eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa sprzętu multimedialnego i urządzenia wielofunkcyjnego w ramach projektu pn. Art Line

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-06

Gdańsk: Dostawa sprzętu multimedialnego i urządzenia wielofunkcyjnego w ramach projektu pn. Art Line
Numer ogłoszenia: 170091 - 2012; data zamieszczenia: 06.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Sztuki Współczesnej "Łaźnia" , ul. Jaskółcza 1, 81-767 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 0-58 305 40 50, faks 0-58 305 26 80.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.laznia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Miejska Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu multimedialnego i urządzenia wielofunkcyjnego w ramach projektu pn. Art Line.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: część 1 zamówienia - Dostawa sprzętu multimedialnego, wg następującego zestawienia: 1) Telewizory LCD / OLED / PLAZMA SZTUK: 2 SPECYFIKACJA: - Wielkość powyżej 46 - Częstotliwość odświeżania minimum 100 Hz - Rozdzielczość Full HD 1920x1080 - Możliwość odtwarzania plików Filmowych DivX (lub/oraz) mpeg4 - Obudowa czarna - Gniazdo wejściowe HDMI/VGA/USB - Możliwość montażu na ścianie 2) Monitory Dotykowe LCD SZTUK: 1 SPECYFIKACJA: - Wielkość powyżej 19 - Proporcje ekranu 16x9 - Rozdzielczość Full HD 1920x1080 3) Projektor Video HD SZTUK: 2 SPECYFIKACJA: - Jasność powyżej 4000 lum. - Rozdzielczość Full HD 1920x1080 - Gniazdo wejściowe HDMI / VGA 4) Projektor Video HD SZTUK: 1 SPECYFIKACJA: - Jasność powyżej 2500 lum. - Rozdzielczość Full HD 1920x1080 - Gniazdo wejściowe HDMI / VGA 5) Projektor Video SD SZTUK: 4 SPECYFIKACJA: - Jasność powyżej 4000 lum. - Rozdzielczość Full HD 1280x800 - Gniazdo wejściowe HDMI / VGA część 2 - dostawa urządzenia wielofunkcyjnego - 1 sztuka, Funkcje ogólne urządzenia: Typ Kolorowe urządzenie wielofunkcyjne Format A6-A3+, niestandardowe rozmiary, papier transparentowy. Prędkość Do 28 kopii/min Dupleks standard Czas nagrzewania około 45 sek. Zalecane obciążenie 30.000 kopii Pojemność papieru Standard 1150, maks. 3650 arkuszy Pojemność tacy odbiorczej maks. 250 arkuszy Gramatura papieru - kaseta 64-256 g/m2 Gramatura papieru - podajnik 64- 271 g/m2 Gramatura papieru - dupleks 64-256 g/m2 Wymiary 643x848x770 Funkcje kopiowania Rozdzielczość 600x 600 dpi Pierwsza kopia 5,8/ 7,7 sek. Wielokrotność kopiowania 1-9.999 kopii Zoom 25-400 % Funkcje drukowania Rozdzielczość Co najmniej 1800 x 600 dpi Inrterfejs 10 Base-T/100 Base-T/1000 Base-T Ethernet USB 2.0 Procesor MPC8533 @ 1 GHz Pamięć 2048 MB Funkcje skanowania Rozdzielczość Co najmniej 600x 600 dpi Funkcje skanowania Sieciowe skanowanie TWAIN Skanowanie do e-mail (Scan-to-Me) Skanowanie do FTP Skanowanie do SMB (Scan-to-Home) Skanowanie do skrzynki Skanowanie do WebDAV Skanowanie do DPWS Skanowanie do USB Eksploatacja Toner BK Co najmniej 29000 kopii Toner CMY Co najmniej 26000 kopii Bęben BK Co najmniej 100.000 kopii Bęben CMY Co najmniej 75.000 kopii Deweloper BK Co najmniej 570.000 kopii Deweloper CMY Co najmniej 115.000 kopii.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6, 38.65.21.00-1, 30.23.21.10-8, 38.52.00.00-6, 30.23.13.20-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli Wykonawca, w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia, wykaże że: 1) w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia w zakresie Części 1 - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę sprzętu multimedialnego o wartości co najmniej 20 000 zł brutto; 2) w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia w zakresie Części 2 - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę urządzenia wielofunkcyjnego o wartości co najmniej 10 000 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo wskazujące, iż osoba występująca w imieniu wykonawcy lub wykonawca występujący w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2. dokumenty wymagane od Wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III 4.2) ogłoszenia - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt 1) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Opis sposobu spełnienia warunków przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się oudzielenie zamówienia składają pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla ustanowionego przez nich pełnomocnika. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2) Dokumenty wymienione w pkt III 4.2) ogłoszenia muszą dotyczyć każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 3) Dokumenty wymienione w pkt III 4.1) ogłoszenia powinny potwierdzać, że wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu. 5. Ocena spełnienia powyższych warunków odbędzie się metodą spełnia/nie spełnia. 6. W przypadku, gdy na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, Wykonawca przedstawi wartości wyrażone w walutach innych niż polski złoty, Zamawiający w celu przeprowadzenia oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, dokona przeliczenia danych wartości posługując się średnim kursem waluty ogłoszonym przez Narodowy Bank Polski i obowiązującym na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) konieczna jest zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego - w szczególności w przypadkach konieczności zlecenia zamówień dodatkowych lub uzupełniających w rozumieniu ustawy Pzp, 2) z przyczyn niezależnych od Wykonawcy niezbędne jest ograniczenie przez Zamawiającego zakresu zleconego przedmiotu zamówienia - w takim przypadku zmianie mogą ulec zapisy umowy odnoszące się do przedmiotu zamówienia i jego zakresu, wynagrodzenia i rozliczenia Wykonawcy, a także obowiązków Wykonawcy, 3) konieczne jest wprowadzenie zmian w umowie, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa obowiązujących po dacie zawarcia umowy, wywołujących potrzebę zmian umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takich zmian - w takim przypadku zmianie mogą ulec wyłącznie zapisy umowy, do których odnoszą się zmiany przepisów prawa, 4) konieczne jest zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku ograniczenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu zamówienia z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy - w takim przypadku zmianie ulegną wyłącznie zapisy odnoszące się do wynagrodzenia i rozliczenia Wykonawcy, 5) wystąpiła potrzeba zmiany po stronie Zamawiającego osoby lub osób upoważnionych do kontaktów z Wykonawcą, 6) wystąpiła potrzeba zmiany po stronie Wykonawcy osoby lub osób upoważnionych do kontaktów z Zamawiającym. 7) konieczna jest zmiana terminu wykonania zamówienia - w przypadku, gdy w zgodnej ocenie Stron, nie ma możliwości dotrzymania przez Wykonawcę terminu wykonania przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy; 8) konieczna jest zmiana postanowień umowy dotyczących terminu wykonania przedmiotu zamówienia, zakresu przedmiotu zamówienia oraz wynagrodzenia - w przypadku, gdy wystąpi możliwość wykonania przedmiotu zamówienia w sposób inny od przewidzianego w SIWZ, a zarazem korzystny dla Zamawiającego; 9) konieczna jest zmiana postanowień umowy dotyczących terminu wykonania przedmiotu zamówienia, zakresu przedmiotu zamówienia oraz wynagrodzenia - w przypadku, gdy strony umowy uzgodnią, że wykonanie umowy nastąpi przy użyciu innych materiałów niż wyszczególnione w SIWZ; 10) konieczna jest zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia - w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, któremu nie można było przeciwdziałać ani uniknąć jego skutków; 11) konieczna jest zmiana podwykonawstwa za uprzednią zgodą zamawiającego tj. powierzenia podwykonawcom innej części dostawy niż wskazana w ofercie wykonawcy, zmiany podwykonawcy na etapie realizacji dostawy; 12) brak jest możliwości dostarczenia przez Wykonawcę przedmiotu umowy lub też brak jest możliwości dotrzymania przez Wykonawcę terminu dostarczenia przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy - w szczególności w przypadku wycofania z rynku przez producenta towaru objętego ofertą Wykonawcy - w takim przypadku zmianie mogą ulec postanowienia umowy dotyczące przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie innych modeli lub wersji elementów zamówienia niż wskazane w ofercie i zgodnych z wymaganiami SIWZ oraz terminu wykonania umowy. 2. Wskazanie powyższych okoliczności zmian umowy nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do wprowadzenia tych zmian. 3. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i art. 140 ust. 3 stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.laznia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Sztuki Współczesnej Łaźnia w Gdańsku ul. Jaskółcza 1, 80 - 767 Gdańsk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Centrum Sztuki Współczesnej Łaźnia w Gdańsku ul. Jaskółcza 1, 80 - 767 Gdańsk.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane w zakresie projektu Art Line ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu multimedialnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu multimedialnego,wg następującego zestawienia: 1) Telewizory LCD / OLED / PLAZMA SZTUK: 2 SPECYFIKACJA: - Wielkość powyżej 46 - Częstotliwość odświeżania minimum 100 Hz - Rozdzielczość Full HD 1920x1080 - Możliwość odtwarzania plików Filmowych DivX (lub/oraz) mpeg4 - Obudowa czarna - Gniazdo wejściowe HDMI/VGA/USB - Możliwość montażu na ścianie 2) Monitory Dotykowe LCD SZTUK: 1 SPECYFIKACJA: - Wielkość powyżej 19 - Proporcje ekranu 16x9 - Rozdzielczość Full HD 1920x1080 3) Projektor Video HD SZTUK: 2 SPECYFIKACJA: - Jasność powyżej 4000 lum. - Rozdzielczość Full HD 1920x1080 - Gniazdo wejściowe HDMI / VGA 4) Projektor Video HD SZTUK: 1 SPECYFIKACJA: - Jasność powyżej 2500 lum. - Rozdzielczość Full HD 1920x1080 - Gniazdo wejściowe HDMI / VGA 5) Projektor Video SD SZTUK: 4 SPECYFIKACJA: - Jasność powyżej 4000 lum. - Rozdzielczość Full HD 1280x800 - Gniazdo wejściowe HDMI / VGA.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00-6, 38.65.21.00-1, 30.23.13.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego - 1 sztuka Funkcje ogólne Typ Kolorowe urządzenie wielofunkcyjne Format A6-A3+, niestandardowe rozmiary, papier transparentowy. Prędkość Do 28 kopii/min Dupleks standard Czas nagrzewania około 45 sek. Zalecane obciążenie 30.000 kopii Pojemność papieru Standard 1150, maks. 3650 arkuszy Pojemność tacy odbiorczej maks. 250 arkuszy Gramatura papieru - kaseta 64-256 g/m2 Gramatura papieru - podajnik 64- 271 g/m2 Gramatura papieru - dupleks 64-256 g/m2 Wymiary 643x848x770 Funkcje kopiowania Rozdzielczość 600x 600 dpi Pierwsza kopia 5,8/ 7,7 sek. Wielokrotność kopiowania 1-9.999 kopii Zoom 25-400 % Funkcje drukowania Rozdzielczość Co najmniej 1800 x 600 dpi Inrterfejs 10 Base-T/100 Base-T/1000 Base-T Ethernet USB 2.0 Procesor MPC8533 @ 1 GHz Pamięć 2048 MB Funkcje skanowania Rozdzielczość Co najmniej 600x 600 dpi Funkcje skanowania Sieciowe skanowanie TWAIN Skanowanie do e-mail (Scan-to-Me) Skanowanie do FTP Skanowanie do SMB (Scan-to-Home) Skanowanie do skrzynki Skanowanie do WebDAV Skanowanie do DPWS Skanowanie do USB Eksploatacja Toner BK Co najmniej 29000 kopii Toner CMY Co najmniej 26000 kopii Bęben BK Co najmniej 100.000 kopii Bęben CMY Co najmniej 75.000 kopii Deweloper BK Co najmniej 570.000 kopii Deweloper CMY Co najmniej 115.000 kopii.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 38.52.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.