eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kętrzyn › Dostawa urządzenia rentgenowskiego do prześwietlania bagażu podręcznego oraz bramki do wykrywania metalu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-18

Kętrzyn: Dostawa urządzenia rentgenowskiego do prześwietlania bagażu podręcznego oraz bramki do wykrywania metalu.
Numer ogłoszenia: 169942 - 2007; data zamieszczenia: 18.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie, ul. Sikorskiego 78, 11-401 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 750 31 88, fax 089 754 25 28.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warmaz.strazgraniczna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzenia rentgenowskiego do prześwietlania bagażu podręcznego oraz bramki do wykrywania metalu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia rentgenowskiego do prześwietlania bagażu podręcznego oraz bramki do wykrywania metalu. Opis przedmiotu Zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jeden lub dwa zestawy: zestaw nr 1 - Urządzenie rentgenowskie do prześwietlania bagażu podręcznego - 1 kpl., Stacjonarny wykrywacz metali - WTMD - 1 kpl. zestaw nr 2 - Treningowy zestaw do kontroli osób niepełnosprawnych, w którego skład wchodzi: wózek inwalidzki - 1 kpl., kule inwalidzkie - 1 para

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.28.10.00 - Urządzenia do prześwietlania bagażu Kod CPV wg słownika 2008: 38.58.10.00 - Urządzenia do prześwietlania bagażu Oryginalny kod CPV: 31.64.20.00 - Elektroniczna aparatura do wykrywania Kod CPV wg słownika 2008: 31.64.20.00 - Elektroniczna aparatura do wykrywania Oryginalny kod CPV: 33.19.31.20 - Wózki inwalidzkie Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.31.20 - Wózki inwalidzkie Oryginalny kod CPV: 33.14.17.10 - Kule Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.17.10 - Kule .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy prowadzili zarejestrowaną działalność gospodarczą. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Wykonawcy na potwierdzenie spełniania warunków udziału w Postępowaniu dołączą do oferty oświadczenia i dokumenty określone w punkcie 5 SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w Postępowaniu zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w przedstawionych w ofercie oświadczeniach i dokumentach, o których mowa w pkt 5 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający żąda oświadczenia Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z Postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej w/w oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy, Zamawiający żąda: aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. Gwarancja na urządzenie rentgenowskie do prześwietlania bagażu podręcznego - 10
  • 3. Gwarancja na stacjonarny wykrywacz metali -WTMD - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warmaz.strazgraniczna.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej, ul. Sikorskiego 78, 11-400 Kętrzyn.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2007 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego- Kancelaria Jawna - pokój 103 lub przesłać na adres: Warmińsko - Mazurski Oddział Straży Granicznej, ul. Sikorskiego 78, 11-400 Kętrzyn ..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Urządzenie rentgenowskie do prześwietlania bagażu podręcznego, stacjonarny wykrywacz metali.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: POZYCJA 1. URZĄDZENIE RENTGENOWSKIE DO PRZEŚWIETLANIA BAGAŻU PODRĘCZNEGO - Ilość - 1 kpl, POZYCJA 2. STACJONARNY WYKRYWACZ METALI- WTMD --Ilość - 1 kpl, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.28.10.00-3, 31.64.20.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. GWARANCJA DLA URZĄDZENIA RENTGENOWSKIEGO DO PRZEŚWIETLANIA BAGAŻU PODRĘCZNEGO - 10
    • 3. GWARANCJA DLA STACJONARNEGO WYKRYWACZA METALI- WTMD - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Treningowy zestaw do kontroli osób niepełnosprawnych, w którego skład wchodzi: wózek inwalidzki , kule inwalidzkie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: POZYCJA 3. TRENINGOWY ZESTAW DO KONTROLI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH w którego skład wchodzi: Przedmiot A - wózek inwalidzki -Ilość 1 kpl., Przedmiot B - kule inwalidzkie - ilość 1 para, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.31.20-6, 33.14.17.10-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. GWARANCJA DLA WÓZKA INWALIDZKIEGO - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.