eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Naprawa pojazdów służbowych jednostek Policji garnizonu łódzkiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-27

Łódź: Naprawa pojazdów służbowych jednostek Policji garnizonu łódzkiego
Numer ogłoszenia: 169930 - 2009; data zamieszczenia: 27.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi , ul. Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6652295, faks 042 6652080.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzka.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa pojazdów służbowych jednostek Policji garnizonu łódzkiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są naprawy pojazdów słuzbowych jednostek Policji garnizonu łodzkiego. Przez pojęcie naprawy rozumie się czynności związane z usunięciem usterki, przywracajace pełną sprawność techniczną i eksploatacyjną samochodu. Zakres podstawowych czynności wchodzących w skład każdorazowej naprawy: - diagnostyka pojazdu w celu ustalenia rodzaju usterki, czynności regulacyjne, - naprawa, wymiana części lub podzespołu, - sprawdzenie poprawności wykonanych prac..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00 - Usługi w zakresie napraw samochodów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do wykonawców, którzy dysponują lub będą dysponować: a) potencjałem technicznym, w skład którego wchodzą: - co najmniej 4 stanowiska naprawcze wyposażone w podnośniki lub kanały, - co najmniej 1 stanowisko do wymiany opon i wyważania kół, - oprzyrządowanie diagnostyczne, co najmniej: * czytnik kodów usterek, * analizator spalin, * stanowisko diagnostyczne do sprawdzenia geometrii zawieszenia. b) co najmniej 3 osobami związanymi bezpośrednio z naprawą samochodów np. mechanik samochodowy, elektryk samochodowy. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełniania wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 9 SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dokumenty jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1.1.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 ustawy Prawo zamówień publicznych - Załącznik nr 2 do SIWZ, 1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 1.3.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - Załącznik nr 3 do SIWZ; 1.4.Jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 1.3 SIWZ Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, to należy załączyć zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. 1.5.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - Załącznik nr 4 do SIWZ; 1.6. Jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 1.5 SIWZ Wykonawca wskazał osobę/y, którymi będzie dysponował, to do oferty należy załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2.Dokumnety jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez zamawiającego: 2.1. Opis stacji obsługi - Załącznik nr 5 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Okres gwarancji - 10
  • 3 - Wysokość marży - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ul. Lutomierska 108/112 Zespół ds. Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ul. Lutomierska 108/112 Zespół ds. Zamówień Publicznych.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Naprawa pojazdów służbowych użytkowanych w KPP Wieluń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są naprawy pojazdów służbowych jednostek policji garnizonu łódzkiego. Przez pojęcie naprawy rozumie się czynności związane z usunięciem usterki, przywracające pełną sprawność techniczną i eksploatacyjną samochodu. Zakres podstawowych czynności wchodzących w skład każdorazowej naprawy: - diagnostyka pojazdu w celu ustalenia rodzaju usterki, czynności regulacyjne, - naprawa, wymiana części lub podzespołu, - sprawdzenie poprawności wykonanych prac..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji - 10
    • 3. Wysokość marży - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Naprawa pojazdów służbowych użytkowanych w KPP Wieruszów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są naprawy pojazdów służbowych jednostek policji garnizonu łódzkiego. Przez pojęcie naprawy rozumie się czynności związane z usunięciem usterki, przywracające pełną sprawność techniczną i eksploatacyjną samochodu. Zakres podstawowych czynności wchodzących w skład każdorazowej naprawy: - diagnostyka pojazdu w celu ustalenia rodzaju usterki, czynności regulacyjne, - naprawa, wymiana części lub podzespołu, - sprawdzenie poprawności wykonanych prac..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji - 10
    • 3. Wysokość marży - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Naprawa pojazdów służbowych użytkowanych w KPP Pajęczno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są naprawy pojazdów służbowych jednostek policji garnizonu łódzkiego. Przez pojęcie naprawy rozumie się czynności związane z usunięciem usterki, przywracające pełną sprawność techniczną i eksploatacyjną samochodu. Zakres podstawowych czynności wchodzących w skład każdorazowej naprawy: - diagnostyka pojazdu w celu ustalenia rodzaju usterki, czynności regulacyjne, - naprawa, wymiana części lub podzespołu, - sprawdzenie poprawności wykonanych prac..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji - 10
    • 3. Wysokość marży - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Naprawa pojazdów służbowych użytkowanych w KPP Radomsko.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są naprawy pojazdów służbowych jednostek policji garnizonu łódzkiego. Przez pojęcie naprawy rozumie się czynności związane z usunięciem usterki, przywracające pełną sprawność techniczną i eksploatacyjną samochodu. Zakres podstawowych czynności wchodzących w skład każdorazowej naprawy: - diagnostyka pojazdu w celu ustalenia rodzaju usterki, czynności regulacyjne, - naprawa, wymiana części lub podzespołu, - sprawdzenie poprawności wykonanych prac..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.21.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2010.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.