego mechanicznie warstwą grubości 15 cm na powierzchni 346 m2, 10.Obsypanie poboczy średniej grubości 5 cm na powierzchni 340 m2, 11. Demontaż koryt ściekowych na długości 3,5 mb, 12.Oczyszczenie rowu ściekowego na długości 13 mb, szer. 60 cm, 13.Montaż kraty przejezdnej o wym. 50x60x30 na dł. 3,5 mb, 14.Montaż koryt ściekowych o wym. 50x60x 30 długości 16,5 mb, 15.Ułożenie obrzeży betonowych na długości 90 mb na podłożu betonowym, 16.Ułożenie kanałów z rur PCV na długości 5 mb, 17.Ułożenie kratki ściekowej ze studzienką wodo-ściekową 1 szt, 18.Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznej śr. gr. 5 cm z wycinaniem krawędzi na powierzchni 170 m2, 19.Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznej śr, gr. 5 cm bez wycinania krawędzi na powierzchni 35 m2, 20.Remont cząstkowy przy użyciu grysu i asfaltu drogowego śr. gr. 3 cm na powierzchni 85 m2,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 4.500,00 złotych Słownie: cztery tysiące pięćset złotych

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Do przetargu zostaną zakwalifikowani Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (co potwierdzą zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub wpisem z KRS, aktualnym zaświadczeniem właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu. Zaświadczenia uzna się za aktualne, jeśli będą wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.) b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonali w okresie ubiegłych 5-lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane o charakterze, złożoności i wartości porównywalnej z zakresem zamówienia tj. każda o wartości nie mniejszej niż 120.000,00 złotych (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych) brutto - załączyć dokumenty potwierdzające należyte ich wykonanie) oraz dysponują potencjałem kadrowym( tj. co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 - Prawo budowlane (Dz.U. z 2006r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), należącym do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunek z pkt c i d uważa się za spełniony, gdy wykonawca dostarczy: oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2. 2.Złożą komplet dokumentów wymaganych w Ust. III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jerzmanowice-przeginia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jerzmanowice-Przeginia, 32-048 Jerzmanowice 372 B, Pokój 122.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2009 godzina 12:00, miejsce: Dziennik Podawczy -Urząd Gminy Jerzmanowice-Przeginia.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.