eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › DOSTAWA RĘKAWIC DIAGNOSTYCZNYCH I CHIRURGICZNYCH Znak postępowania DZP/80/2015

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-20

Włocławek: DOSTAWA RĘKAWIC DIAGNOSTYCZNYCH I CHIRURGICZNYCH Znak postępowania DZP/80/2015
Numer ogłoszenia: 170045 - 2015; data zamieszczenia: 20.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku , Ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 412 94 13, faks 54 412 94 13.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wloclawek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA RĘKAWIC DIAGNOSTYCZNYCH I CHIRURGICZNYCH Znak postępowania DZP/80/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych do Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku, ul. Wienicka 49, 87-800 Włocławek według asortymentu opisanego poniżej, przez okres 12 m-cy licząc od dnia podpisania umowy. Zamówienie podzielone jest na następujące części: Zadanie nr 1 Rękawice diagnostyczne Lp. Opis parametrów wymaganych Rozmiar/model J.m. Ilość na 12 m-ce 1. Rękawice diagnostyczne, lateksowe, pudrowane Rękawice z rolowanym mankietem o długości min 240mm, grubości odpowiednio: na palcu 0,10mm, na dłoni 0,09mm, na mankiecie 0,08mm. Zgodne z normą EN 374-3, (badania potwierdzone przez niezależną jednostkę) zgodne z normą ASTM F1671 ,pakowane po 100szt. Rękawice w rozmiarach XS - XL. dostępny rozmiar od XS do XL op. 15 000 2. Rękawice diagnostyczne lateksowe, bezpudrowe Rękawice z rolowanym mankietem, teksturowane jednorodnie na całej powierzchni dłoni i palców, z wewnętrzną warstwą polimerową. Rękawice o długości minimum 240mm, grubości odpowiednio: palce 0,12mm, dłonie 0,11mm, mankiet 0,08mm. Odporne na przenikanie substancji chemicznych zgodnie z EN 374-3 oraz wirusów zgodnie z ASTM F1671 - badania potwierdzone przez niezależną jednostkę. Pakowane po 100 sztuk. Rękawice w rozmiarach XS - XL. dostępny rozmiar od XS do XL op. 2 000 3. Rękawice diagnostyczne nitrylowe o obniżonej grubości. Grubość na palcu 0,08mm, dłoni 0,07mm, mankiecie 0,06mm. Rolowany mankiet, teksturowane tylko na palcach, kolor niebieski, polimerowane od strony roboczej, chlorowane od wewnątrz, długość min. 240mm. Zarejestrowane jako wyrób medyczny oraz środek ochrony osobistej kategorii III. Odporne na przenikalność co najmniej 3 substancji chemicznych ( z Normatywnego Załącznika A Listy Badanych Substancji Chemicznych Normy EN 374-2 ) na co najmniej 2 poziomie ochrony potwierdzone badaniami z jednostki niezależnej od producenta. Pozbawione tiuramów oraz MBT potwierdzone badaniami HPLC z jednostki niezależnej. Rozmiar kodowany kolorystycznie na opakowaniu. Rękawice w rozmiarach XS - XL. Opakowanie min a200 sztuk dostępny rozmiar od XS do XL op. 10 000 Zadanie nr 2 Rękawice diagnostyczne lateksowe do procedur wysokiego ryzyka Opis parametrów wymaganych Rozmiar/model J.m. Ilość na 12 m-ce Rękawice diagnostyczne lateksowe do procedur wysokiego ryzyka. Niejałowe, wykonane z naturalnego lateksu kauczukowego, bezpudrowe kolor ciemnoniebieski, kształt uniwersalny (pasują na lewą i prawą dłoń), mankiet zakończony pogrubionym rolowanym brzegiem, pogrubione ścianki odporne na rozdarcie i przekłucie, grubość na palcu na pojedynczej ściance min. 0,36 mm dla wszystkich rozmiarów, zawartość protein poniżej 15 ?g/g, AQL 1,5, siła zrywu przed starzeniem minimum 27 N, przebadane na przenikanie wirusów zgodnie z ASTM F1671-07, zgodne z normą EN 455-1-2-3-4, przebadane na przenikanie substancji chemicznych zgodnie z normą EN 374 - kwas organiczny i nieorganiczny, w wysokiej ochronie chemicznej, spełniają normę EN 374-1 , sklasyfikowane i oznakowane fabrycznie jako wyrób medyczny klasy I i środek ochrony osobistej kategorii III, każde opakowanie musi być opisane w j. polskim i zawierać co najmniej informacje takie jak: nazwa producenta, data ważności, nr serii, rozmiar, znak CE, opakowanie zróżnicowane paskiem kolorystycznym w zależności od rozmiaru, długość rękawicy minimum 300 mm dla wszystkich rozmiarów, opakowanie po 50 sztuk. Rozmiary od S do XL dostępny rozmiar od S do XL op. 60 Zadanie nr 3 Rękawice diagnostyczne nitrylowe z przedłużonym mankietem Opis parametrów wymaganych Rozmiar/model J.m. Ilość na 12 m-ce Rękawice diagnostyczne nitrylowe z przedłużonym mankietem, bezpudrowe, teksturowane na palcach, rolowany mankiet, grubość na palcu 0,18mm, na dłoni 0,14mm, na mankiecie 0,11mm, długość 295-300mm, AQL 1.5, kolor niebieski. Zgodne z normą EN 374, ASTM F 1671, odporne na przenikanie cytostatyków - potwierdzone badaniami z jednostki niezależnej od producenta. Opakowanie a100 szt. Rozmiar XS, S, M, L, XL dostępny rozmiar od XS do XL op. 120 Zadanie nr 4 Rękawice diagnostyczne nitrylowe do padajników Lp. Opis parametrów wymaganych Rozmiar/model J.m. Ilość na 12 m-ce 1. Rękawice nitrylowe bezpudrowe, AQL maksimum 1,5, Rolowany mankiet, gładkie, teksturowane tylko na palcach. Zarejestrowane jako wyrób medyczny oraz środek ochrony osobistej kategorii III. Odporne na przenikalność co najmniej 3 substancji chemicznych ( z Normatywnego Załącznika A Listy Badanych Substancji Chemicznych Normy EN 374-2 ) na co najmniej 2 poziomie ochrony potwierdzone badaniami z jednostki niezależnej od producenta. Pozbawione tiuramów oraz MBT potwierdzone badaniami HPLC z jednostki niezależnej. Zgodność z normą EN 455: 1-2-3 i 374 1-2-3 System bezdotykowego pobierania rękawic diagnostycznych umożliwiający wyjmowanie rękawic pojedynczo bez dotykania opakowania - pobór od spodu pojedynczej rękawicy za mankiet . Rękawice ułożone w pudełku w taki sposób, aby pobranie jednej rękawicy powodowało wysuniecie się na zewnątrz mankietu następnej umożliwiając jej bezdotykowy pobór. Opakowania rękawic w umieszczone w specjalnym podajniku do rękawic w formie naściennego uchwytu potrójnego lub pojedynczego, pasujące do posiadanych przez Szpital podajników Opakowanie min 240 sztuk Rozmiary od S do M z kolorystycznym oznakowaniem na opakowaniu poszczególnych rozmiarów. dostępny rozmiar od S do M op. 160 Zadanie nr 5 Rękawice chirurgiczne do zabiegów operacyjnych Lp. Opis parametrów wymaganych Rozmiar/model J.m. Ilość na 12 m-ce 1. Rękawice chirurgiczne lateksowe sterylne, bezpudrowe, z rolowanym mankietem, z wewnętrzną i zewnętrzną warstwą polimerową, z warstwą antypoślizgową. Grubość na palcu 0,22mm, dłoni 0,20mm, mankiecie 0,18mm, długość 285-305mm, rozciągliwość przed starzeniem min. 860%, siła zrywająca 19N. Zgodne z normą EN 374, ASTM 1671, odporne na przenikanie substancji chemicznych i cytostatyków potwierdzone badaniami z jednostki niezależnej. Opakowanie wew. papierowe, zew. folia (nie składane na pół). Rozmiary 5,5-9,0 dostępny rozmiar od 5,5 do 9,0 para 50 000 2. Rękawice chirurgiczne neoprenowe Rękawice chirurgiczne neoprenowe ,bezpudrowe, sterylne z rolowanym mankietem oraz wewnętrzną i zewnętrzną warstwą polimerową. Rękawice posiadające warstwę antypoślizgową o grubości odpowiednio: na palcu 0,23mm, dłoni 0,20mm, mankiecie 0,18mm oraz długości 280-300mm. Zgodne z normą ASTM 1671 oraz EN 374, odporne na przenikanie cytostatyków oraz pozbawione tiuramów- potwierdzone badaniami jednostki niezależnej od producenta, AQL 1,0. Rozciągliwość rękawic przed starzeniem min. 1030%. Pakowane podwójnie- opakowanie zewnętrzne foliowe oraz wewnętrzne papierowe, rękawice nie składane na pół. Opakowanie 50 par. Rękawice w rozmiarach 6,0- 9,0 dostępny rozmiar od 6,0 do 9,0 para 10 000 3. Rękawice mikrochirurgiczne lateksowe sterylne, bezpudrowe, z rolowanym mankietem, z wewnętrzną i zewnętrzną warstwą polimerową, kolor brązowy, z warstwą antypoślizgową. Zgodne z normą EN 374, ASTM 1671 potwierdzone badaniami z jednostki niezależnej. Zarejestrowane jako wyrób medyczny oraz środek ochrony indywidualnej kat. III. Na każdej rękawicy nadruk. Opakowanie wew. papierowe, zew. folia (nie składane na pół). Rękawice w rozmiarach 6,0- 9,0 dostępny rozmiar od 6,0 do 9,0 para 6 000 4. Rękawice chirurgiczne lateksowe ortopedyczne sterylne, bezpudrowe, z rolowanym mankietem, z wewnętrzną i zewnętrzną warstwą polimerową, kolor brązowy, z warstwą antypoślizgową. Zgodne z normą EN 374, ASTM 1671, odporne na przenikanie cytostatyków oraz odporne na działanie cementu kostnego potwierdzone badaniami z jednostki niezależnej. Zarejestrowane jako wyrób medyczny oraz środek ochrony indywidualnej kat. III. Opakowanie wew. papierowe, zew. folia (nie składane na pół). Rozmiary 6,5-9,0 dostępny rozmiar od 6,5 do 9,0 para 3 000 Zadanie nr 6 Rękawice chirurgiczne z formułą leczniczą na indywidualne potrzeby GBO Lp. Opis parametrów wymaganych Rozmiar/model J.m. Ilość na 12 m-ce 1. Rękawice chirurgiczne, półsyntetyczne: lateksowo-nitrylowe, trójwarstwowe, warstwa wew. 100% nitryl, bezpudrowe, wewnątrz silikonowane, z formułą leczniczo-kosmetyczną, zawierającą min. prowitaminę B5, glicerynę, glukonolakton. AQL po zapakowaniu < 1,0, sterylizowane radiacyjnie, anatomiczne, poziom protein < 50 ug/g rękawicy, mankiet rolowany z widocznymi podłużnymi i poprzecznymi wzmocnieniami, opakowanie zewnętrzne hermetyczne foliowe podciśnieniowe. Rozmiary od 6,0 do 9,0 dostępny rozmiar od 6,0 do 9,0 para 2000 Zadanie nr 7 Rękawice diagnostyczne o działaniu antybakteryjnym dla oddziału Intensywnej Terapii Medycznej Lp. Opis parametrów wymaganych Rozmiar/model J.m. Ilość na 12 m-ce 1. Rękawice diagnostyczne nitrylowe do badań z wewnętrzną warstwą z serycyną - łagodząco-nawilżającą o właściwościach przeciwdrobnoustrojowych, białe, grubość na palcach 0,1 +/-0,01 mm, siła zrywania min. 6N. Mikroteksturowane z dodatkową teksturą na palcach. AQL 1,5 (fabrycznie naniesiona informacja na opakowaniu). Zgodność z normą EN 455, potwierdzone certyfikatem europejskiej jednostki notyfikowanej. Oznakowane jako wyrób medyczny Klasy I i środek ochrony indywidualnej Kategorii III z adekwatnym oznakowaniem na opakowaniu (norma EN 455, EN 374 - cz. 2 i 3 z poziomami ochrony, EN 420). Odporne na przenikanie substancji chemicznych zgodnie z normą EN 374-3 - 3 - min. 12 substancji z czasem ochrony na co najmniej 1 poziomie, na opakowaniu fabryczna informacja o barierowości dla min. 2 alkoholi stosowanych w dezynfekcji. Raport z wynikami badań na przenikalność wirusów zgodnie z normą ASTM F 1671 (fabryczne oznakowanie na opakowaniu). Odporne na działanie min. 13 cytostatyków przez co najmniej 30 min. potwierdzone raportami z wynikami badań. Fabryczne oznakowanie dopuszczenia do kontaktu z żywnością potwierdzone okresowo wydawanym certyfikatem jednostki niezależnej. Rozmiary S-L, pakowane max 150 sztuk dostępny rozmiar od S do L op. 120.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 uPzp

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0, 18.42.43.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający w tym postępowaniu, nie będzie wymagał od Wykonawcy wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy ( zał. nr 3 do siwz ) wg reguły spełnia/ nie spełnia .

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej : 1 dostawę rękawic diagnostycznych i chirurgicznych i/lub innego sprzętu jednorazowego użytku o wartości minimum zł brutto : Zadanie nr 1 190 000 PLN Zadanie nr 2 700 PLN Zadanie nr 3 1 650 PLN Zadanie nr 4 2 950 PLN Zadanie nr 5 71 100 PLN Zadanie nr 6 4 150 PLN Zadanie nr 7 1 250 PLN w ramach jednego kontraktu - odpowiednio w każdym zadaniu. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na kilka zadań, Zamawiający dopuszcza wykazanie się przez Wykonawcę jedną dostawą w ramach jednego kontraktu na wartość równą lub wyższą od sumy wartości wskazanych w ww. warunku obliczonych dla danych zadań. Np. w przypadku gdyby Wykonawca składał ofertę na zadanie 1, 2 i 4 to może wykazać się doświadczeniem w wykonaniu cn. 1 dostawy w ramach jednego kontraktu na wartość cn. 193 650 złotych brutto. Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych, również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie (zał. nr 6 do siwz) oraz dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie oraz oświadczenia Wykonawcy ( zał. nr 3 do siwz ) wg reguły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie Oświadczenia Wykonawcy (zał. nr 3 do siwz ) wg reguły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie Oświadczenia Wykonawcy (zał. nr 3 do siwz ) wg reguły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie Oświadczenia Wykonawcy (zał. nr 3 do siwz ) wg reguły spełnia/ nie spełnia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokument na potwierdzenie spełnienia wymagań 1.Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i do używania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2015 r., poz. 876) a. Deklaracja zgodności CE, chyba że ustawa o wyrobach medycznych stanowi inaczej; b. Dokument potwierdzający dokonanie odpowiednio : zgłoszenia lub powiadomienia o wprowadzeniu wyrobu medycznego do obrotu, chyba że ustawa o wyrobach medycznych stanowi inaczej; c. Dokument potwierdzający przeprowadzenie procedury oceny zgodności wyrobu medycznego z wymaganiami zasadniczymi (certyfikat zgodności wydany przez jednostkę notyfikowaną, uczestniczącą w ocenie zgodności), chyba że ustawa o wyrobach medycznych stanowi inaczej. W przypadku, gdy ustawa o wyrobach medycznych stanowi inaczej i dopuszcza inne dokumenty, niż wymienione w pkt 1-3 powyżej, Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokument równoważny dokumentowi wymaganemu w siwz, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych. 2. Wykonawcy składający ofertę wspólnie, na podstawie art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy m.in. spółki cywilnej i tzw. konsorcjum), zobowiązani są, poza dokumentami wymienionymi wyżej, do złożenia dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymagania zawarte w niniejszej specyfikacji dotyczące (wykonawcy) w zakresie obowiązku złożenia stosownych oświadczeń i dokumentów stosuje się odpowiednio do wszystkich wykonawców składających ofertę wspólnie. Jeżeli oferta Wykonawców, składających ofertę wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, zażądać przedłożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym mowa w pkt. 6.1.5., powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów, odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. Wszystkie dokumenty muszą być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty. 4. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia określonych zasobów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy Pzp (załącznik Nr 8 do siwz) - dotyczy, gdy Wykonawca korzysta z powyższej możliwości. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wpisaną do dokumentów rejestracyjnych. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - termin płatności - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony przewidują możliwość istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty w przypadku, gdy: a) nastąpi obniżenie ceny; b) nastąpi zmiana stawki podatku VAT - Zamawiający dopuszcza możliwość wzrostu cen jednostkowych brutto w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT. Zmiana cen brutto związana ze zmianą stawki podatku VAT może nastąpić najwcześniej z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego zmianę stawki podatku VAT, z uwzględnieniem obowiązujących regulacji; c) nastąpi zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę - Zamawiający dopuszcza możliwość wzrostu cen jednostkowych netto, wraz z konsekwencjami rachunkowymi, w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. Zmiana związana ze zmianą wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę może nastąpić nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego zmianę wysokości wynagrodzenia minimalnego za pracę. Podstawą do dokonania zmiany w opisanym wyżej zakresie będzie pisemny wniosek Wykonawcy złożony Zamawiającemu, zawierający dokładny opis proponowanej zmiany, uzasadnienie wniosku wynikające z regulacji art. 142 ust. 5 pkt 2 uPzp oraz wykazanie wpływu proponowanej zmiany na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Zamawiający uprawniony będzie do żądania od Wykonawcy wyjaśnień i dowodów na okoliczności zawarte przez niego we wniosku o zmianę (zdanie poprzedzające) w celu jednoznacznego rozstrzygnięcia spełnienia przesłanek opisanych w art. 142 ust. 5 uPzp; d) nastąpi zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - Zamawiający dopuszcza możliwość wzrostu cen jednostkowych netto, wraz z konsekwencjami rachunkowymi, w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Zmiana związana ze zmianą zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne może nastąpić nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie aktu prawnego wprowadzającego zmianę zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Podstawą do dokonania zmiany w opisanym wyżej zakresie będzie pisemny wniosek Wykonawcy złożony Zamawiającemu, zawierający dokładny opis proponowanej zmiany, uzasadnienie wniosku wynikające z regulacji art. 142 ust. 5 pkt 3 uPzp oraz wykazanie wpływu proponowanej zmiany na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Zamawiający uprawniony będzie do żądania od Wykonawcy wyjaśnień i dowodów na okoliczności zawarte przez niego we wniosku o zmianę (zdanie poprzedzające) w celu jednoznacznego rozstrzygnięcia spełnienia przesłanek opisanych w art. 142 ust. 5 uPzp; e) nastąpią zmiany osób wskazanych przez strony do realizacji umowy; f) nastąpi zmiana numeru katalogowego nie powodująca zmiany przedmiotu umowy; g) zmiany terminu obowiązywania umowy, zgodnie z § 4 ust. 2 i 3 niniejszej umowy. 2. Zamawiający dopuszcza także w szczególnych sytuacjach i za jego pisemną zgodą w trakcie trwania umowy zmianę przedmiotu umowy dostarczanego przez Wykonawcę, w szczególności w sytuacji gdy zaprzestano lub zawieszono produkcję danego towaru objętego umową, na inny towar o parametrach nie gorszych niż opisane w SIWZ, przy czym cena tego towaru zamiennego nie może przekraczać ceny towaru, na który została podpisana umowa. W przypadku zaprzestania lub zawieszenia produkcji towaru objętego umową Wykonawca winien udokumentować ten fakt.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.wloclawek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku ul. Wieniecka 49, kod pocztowy 87-800 Włocławek budynek administracji, pokój nr 304.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku ul. Wieniecka 49, kod pocztowy 87-800 Włocławek budynek administracji, pokój nr 304.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 Rękawice diagnostyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rękawice diagnostyczne, lateksowe, pudrowane Rękawice z rolowanym mankietem o długości min 240mm, grubości odpowiednio: na palcu 0,10mm, na dłoni 0,09mm, na mankiecie 0,08mm. Zgodne z normą EN 374-3, (badania potwierdzone przez niezależną jednostkę) zgodne z normą ASTM F1671 ,pakowane po 100szt. Rękawice w rozmiarach XS - XL. dostępny rozmiar od XS do XL op. 15 000 2. Rękawice diagnostyczne lateksowe, bezpudrowe Rękawice z rolowanym mankietem, teksturowane jednorodnie na całej powierzchni dłoni i palców, z wewnętrzną warstwą polimerową. Rękawice o długości minimum 240mm, grubości odpowiednio: palce 0,12mm, dłonie 0,11mm, mankiet 0,08mm. Odporne na przenikanie substancji chemicznych zgodnie z EN 374-3 oraz wirusów zgodnie z ASTM F1671 - badania potwierdzone przez niezależną jednostkę. Pakowane po 100 sztuk. Rękawice w rozmiarach XS - XL. dostępny rozmiar od XS do XL op. 2 000 3. Rękawice diagnostyczne nitrylowe o obniżonej grubości. Grubość na palcu 0,08mm, dłoni 0,07mm, mankiecie 0,06mm. Rolowany mankiet, teksturowane tylko na palcach, kolor niebieski, polimerowane od strony roboczej, chlorowane od wewnątrz, długość min. 240mm. Zarejestrowane jako wyrób medyczny oraz środek ochrony osobistej kategorii III. Odporne na przenikalność co najmniej 3 substancji chemicznych ( z Normatywnego Załącznika A Listy Badanych Substancji Chemicznych Normy EN 374-2 ) na co najmniej 2 poziomie ochrony potwierdzone badaniami z jednostki niezależnej od producenta. Pozbawione tiuramów oraz MBT potwierdzone badaniami HPLC z jednostki niezależnej. Rozmiar kodowany kolorystycznie na opakowaniu. Rękawice w rozmiarach XS - XL. Opakowanie min a200 sztuk dostępny rozmiar od XS do XL op. 10 000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0, 18.42.43.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 Rękawice diagnostyczne lateksowe do procedur wysokiego ryzyka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rękawice diagnostyczne lateksowe do procedur wysokiego ryzyka. Niejałowe, wykonane z naturalnego lateksu kauczukowego, bezpudrowe kolor ciemnoniebieski, kształt uniwersalny (pasują na lewą i prawą dłoń), mankiet zakończony pogrubionym rolowanym brzegiem, pogrubione ścianki odporne na rozdarcie i przekłucie, grubość na palcu na pojedynczej ściance min. 0,36 mm dla wszystkich rozmiarów, zawartość protein poniżej 15 ?g/g, AQL 1,5, siła zrywu przed starzeniem minimum 27 N, przebadane na przenikanie wirusów zgodnie z ASTM F1671-07, zgodne z normą EN 455-1-2-3-4, przebadane na przenikanie substancji chemicznych zgodnie z normą EN 374 - kwas organiczny i nieorganiczny, w wysokiej ochronie chemicznej, spełniają normę EN 374-1 , sklasyfikowane i oznakowane fabrycznie jako wyrób medyczny klasy I i środek ochrony osobistej kategorii III, każde opakowanie musi być opisane w j. polskim i zawierać co najmniej informacje takie jak: nazwa producenta, data ważności, nr serii, rozmiar, znak CE, opakowanie zróżnicowane paskiem kolorystycznym w zależności od rozmiaru, długość rękawicy minimum 300 mm dla wszystkich rozmiarów, opakowanie po 50 sztuk. Rozmiary od S do XL dostępny rozmiar od S do XL op. 60.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0, 18.42.43.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 Rękawice diagnostyczne nitrylowe z przedłużonym mankietem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rękawice diagnostyczne nitrylowe z przedłużonym mankietem, bezpudrowe, teksturowane na palcach, rolowany mankiet, grubość na palcu 0,18mm, na dłoni 0,14mm, na mankiecie 0,11mm, długość 295-300mm, AQL 1.5, kolor niebieski. Zgodne z normą EN 374, ASTM F 1671, odporne na przenikanie cytostatyków - potwierdzone badaniami z jednostki niezależnej od producenta. Opakowanie a100 szt. Rozmiar XS, S, M, L, XL dostępny rozmiar od XS do XL op. 120.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0, 18.42.43.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 Rękawice diagnostyczne nitrylowe do padajników.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rękawice nitrylowe bezpudrowe, AQL maksimum 1,5, Rolowany mankiet, gładkie, teksturowane tylko na palcach. Zarejestrowane jako wyrób medyczny oraz środek ochrony osobistej kategorii III. Odporne na przenikalność co najmniej 3 substancji chemicznych ( z Normatywnego Załącznika A Listy Badanych Substancji Chemicznych Normy EN 374-2 ) na co najmniej 2 poziomie ochrony potwierdzone badaniami z jednostki niezależnej od producenta. Pozbawione tiuramów oraz MBT potwierdzone badaniami HPLC z jednostki niezależnej. Zgodność z normą EN 455: 1-2-3 i 374 1-2-3 System bezdotykowego pobierania rękawic diagnostycznych umożliwiający wyjmowanie rękawic pojedynczo bez dotykania opakowania - pobór od spodu pojedynczej rękawicy za mankiet . Rękawice ułożone w pudełku w taki sposób, aby pobranie jednej rękawicy powodowało wysuniecie się na zewnątrz mankietu następnej umożliwiając jej bezdotykowy pobór. Opakowania rękawic w umieszczone w specjalnym podajniku do rękawic w formie naściennego uchwytu potrójnego lub pojedynczego, pasujące do posiadanych przez Szpital podajników Opakowanie min 240 sztuk Rozmiary od S do M z kolorystycznym oznakowaniem na opakowaniu poszczególnych rozmiarów. dostępny rozmiar od S do M op. 160.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0, 18.42.43.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 Rękawice chirurgiczne do zabiegów operacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rękawice chirurgiczne lateksowe sterylne, bezpudrowe, z rolowanym mankietem, z wewnętrzną i zewnętrzną warstwą polimerową, z warstwą antypoślizgową. Grubość na palcu 0,22mm, dłoni 0,20mm, mankiecie 0,18mm, długość 285-305mm, rozciągliwość przed starzeniem min. 860%, siła zrywająca 19N. Zgodne z normą EN 374, ASTM 1671, odporne na przenikanie substancji chemicznych i cytostatyków potwierdzone badaniami z jednostki niezależnej. Opakowanie wew. papierowe, zew. folia (nie składane na pół). Rozmiary 5,5-9,0 dostępny rozmiar od 5,5 do 9,0 para 50 000 2. Rękawice chirurgiczne neoprenowe Rękawice chirurgiczne neoprenowe ,bezpudrowe, sterylne z rolowanym mankietem oraz wewnętrzną i zewnętrzną warstwą polimerową. Rękawice posiadające warstwę antypoślizgową o grubości odpowiednio: na palcu 0,23mm, dłoni 0,20mm, mankiecie 0,18mm oraz długości 280-300mm. Zgodne z normą ASTM 1671 oraz EN 374, odporne na przenikanie cytostatyków oraz pozbawione tiuramów- potwierdzone badaniami jednostki niezależnej od producenta, AQL 1,0. Rozciągliwość rękawic przed starzeniem min. 1030%. Pakowane podwójnie- opakowanie zewnętrzne foliowe oraz wewnętrzne papierowe, rękawice nie składane na pół. Opakowanie 50 par. Rękawice w rozmiarach 6,0- 9,0 dostępny rozmiar od 6,0 do 9,0 para 10 000 3. Rękawice mikrochirurgiczne lateksowe sterylne, bezpudrowe, z rolowanym mankietem, z wewnętrzną i zewnętrzną warstwą polimerową, kolor brązowy, z warstwą antypoślizgową. Zgodne z normą EN 374, ASTM 1671 potwierdzone badaniami z jednostki niezależnej. Zarejestrowane jako wyrób medyczny oraz środek ochrony indywidualnej kat. III. Na każdej rękawicy nadruk. Opakowanie wew. papierowe, zew. folia (nie składane na pół). Rękawice w rozmiarach 6,0- 9,0 dostępny rozmiar od 6,0 do 9,0 para 6 000 4. Rękawice chirurgiczne lateksowe ortopedyczne sterylne, bezpudrowe, z rolowanym mankietem, z wewnętrzną i zewnętrzną warstwą polimerową, kolor brązowy, z warstwą antypoślizgową. Zgodne z normą EN 374, ASTM 1671, odporne na przenikanie cytostatyków oraz odporne na działanie cementu kostnego potwierdzone badaniami z jednostki niezależnej. Zarejestrowane jako wyrób medyczny oraz środek ochrony indywidualnej kat. III. Opakowanie wew. papierowe, zew. folia (nie składane na pół). Rozmiary 6,5-9,0 dostępny rozmiar od 6,5 do 9,0 para 3 000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0, 18.42.43.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 Rękawice chirurgiczne z formułą leczniczą na indywidualne potrzeby GBO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rękawice chirurgiczne, półsyntetyczne: lateksowo-nitrylowe, trójwarstwowe, warstwa wew. 100% nitryl, bezpudrowe, wewnątrz silikonowane, z formułą leczniczo-kosmetyczną, zawierającą min. prowitaminę B5, glicerynę, glukonolakton. AQL po zapakowaniu < 1,0, sterylizowane radiacyjnie, anatomiczne, poziom protein < 50 ug/g rękawicy, mankiet rolowany z widocznymi podłużnymi i poprzecznymi wzmocnieniami, opakowanie zewnętrzne hermetyczne foliowe podciśnieniowe. Rozmiary od 6,0 do 9,0 dostępny rozmiar od 6,0 do 9,0 para 2000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0, 18.42.43.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 Rękawice diagnostyczne o działaniu antybakteryjnym dla oddziału Intensywnej Terapii Medycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Rękawice diagnostyczne nitrylowe do badań z wewnętrzną warstwą z serycyną - łagodząco-nawilżającą o właściwościach przeciwdrobnoustrojowych, białe, grubość na palcach 0,1 +/-0,01 mm, siła zrywania min. 6N. Mikroteksturowane z dodatkową teksturą na palcach. AQL 1,5 (fabrycznie naniesiona informacja na opakowaniu). Zgodność z normą EN 455, potwierdzone certyfikatem europejskiej jednostki notyfikowanej. Oznakowane jako wyrób medyczny Klasy I i środek ochrony indywidualnej Kategorii III z adekwatnym oznakowaniem na opakowaniu (norma EN 455, EN 374 - cz. 2 i 3 z poziomami ochrony, EN 420). Odporne na przenikanie substancji chemicznych zgodnie z normą EN 374-3 - 3 - min. 12 substancji z czasem ochrony na co najmniej 1 poziomie, na opakowaniu fabryczna informacja o barierowości dla min. 2 alkoholi stosowanych w dezynfekcji. Raport z wynikami badań na przenikalność wirusów zgodnie z normą ASTM F 1671 (fabryczne oznakowanie na opakowaniu). Odporne na działanie min. 13 cytostatyków przez co najmniej 30 min. potwierdzone raportami z wynikami badań. Fabryczne oznakowanie dopuszczenia do kontaktu z żywnością potwierdzone okresowo wydawanym certyfikatem jednostki niezależnej. Rozmiary S-L, pakowane max 150 sztuk dostępny rozmiar od S do L op. 120.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0, 18.42.43.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. termin płatności - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.