eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krościenko nad Dunajcem › Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 969 tj. w ciągu ul.Sobieskiego w Krościenku nad Dunajcem w km 29+970 - 30+900.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-18

Krościenko nad Dunajcem: Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 969 tj. w ciągu ul.Sobieskiego w Krościenku nad Dunajcem w km 29+970 - 30+900.
Numer ogłoszenia: 169983 - 2007; data zamieszczenia: 18.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Rynek 35, 34-450 Krościenko nad Dunajcem, woj. małopolskie, tel. 0182623077 wew. 26.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kroscienko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej Nr 969 tj. w ciągu ul.Sobieskiego w Krościenku nad Dunajcem w km 29+970 - 30+900..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz robót - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe istniejącej nawierzchni chodnika, - wykonanie górnej warstwy podbudowy, - wykonanie krawężników betonowego 20x30 na dł.1364 mb i nawierzchni chodnika z kostki brukowej o pow.2302 m2 - wykonanie kanalizacji burzowej z rur PCV wraz z wpustami i studniami rewizyjnymi długość rurociągu śr.200 mm - 268 mb; śr.250 mm - 147 mb; śr.300 mm - 666 mb Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót ujęty został w: -Przedmiarach robót - zał. 7 do SIWZ., projekcie budowlanym - zał. 8 do SIWZ i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót- zał. 9 do SIWZ. Termin realizacji zamówienia: I etap (50% całości robót) do dnia 30-11-2007r ; II etap (pozostała część zadania) do dnia 31-07-2008r

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.61 - Ścieżki piesze Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.21.30 - Rurociągi do odprowadzania wody burzowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 10000.00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia. Wymagane jest w szczególności: -wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat min. jednego zadania odpowiadającego rodzajem, zakresem i wartością przedmiotowi zamówienia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że wykazane roboty zostały wykonane z należytą starannością np. referencji, protokołów odbioru, -dysponowanie kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej oraz załączenie uprawnień oraz aktualnego zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego. 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1.Wymagane poniżej dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie oryginałów muszą być parafowane. Zamawiający dopuszcza parafowanie przez jedną z osób podpisujących ofertę. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM i poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę na każdej stronie. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości co do jej prawdziwości. Rodzaj i formę dokumentów określa Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U z 2006r. Nr 87 poz. 605). 2.Dokumentów i oświadczeń jakie należy załączyć do oferty to. 1)Wypełniony Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru wg Załącznika Nr 1 do SIWZ, 2)Wypełniony Formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru wg Załącznika Nr 2 do SIWZ 3)Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 i spełnia wymogi art. 22 ust. 1, ustawy Prawo Zamówień Publicznych z wykorzystaniem wzoru Załącznik Nr 3 do SIWZ. 4)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert - będzie stanowić 5)W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w pkt. 8.1.2. należy załączyć: a.Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat robót, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom, stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że wykazane roboty zostały wykonane z należytą starannością np. referencji, protokołów odbioru (należy wykazać wykonanie minimum jednego zadania odpowiadającego rodzajem, zakresem i wartością przedmiotowi zamówienia), z wykorzystaniem wzoru zał.Nr 5 do SIWZ. b.Wykaz podwykonawców, którzy będą realizować przedmiot zamówienia ich kwalifikacje (doświadczenie), a także zakres wykonywanych czynności. Wymagany jest kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej, oraz załączenie posiadanych uprawnień wraz z aktualnym zaświadczeniem, z właściwej izby samorządu zawodowego. Wykaz przygotować z wykorzystaniem wzoru zał. Nr 10 do SIWZ. 6)Kwalifikacje techniczne z wykorzystaniem wzoru zał. Nr 4 do SIWZ 7)Kserokopii aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważ- nego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24, ust. 1, pkt. 4 - 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, poświadczona za zgodność z oryginałem przez Oferenta. 8)Kserokopii aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24, ust.1, pkt.9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, poświadczona za zgodność z oryginałem przez Oferenta. 9)kserokopii aktualnego zaświadczenia Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, poświadczona za zgodność z oryginałem przez Oferenta. 10) kserokopii aktualnego zaświadczenia oddziału Ubezpieczeń Społecznych potwierdzającego, że Oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, poświadczona za zgodność z oryginałem przez Oferenta. 11) Kserokopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej , w zakresie działalności będącej przedmiotem zamówienia publicznego (budownictwo) o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 PLN. 12) Kosztorys ofertowy opracowany metodą kalkulacji szczegółowej, na podstawie załączonych przedmiarów robót. 13) Kserokopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. 14) Pełnomocnictwo, o którym mowa pkt. 8.4.3 SIWZ.- (załączyć jeśli dotyczy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/gminy/root_Kroscienko+n_Dunajcem

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Krościenko nad Dunajcem 34-450 Krościenko nad Dunajcem Rynek 35, pok. Nr 12.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2007 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Krościenko nad Dunajcem 34-450 Krościenko nad Dunajcem, Rynek 35 Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.