eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › DLG/111/10 Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-29

Opole: DLG/111/10 Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych
Numer ogłoszenia: 169991 - 2010; data zamieszczenia: 29.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki w Opolu , ul. Kośnego 53, 45-372 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4433121, faks 077 4433021.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DLG/111/10 Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych dla Szpitala Wojewódzkiego w Opolu oraz Samorządowego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Niemodlinie w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 2 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 33.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Koncesja na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Sporządzony wykaz wykonanych (co najmniej trzech), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim zakresem i charakterem dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, w oparciu o druk stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    1. Dokumenty do wszystkich zadań z opisem dot. Zadania nr ... poz. ...: dla wyrobów medycznych dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, dla produktów nie będącymi wyrobami medycznymi inne dokumenty dopuszczające na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Wszystkie dokumenty w językach obcych należy przedstawić przetłumaczone na język polski.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca sporządzając ofertę wg druku stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, dołączy do niej następujące załączniki: 1. Sporządzony formularz cenowy wg druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Sporządzoną krótka charakterystykę wykonawcy, wg druku stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Oświadczenie wskazujące, która części zamówienia zostanie powierzona podwykonawcą, wg druku stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki w Opolu, Dział Logistyki, ul. Kośnego 53, 45-372 Opole.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2010 godzina 11:00, miejsce: Szpital Wojewódzki w Opolu, pok. 3, Dział Logistyki, ul. Kośnego 53, 45-372 Opole.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opatrunki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gaza, Lignina, opaska dziana, Wata, włókninowa taśma.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opatrunki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opaski i podkłady gipsowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Opatrunki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bandaż uciskowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Opatrunki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy gazowe jałowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Opatrunki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty do czyszczenia skóry, nawilżające i o działaniu ochronnym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Opatrunki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunek z folii poliuretanowej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Opatrunki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunek hydrożelowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Opatrunki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompres maściowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Opatrunki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunek z pianki poliuretanowej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Opatrunki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunek z pianki poliuretanowej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Opatrunki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunek z pianki poliuretanowej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Opatrunki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunek z Alginianów wapnia.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Opatrunki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunek ze srebrem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Opatrunki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunek do aktywnego oczyszczania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Opatrunki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy gazowe nie jałowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Opatrunki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przylepiec tkaninowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Opatrunki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunek o działaniu hemostatycznym typu Spongostan.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Opatrunki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gaziki nasączone 70% alkoholem.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Opatrunki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy z gazy celulozowej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Opatrunki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do cewnikowania pęcherza.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Opatrunki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przylepce, plastry, opatrunki do mocowania kaniul.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Opatrunki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki specjalistyczne stosowane w leczeniu odleżyn.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Opatrunki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunek hydrokoloidowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Opatrunki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunek do leczenia ran przewlekłych o działaniu przeciwbakteryjnym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Opatrunki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: chusta trójkątna, gazy bawełniane.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Opatrunki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaski gipsowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Opatrunki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiety kompresów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.


CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Opatrunki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet kompresów z serwetami.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.


CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Opatrunki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiety kompresów i serwet.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.


CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Opatrunki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jałowe zestawy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.


CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Opatrunki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunek włókninowy z wcięciem w kształcie litery T nasączony substancja działająca na bakterie Gram (-), Gram (+) i MRSA.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.


CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Opatrunki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy absorbcyjne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.


CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Opatrunki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw zawierający: jałowy gazik z włókniny wiskozowo-poliestriowej, suchy oraz jałowy gazik nasączony 70% alkoholem izopropylowym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.