eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Dostawa sprzętu, osprzętu i akcesoriów komputerowych oraz materiałów eksploatacyjnych, wykonanie i wdrożenie systemu wspomagania organizacji rozpraw oraz dostawa licencji oprogramowania antywirusowego i oprogramowania wspierającego pracę oddziału fin

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-07-24

Rzeszów: Dostawa sprzętu, osprzętu i akcesoriów komputerowych oraz materiałów eksploatacyjnych, wykonanie i wdrożenie systemu wspomagania organizacji rozpraw oraz dostawa licencji oprogramowania antywirusowego i oprogramowania wspierającego pracę oddziału fin
Numer ogłoszenia: 170071 - 2008; data zamieszczenia: 24.07.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 121535 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Rzeszowie, Pl. Śreniawitów, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8756200, fax 017 8756299.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu, osprzętu i akcesoriów komputerowych oraz materiałów eksploatacyjnych, wykonanie i wdrożenie systemu wspomagania organizacji rozpraw oraz dostawa licencji oprogramowania antywirusowego i oprogramowania wspierającego pracę oddziału finansowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Na przedmiot zamówienia pod nazwą: Dostawa sprzętu, osprzętu i akcesoriów komputerowych oraz materiałów eksploatacyjnych, wykonanie i wdrożenie systemu wspomagania organizacji rozpraw oraz dostawa licencji oprogramowania antywirusowego i oprogramowania wspierającego pracę oddziału finansowego, składa się 7 (siedem) części zamówienia: II.1.3.1. Część I zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu i osprzętu komputerowego. Na część I zamówienia składa się dostawa: 23 sztuk komputerów stacjonarnych, 7 sztuk komputerów przenośnych (laptopów), 13 sztuk drukarek laserowych, 5 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych, 5 sztuk przełączników sieciowych (Switch-ów) oraz 15 sztuk listew zasilająco-filtrujących, 5 sztuk klawiatur, 3 sztuk pamięci DDRAM, 2 sztuk pamięci DDR2 i 1 sztuki pamięci RAM do notebooka. Opis przedmiotu zamówienia dla tej części zawiera Rozdział 3 SIWZ. II.1.3.1.1. Zamawiający w celu potwierdzenia, że oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia - na część I zamówienia - odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego - Zamawiający wymaga potwierdzenia w ofercie wszystkich minimalnych parametrów i konfiguracji oraz innych wymagań technicznych i funkcjonalnych dotyczących przedmiotu zamówienia w części I zamówienia poprzez wypełnienie formularza pod nazwą: Specyfikacja techniczna dostawy stanowiącego załącznik nr 3 do Formularza ofertowego, (Formularz ofertowy stanowi załącznik Nr 9 do SIWZ). Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą oryginał w/w formularza. Niniejszy oryginał formularza musi być sporządzony w języku polskim i podpisany przez Wykonawcę. Dodatkowo do wypełnionego formularza pod nazwą: Specyfikacja techniczna dostawy stanowiącego załącznik nr 3 do Formularza ofertowego, w celu potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ , Zamawiający na podstawie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP, żąda złożenia wraz z ofertą na część I zamówienia, następujących dokumentów: dokumentu (certyfikatu jakości) ISO 9001:2000 na cały proces produkcji dla producenta sprzętu, dokumentu (certyfikatu jakości) ISO 14001 systemu zarządzania środowiskiem dla producenta sprzętu, oświadczenia producenta sprzętu potwierdzającego spełnienie wymogu głośności jednostki centralnej maksymalnie 27 dB wg. normy ISO 9296 (bez nośników), deklaracji zgodności CE, dokumentu potwierdzającego, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymogom dotyczącym ergonomii pracy i poziomów dopuszczalnego promieniowania monitorów zgodnie z normami: TCO 03 i TCO 99, Dokumenty te, stanowią odpowiednio: - zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, bowiem Zamawiający odwołuje się do systemów zapewnienia jakości opartych na odpowiednich normach europejskich; - zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z europejskimi normami zarządzania środowiskiem opartych na europejskich lub międzynarodowych normach poświadczonych przez podmioty działające zgodnie z prawem Unii Europejskiej, europejskimi lub międzynarodowymi normami dotyczącymi certyfikacji; Wykonawca zamiast dokumentów o których mowa powyżej może złożyć: - równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego; - inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowanie przez wykonawców równoważnych środków zapewnienia jakości i stosowanie równoważnych środków zarządzania środowiskiem; Dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym, składane są wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę II.1.3.2. Część II zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa licencji oprogramowania antywirusowego. Na część II zamówienia składa się dostawa ogółem 237 sztuk aktualizacji licencji oprogramowania antywirusowego na okres 12 miesięcy. Opis przedmiotu zamówienia dla tej części zawiera Rozdział 3 SIWZ. II.1.3.3. Część III zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów do sprzętu komputerowego. Na część III zamówienia składa się dostawa m.in. ogółem 328 sztuk tonerów do drukarek komputerowych, 25 sztuk tuszów do drukarek komputerowych, 100 sztuk dyskietek, 550 sztuk płyt DVD+R, 150 sztuk płyt CD-R i innych materiałów i akcesoriów. Opis przedmiotu zamówienia dla tej części zawiera Rozdział 3 SIWZ. II.1.3.4. Część IV zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie i wdrożenie systemu wspomagania organizacji rozpraw w budynku Sądu Rejonowego w Łańcucie. Opis przedmiotu zamówienia dla tej części zawiera Rozdział 3 SIWZ. II.1.3.4.1.Zamawiający w celu potwierdzenia, że oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia - na część IV zamówienia - odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego - Zamawiający wymaga potwierdzenia w ofercie wszystkich minimalnych parametrów i konfiguracji oraz innych wymagań technicznych i funkcjonalnych dotyczących przedmiotu zamówienia w części IV zamówienia poprzez wypełnienie formularza pod nazwą: Specyfikacja techniczna dostawy stanowiącego załącznik nr 4 do Formularza ofertowego, (Formularz ofertowy stanowi załącznik Nr 9 do SIWZ) Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą oryginał w/w formularza. Niniejszy oryginał formularza musi być sporządzony w języku polskim i podpisany przez Wykonawcę. II.1.3.5. Część V zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Wydziału Rejestrów Zastawów Sądu Rejonowego w Rzeszowie. Na część V zamówienia składa się dostawa: 6 sztuk komputerów stacjonarnych, 2 sztuk drukarek laserowych sieciowych i 3 sztuk drukarek laserowych. Opis przedmiotu zamówienia dla tej części zawiera Rozdział 3 SIWZ. II.1.3.5.1. Zamawiający w celu potwierdzenia, że oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia - na część V zamówienia - odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego - Zamawiający wymaga potwierdzenia w ofercie wszystkich minimalnych parametrów i konfiguracji oraz innych wymagań technicznych i funkcjonalnych dotyczących przedmiotu zamówienia w części V zamówienia poprzez wypełnienie formularza pod nazwą: Specyfikacja techniczna dostawy stanowiącego załącznik nr 5 do Formularza ofertowego, (Formularz ofertowy stanowi załącznik Nr 9 do SIWZ). Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą oryginał w/w formularza. Niniejszy oryginał formularza musi być sporządzony w języku polskim i podpisany przez Wykonawcę. Dodatkowo do wypełnionego formularza pod nazwą: Specyfikacja techniczna dostawy stanowiącego załącznik nr 5 do Formularza ofertowego, w celu potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ , Zamawiający na podstawie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP, żąda złożenia wraz z ofertą na część V zamówienia, następujących dokumentów: dokumentu (certyfikatu jakości) ISO 9001:2000 na cały proces produkcji dla producenta sprzętu, deklaracji producenta sprzętu potwierdzającego spełnienie wymogu głośności komputera poniżej 35dB w stanie pracy z HDD (bez pracy FDD i napędów optycznych) na stanowisku operatora - pomiar zgodny z normą ISO 9296/ISO7779, deklaracji zgodności CE, Dokumenty te, stanowią odpowiednio: - zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, bowiem Zamawiający odwołuje się do systemów zapewnienia jakości opartych na odpowiednich normach europejskich; - zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z europejskimi normami zarządzania środowiskiem opartych na europejskich lub międzynarodowych normach poświadczonych przez podmioty działające zgodnie z prawem Unii Europejskiej, europejskimi lub międzynarodowymi normami dotyczącymi certyfikacji; Wykonawca zamiast dokumentów o których mowa powyżej może złożyć: - równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego; - inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowanie przez wykonawców równoważnych środków zapewnienia jakości i stosowanie równoważnych środków zarządzania środowiskiem; Dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym, składane są wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. II.1.3.6. Część VI zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa oprogramowania wspierającego pracę oddziału finansowego. Opis przedmiotu zamówienia dla tej części zawiera Rozdział 3 SIWZ. II.1.3.6.1.Zamawiający w celu potwierdzenia, że oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia - na część VI zamówienia - odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego - Zamawiający wymaga potwierdzenia w ofercie wszystkich minimalnych parametrów i konfiguracji oraz innych wymagań technicznych i funkcjonalnych dotyczących przedmiotu zamówienia w części VI zamówienia poprzez wypełnienie formularza pod nazwą: Specyfikacja techniczna dostawy stanowiącego załącznik nr 6 do Formularza ofertowego, (Formularz ofertowy stanowi załącznik Nr 9 do SIWZ) Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą oryginał w/w formularza. Niniejszy oryginał formularza musi być sporządzony w języku polskim i podpisany przez Wykonawcę. II.1.3.7. Część VII zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa sprzętu komputerowego w związku z wdrożeniem Elektronicznego monitora Sądowego i Gospodarczego. Opis przedmiotu zamówienia dla tej części zawiera Rozdział 3 SIWZ. II.1.3.7.1. Zamawiający w celu potwierdzenia, że oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia - na część VII zamówienia - odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego - Zamawiający wymaga potwierdzenia w ofercie wszystkich minimalnych parametrów i konfiguracji oraz innych wymagań technicznych i funkcjonalnych dotyczących przedmiotu zamówienia w części VII zamówienia poprzez wypełnienie formularza pod nazwą: Specyfikacja techniczna dostawy stanowiącego załącznik nr 7 do Formularza ofertowego, (Formularz ofertowy stanowi załącznik Nr 9 do SIWZ). Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą oryginał w/w formularza. Niniejszy oryginał formularza musi być sporządzony w języku polskim i podpisany przez Wykonawcę. Dodatkowo do wypełnionego formularza pod nazwą: Specyfikacja techniczna dostawy stanowiącego załącznik nr 7 do Formularza ofertowego, w celu potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ , Zamawiający na podstawie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP, żąda złożenia wraz z ofertą na część VII zamówienia, następujących dokumentów: dokumentu (certyfikatu jakości) ISO 9001:2000 na cały proces produkcji dla producenta sprzętu. Dokumenty te, stanowią: - zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, bowiem Zamawiający odwołuje się do systemów zapewnienia jakości opartych na odpowiednich normach europejskich; Wykonawca zamiast dokumentów o których mowa powyżej może złożyć: - równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego; - inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowanie przez wykonawców równoważnych środków zapewnienia jakości i stosowanie równoważnych środków zarządzania środowiskiem; Dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym, składane są wraz z tłumaczeniami na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.25.90.00 - Różne systemy komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.23.12.00 - Sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami Oryginalny kod CPV: 30.21.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów Oryginalny kod CPV: 30.24.16.00 - Oprogramowanie użytkowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.77.10.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego ogólnego Oryginalny kod CPV: 30.24.83.00 - Uaktualnienia oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.54.00.00 - Usługi modernizowania komputerów .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 270482,7 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu i osprzętu komputerowego..

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.07.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MAXTO, Marcin Staniewski, Tomasz Wojewoda, Spółka jawna, ul. Reduta 5, Kraków, 31-421 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 107305,00
  • Oferta z najniższą ceną: 107305,00 / oferta z najwyższą ceną: 107305,00
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa licencji oprogramowania antywirusowego..

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.07.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MAXTO, Marcin Staniewski, Tomasz Wojewoda, Spółka jawna., ul. Reduta 5, Kraków, 31-421 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 6573,00
  • Oferta z najniższą ceną: 6573,00 / oferta z najwyższą ceną: 6573,00
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów do sprzętu komputerowego..

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRAXIS, Pilecka i Petlak, Spółka jawna., ul. Wólczańska 66, 90-516 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 50000,70
  • Oferta z najniższą ceną: 50000,70 / oferta z najwyższą ceną: 52353,25
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Wykonanie i wdrożenie systemu wspomagania organizacji rozpraw w budynku Sądu Rejonowego w Łańcucie..

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.07.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MAXTO, Marcin Staniewski, Tomasz Wojewoda, Spółka jawna., ul. Reduta 5, Kraków, 31-421 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 69850,00
  • Oferta z najniższą ceną: 58600,00 / oferta z najwyższą ceną: 69850,00
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Wydziału Rejestrów Zastawów Sądu Rejonowego w Rzeszowie..

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.07.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MAXTO, Marcin Staniewski, Tomasz Wojewoda, Spółka jawna., ul. Reduta 5, Kraków, 31-421 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 27609,00
  • Oferta z najniższą ceną: 27609,00 / oferta z najwyższą ceną: 27609,00
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Dostawa oprogramowania wspierającego pracę oddziału finansowego..

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.07.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WOLTERS KLUWER POLSKA - Regionalny Oddział Handlowy w Rzeszowie, ul. Mickiewicza 19, 35-064 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 3565,00
  • Oferta z najniższą ceną: 3565,00 / oferta z najwyższą ceną: 3565,00
  • Waluta: PLN.

CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego w związku z wdrożeniem Elektronicznego Monitora Sądowego i Gospodarczego..

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.07.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MAXTO, Marcin Staniewski, Tomasz Wojewoda, Spółka jawna., ul. Reduta 5, Kraków, 31-421 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 5580,00
  • Oferta z najniższą ceną: 5580,00 / oferta z najwyższą ceną: 5580,00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.