eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Wymiana (doposażenie) sterowników sygnalizacji świetlnych zainstalowanych w ciągach dróg krajowych administrowanych przez Rejon GDDKiA w Zawierciu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-18

Katowice: Wymiana (doposażenie) sterowników sygnalizacji świetlnych zainstalowanych w ciągach dróg krajowych administrowanych przez Rejon GDDKiA w Zawierciu
Numer ogłoszenia: 170077 - 2007; data zamieszczenia: 18.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach, ul. Myśliwska 5, 40-017 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2586281, fax 032 2598710.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana (doposażenie) sterowników sygnalizacji świetlnych zainstalowanych w ciągach dróg krajowych administrowanych przez Rejon GDDKiA w Zawierciu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana (doposażenie) sterowników sygnalizacji świetlnych zainstalowanych w ciągach dróg krajowych administrowanych przez Rejon GDDKiA w Zawierciu - 20 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.94 - Instalowanie sygnalizacji drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.94 - Instalowanie sygnalizacji drogowej Oryginalny kod CPV: 45.31.62.13 - Instalowanie sprzętu do kierowania ruchem drogowym Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.62.13 - Instalowanie oznakowania drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 20000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych zero groszy).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień Publicznych; 2) nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcja): 1) warunek określony w pkt.1) muszą spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy; 2) warunek określony w pkt.2) musi spełniać każdy z Wykonawców. Warunki szczegółowe 1) Wykonawca musi wykazać przychód za ostatni rok obrotowy (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi w wysokości nie mniejszej niż 2000000,00 zł Jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, dane należy podać za cały okres. 2) Wykonawca musi dysponować własnymi środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500000,00 zł. 3) Wykonawca musi dysponować doświadczonym personelem o odpowiednich kwalifikacjach potwierdzonych właściwymi uprawnieniami, który będzie uczestniczyć przy realizacji niniejszego zamówienia. Powinien dysponować: a) min. 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi w branży elektrycznej z minimum 3 letnim doświadczeniem na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót; b) min. 1 osobą posiadającą ważne świadectwo kwalifikacyjne SEP typu D uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających energię elektryczną na stanowisku dozoru; c) min. 1 osobą posiadającą ważne świadectwo kwalifikacyjne SEP typu E uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji; d) min. 1 osobą przeszkoloną i posiadającą kwalifikacje do przeprowadzania samodzielnego montażu, rozbudowy i programowania instalowanych/doposażonych sterowników sygnalizacji świetlnych; e) min. 1 osobą przeszkoloną w zakresie kierowania ruchem drogowym w sytuacja awaryjnych. Uwaga: Jako minimalne kwalifikacje zawodowe rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych, przepracowane na stanowiskach takich, jak zaproponowane w ofercie. 4) Wykonawca musi posiadać potencjał ekonomiczny i sprzętowy gwarantujący wykonanie przedmiotu zamówienia. Powinien dysponować w szczególności: a) min. 1 kompletem urządzeń do pomiarów sieci kablowej, skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, rezystancji izolacji, lokalizacji kabli, strojenia pętli indukcyjnych; b) min. 1 podnośnikiem hydraulicznym, koszowym; c) min. 1 żurawiem samochodowym o udźwigu 4÷6Mg; d) min. 2 piłami do cięcia asfaltu. 5) Wykonawca musi wykazać, że jako strona umowy zrealizował (rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich 5 lat (liczonych wstecz od daty wszczęcia niniejszego postępowania), a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, roboty rodzajowo porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca powinien wykazać, że w wyżej wymienionym okresie zabudował co najmniej 5 urządzeń sterowania ruchem drogowym (sterowników sygnalizacji świetlnych). 6) Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500000,00 zł. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcja): 1) warunki określone w pkt 1÷5 muszą spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy; 2) warunek określony w pkt 6 musi spełniać każdy z Wykonawców. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postepowaniu: na zasadzie spełnia / nie spełnia. Zamawiający dokona przeglądu złożonych przez Wykonawcę dokumentów (oświadczeń, zaświadczeń) i porówna je z dokumentami wymaganymi przez Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnienie wszystkich warunków Zamawiający dokona oceny ofert wg poniższego kryterium: cena: znaczenie 100%
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków Wykonawcy powinni wraz z ofertą złożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z aktualnymi zaświadczeniami (wydanymi nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert): a) właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat; b) właściwego Oddziału ZUS, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne; lub zaświadczeniami, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4÷8 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) Aktualny dokument dopuszczający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. 7) Oświadczenie Wykonawcy o wysokości przychodów firmy za ostatni rok obrotowy wraz z informacją o bankach kredytujących Wykonawcę oraz o wysokości dostępnego kredytu - potwierdzone sprawo-zdaniem finansowym za wyżej wymieniony okresy, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania potwierdzone innymi dokumentami określającymi obroty oraz zobowiązania i należności. 8) Wykaz personelu kierowniczego przewidywanego do realizacji zamówienia wraz z kopiami dokumentów potwierdzających a) posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych; b) przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa. 9) Wykaz sprzętu będącego w dyspozycji Wykonawcy i planowanego do realizacji zamówienia z udokumentowaniem źródeł jego pozyskania (umowy przedwstępne, najmu, dzierżawy, oświadczenie woli). 10) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GDDKiA Oddział w Katowicach Rejon w Zawierciu 42-400 Zawiercie, ul. Towarowa 24.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach Rejon w Zawierciu (w sekretariacie) 42-400 Zawiercie, ul. Towarowa 24.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.