eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rypin › Bankowa obsługa budżetu Powiatu Rypińskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-01

Rypin: Bankowa obsługa budżetu Powiatu Rypińskiego
Numer ogłoszenia: 169925 - 2016; data zamieszczenia: 01.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 87339 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Rypiński, ul. Warszawska 38, 87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2802432, faks 54 2802549.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa obsługa budżetu Powiatu Rypińskiego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie bankowej obsługi budżetu Powiatu Rypińskiego (wraz z podległymi mu samorządowymi jednostkami organizacyjnymi, Komendą Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Rypinie, Powiatowym Inspektoratem Nadzoru Budowlanego oraz Samodzielnym Publicznym Zakładem Opieki Zdrowotnej w Rypinie) - zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego, obejmującej w szczególności: a)otwieranie i prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych oraz ich zamykanie (obecnie otwarcie i prowadzenie 16 rachunków bieżących i 76 rachunków pomocniczych); b)realizację poleceń przelewu w formie elektronicznej i papierowej (typu eliksir lub sorbnet), przy czym polecenia przelewu w formie papierowej wykorzystywane będą jedynie w przypadku, gdy realizacja poleceń w formie elektronicznej nie będzie możliwa; c)przyjmowanie wpłat gotówkowych; d)dokonywanie wypłat gotówkowych; e)sporządzanie wyciągów bankowych, potwierdzających wykonanie operacji finansowych na dany dzień roboczy i przekazywanie ich Zamawiającemu w formie elektronicznej umożliwiającej wydruk; f)potwierdzanie wysokości salda na wszystkich rachunkach na ostatni dzień roku; g)potwierdzanie wysokości salda na dany dzień roboczy (min. w przypadku rachunków wyodrębnionych dla środków PFRON lub w przypadku zamykania rachunku); h)zerowanie rachunków bieżących i pomocniczych, zgodnie z dyspozycją kierowników jednostek, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na ww. rachunkach, na wskazany rachunek; i)możliwość uruchomienia kredytu w rachunku bieżącym do wysokości określonej corocznie w stosownej uchwale Rady Powiatu w Rypinie (w 2016 r. do kwoty 4.000.000,- zł (słownie: cztery miliony zł)), zabezpieczonego wekslem in blanco, służącego do pokrycia występującego w ciągu roku deficytu budżetu jednostki samorządu terytorialnego, który zostanie spłacony w tym samym roku budżetowym, w którym zostanie zaciągnięty; możliwość ta nie dotyczy pozostałych samorządowych jednostek organizacyjnych, Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Rypinie, Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego oraz SP ZOZ w Rypinie; j)przyjmowanie środków pieniężnych na lokaty krótkoterminowe; k)zapewnienie możliwości korzystania z usług bankowości elektronicznej w pełnym zakresie; wymagany jest system bankowości internetowej umożliwiający pracę online przez przeglądarkę, w szczególności zapewniający możliwość importu przelewów i baz danych kontrahentów z oprogramowania finansowo-księgowego jednostek objętych zamówieniem; l)przeszkolenie pracowników w zakresie korzystania z usług bankowości elektronicznej; m)sporządzanie historii rachunku; n)wydawanie blankietów czekowych; o)wystawianie zaświadczeń o posiadaniu rachunku w banku wraz z informacją o ewentualnych obciążeniach; p)obsługa i rozliczanie płatności dokonywanych przez kontrahentów przy użyciu kart płatniczych; 2.Zamawiający zastrzega sobie swobodę lokowania wolnych środków w innych bankach, zgodnie z art. 264 ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 885 z późn. zm.). 3. Jednostki objęte zamówieniem: a)Starostwo Powiatowe w Rypinie, ul. Warszawska 38, 87-500 Rypin; b)Powiatowe Centrum Obsługi Oświaty w Rypinie, ul. Warszawska 38, 87-500 Rypin; c)Zespół Szkół nr 1 im. ks. Czesława Lissowskiego w Rypinie, ul. Kościuszki 51, 87-500 Rypin; d)Zespół Szkół Nr 2 w Rypinie im. Unii Europejskiej, ul. Dworcowa 11, 87-500 Rypin; e)Zespół Szkół Nr 3 im. Bogdana Chełmickiego, ul. Nowy Rynek 20, 87-500 Rypin; f)Zespół Szkół nr 4 im. Ziemi Dobrzyńskiej w Nadrożu, 87-515 Rogowo; g)Zespół Szkół Nr 5 im. ks. Jana Twardowskiego, ul. Młyńska 12, 87-500 Rypin; h)Dom Pomocy Społecznej Kombatant w Ugoszczu, 87-522 Ostrowite; i)Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Warszawska 38a, 87-500 Rypin; j)Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna, ul. Dworcowa 11, 87-500 Rypin; k)Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Strażacka 1, 87-500 Rypin; l)Dom Dziecka, ul. Mławska 54, 87-500 Rypin; m)Powiatowy Urząd Pracy, ul. Nowy Rynek 14, 87-500 Rypin; n)Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. 3 Maja 2, 87-500 Rypin; o)Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej, ul. Strażacka 4, 87-500 Rypin; p)Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego, ul. Dworcowa 9, 87-500 Rypin; 4.1. Wykonawca zapewni Zamawiającemu oraz jednostkom objętym zamówieniem pełną obsługę bankową w zakresie nie mniejszym niż opisany w punkcie 1 na terenie miasta Rypina, w dni robocze, co najmniej w godzinach 9:00 - 16:00. 4.2. Wysokości prowizji i opłat zadeklarowane przez Wykonawcę nie ulegną zmianie przez cały okres obowiązywania umowy, z zastrzeżeniem punktu 6 załącznika nr 6 do SIWZ - Istotne postanowienia umowy. 4.3. Wykonawca zapewni wykonanie zamówienia zgodnie z opisem zawartym w niniejszej SIWZ do niej oraz nie będzie pobierać innych prowizji i opłat z tytułu wykonywania czynności wymienionych w SIWZ, niż określone w punkcie 1 Formularza ofertowego. Z tytułu wykonywania przez Wykonawcę innych czynności, niż wymienione w niniejszej SIWZ Wykonawca może pobierać opłaty zgodne z obowiązującą w Banku Wykonawcy Tabelą prowizji i opłat lub odpowiadającym jej dokumencie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna, ul. Puławska 15, 02-515 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 851852,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 28273,97

  • Oferta z najniższą ceną: 28273,97 / Oferta z najwyższą ceną: 37791,78

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.