eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Słonecznej od studni nr 11 do studni nr 15 w Sobinie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-18

Polkowice: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Słonecznej od studni nr 11 do studni nr 15 w Sobinie.
Numer ogłoszenia: 170089 - 2007; data zamieszczenia: 18.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Miejskiej Sp. z o.o., ul. Dąbrowskiego 2, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 8462911, fax 076 8462960.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgm-polkowice.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Słonecznej od studni nr 11 do studni nr 15 w Sobinie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sieć kanalizacji saniatarnej z rur PVC fi 200 mm dlugość ok. 136,40 mb.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.500 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca składający ofertę nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne ( art. 22 ust.1 pkt 4 ) Wykonawca winien spełniać warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien spełniać warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy w niżej wymienionym zakresie: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; W celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca składa w załączniku nr 1 Formularza ofertowego następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , w zakresie objętym zamówieniem. b) zaświadczenie z Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzający odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat ,składek itp. 2) posiadać niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny , a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. a) W ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca zrealizował roboty budowlane odpowiadające swym rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Jeżeli wykonawca prowadzi działalność krócej niż pięć lat to wykazuje wykonanie zamówień za okres prowadzenia działalności. Informacje, o których mowa powyżej należy wykazać w załączniku nr 4 Formularza ofertowego. Dokumenty ( protokoły odbioru, referencje itp. ) winny potwierdzać należyte wykonanie zrealizowanych zamówień wykazanych w załączniku nr 4 do Formularza ofertowego. Brak powyższych dokumentów jest równoznaczne z niespełnieniem warunku udokumentowania wiedzy i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia. b) Wykonawca musi zatrudniać w momencie złożenia oferty osoby posiadające uprawnienia ( zgodnie z Prawem Budowlanym) do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie z branży sanitarnej . Osoby przewidziane do realizacji zamówienia muszą wykazać się przynależnością do Izby budowlanej lub podobnej izby zawodowej. Osoby , o których mowa wyżej muszą być pracownikami wykonawcy w rozumieniu Kodeksu Pracy art.2. i posiadać imienne ubezpieczenie od działalności zawodowej. W/w informacje należy zamieścić w zał. nr 5 Formularza ofertowego. 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; a)Potencjał ekonomiczny Wykonawcy powinien być wystarczający do realizacji zamówienia. Dokumenty określające pozycję finansową Wykonawcy, takie jak: sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinię o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. w/w informacje należy umieścić w załączniku nr 3 do Formularza ofertowego. b) Wykonawca musi posiadać zdolność kredytową na minimum 50 % wartości ceny ofertowej brutto . Zdolność kredytową należy udokumentować opinią z banku prowadzącego rachunek Wykonawcy. Informację dotyczące określenia zdolności kredytowej należy zamieścić w zał. Nr 3 Formularza ofertowego) c) Wykonawca musi posiadać na dzień złożenia oferty ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej ( polisę OC) z tytułu prowadzonej działalności . Polisę , o której mowa Wykonawca dołącza jako zał. Nr 3 Formularza ofertowego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgm-polkowice.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pgm-polkowice.com.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2007 godzina 10:30, miejsce: siedziba zamawiającego pok. nr 14 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.