eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, urządzeń drukujących, urządzeń sieciowych oraz akcesoriów komputerowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Stalowej Woli ul. Dmowskiego 8

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-27

Stalowa Wola: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, urządzeń drukujących, urządzeń sieciowych oraz akcesoriów komputerowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Stalowej Woli ul. Dmowskiego 8
Numer ogłoszenia: 169906 - 2009; data zamieszczenia: 27.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Stalowej Woli , ul. Dmowskiego 8, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 6433780, faks 015 6433787.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupstalowawola.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania, urządzeń drukujących, urządzeń sieciowych oraz akcesoriów komputerowych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Stalowej Woli ul. Dmowskiego 8.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zasilacz UPS - Typ I. Ilość - 2 szt. Zasilacz UPS - Typ II. Ilość - 2 szt. Zasilacz UPS - Typ III. Ilość - 45 szt. Zasilacz UPS - Typ IV. Ilość - 11 szt. Przewód zasilający do komputerów PC. Ilość - 84 szt. Szafa krosownicza. Ilość - 1 szt. Dysk twardy. Ilość - 3 szt. Komputer PC. Ilość - 7 szt. Monitor LCD. Ilość - 3 szt. Komputer przenośny - Laptop. Ilość - 3 szt. Akcesoria komputerowe. Myszki optyczne Ilość - 5 szt. Podkładki pod myszy optyczne Ilość - 40 szt. Drukarka laserowa - Typ I. Ilość - 8 szt. Drukarka laserowa - Typ II. Ilość - 2 szt. Drukarka laserowa - Typ III. Ilość - 2 szt. Urządzenie wielofunkcyjne laserowe. Ilość - 3 szt. Oprogramowanie. Ms Office Small Business 2007 PL OLP NL GOVT szt. 20 Komunikator LAN - Outlook Lan Messenger (licencja dla 100 user) szt. 1 Program antywirusowy ESET NOD 32 Busines Edition Suite szt. 83 Nośniki danych. Dyskietki FDD. Ilość - 50 szt. Płyty CD-R. Ilość - 2 szt. (2 x cake 100 szt.). Płyty DVD-R. Ilość - 1 szt. (1 x cake 100 szt.)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.72.80 - Akcesoria zasilające 32.42.20.00 - Elementy składowe sieci 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.74.10 - Myszka komputerowa 30.23.72.20 - Podkładki pod myszy 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30.23.73.20 - Dyskietki 30.23.73.80 - CD-ROM-y .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (sprecyzowanych w art.24 ustawy prawa zamówień publicznych) 5. spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i Załączniku Nr 1 do SIWZ; 6. udzielą gwarancji na oferowany sprzęt wg wymogów zawartych w Załączniku Nr 1 do SIWZ; 7. zapewnią serwis na miejscu tj. w siedzibie PUP w przypadku ewentualnych awarii sprzętu komputerowego w ciągu maximum 5 dni roboczych od momentu zgłoszenia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany druk - Formularz ofertowy - załącznik Nr 2 do SIWZ 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. 4. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - według wzoru Załącznik Nr 3 do SIWZ. 5. Pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy (Załącznik Nr 4 do SIWZ.) - w przypadku gdy oferta jest podpisywana przez osobę (osoby) inną niż ujawniona we właściwym rejestrze jako uprawniona do reprezentowania Wykonawcy. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienie (np. wspólnicy spółki cywilnej lub członkowie konsorcjum) są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. 7. Stosowne certyfikaty i inne dokumenty wymagane w Załączniku Nr 1 do SIWZ przy poszczególnych pozycjach. 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w punkcie 15.2 i 15.3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć wykaz co najmniej dwóch wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości brutto nie mniejszej, niż 150 tysięcy złotych oraz dat wykonania i odbiorców oraz dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru). Wyżej wymienione dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) uprawnioną do podpisania oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupstalowawola.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Stalowej Woli ul. Dmowskiego 8 37-450 Stalowa Wola Pokój nr 26.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Stalowej Woli ul. Dmowskiego 8 37-450 Stalowa Wola Pokój nr 27.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.