Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-18
Dydnia: 1. Remont - odbudowa drogi o nawierzchni bitumicznej w m. Końskie Zagródki I etap 1 500 m2
Numer ogłoszenia: 169885 - 2007; data zamieszczenia: 18.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Utrzymania Modernizacji Obiektów Komunalnych i Obsługi Rolnictwa, Dydnia 224, 36-204 Dydnia, woj. podkarpackie, tel. 0-13 4308151, fax 0-13 4308151.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Remont - odbudowa drogi o nawierzchni bitumicznej w m. Końskie Zagródki I etap 1 500 m2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odbudowa infrastruktury drogowo - mostowej - tj.: 1. Remont - odbudowa drogi o nawierzchni bitumicznej w m. Końskie Zagródki I etap 1 500 m2
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Kryteria oceny ofert - oddzielnie jak niżej - wg opisu przedmiotu zamówienia: - cena oferty - 100 %
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1. Formularz oferty wg wzoru lub na załączonym wzorze /druku/, -2- 7.1. Oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (zał. Nr 1). 7.2. Oferenci przedłożą stosowne dokumenty w celu oceny wiarygodności ekonomicznej, finansowej i technicznej tj.: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, - zaświadczenie wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed złożeniem oferty - (Dz.U. Nr 71, poz. 645 z dnia 07.04.2004 r.); b) Aktualne zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - zaświadczenie wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem oferty - (Dz.U. Nr 71, poz. 645 z dnia 07.04.2004 r), c) Zestawienie bilansów oraz rachunków zysków i strat, a w przypadku dostawców nie zobowiązanych do sporządzenia bilansu, informacji określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem za ostatnie 3 lata - (zał. Nr 2), d) Informacji banku, w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych oraz zdolność kredytową dostawcy lub wykonawcy, (zaświadczenie wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed złożeniem oferty), e) Wykaz kierownictwa firmy i pracowników odpowiedzialnych za realizację robót objętych zamówieniem (wraz z potwierdzonymi kopiami uprawnień - zał nr 3), f) Wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia z udokumentowaniem źródeł pozyskania lub opis technicznego wyposażenia firm - (zał. Nr 4), g) Wykaz ważniejszych robót budowlanych wykonywanych w ciągu ostatnich 5 lat, o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca robót - (zał. Nr 5), h) Referencje potwierdzające, że dostawy lub roboty budowlane, o których mowa w pkt. h, zostały wykonane z należytą starannością, (przynajmniej od 5 inwestorów), i) Polisy lub inne dokumenty ubezpieczenia potwierdzające, że dostawca lub wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, j) Dane dotyczące podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia - (zał. Nr 6). 7.3. Kosztorys ofertowy szczegółowy - /cenę - netto i brutto - sporządzony na bazie załączonego przedmiaru robót oraz zestawienie rzeczowo - finansowe - wg załączonego lub na załączonym wzorze. 7.4. Formularz - zestawienie wskaźników cenotwórczych - (jak w pkt 22.3 spec.); 7.5. Proponowany okres gwarancji na wykonane roboty, liczony w miesiącach od ostatecznego (końcowego) odbioru całego zadania - wymagany minimalny termin gwarancji - 36 miesięcy; 7.6. Proponowany termin wykonania przedmiotu umowy, liczony w miesiącach od chwili podpisania umowy - oświadczenie; 7.7. Oświadczenie o proponowanym terminie płatności faktur - wymagany minimalny termin płatności - 20 dni; 7.8. Zaakceptowany projekt umowy - podpisany przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy ,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminadydnia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Urzędzie Gminy Dydnia - pok. Nr 204.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Dydnia - pok. Nr 204.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Biblioteka Raczyńskich - modernizacja filii 56 przy ul. Galileusza 8
- Zakup, dostawa i montaż sufitów laminarnych w salach zabiegowych na Oddziale Chirurgicznym w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o.
- BUDOWA INSTALACJI DOLNEGO ŹRÓDŁA CIEPŁA NA DZIAŁCE NR: 27 OBRĘB NR 0003 W KOWARACH
- Roboty remontowe nawierzchni sportowych na obiektach Miejskiego Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu w ramach programu "Sportowa Polska 2022"
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
- Remont elewacji zachodniej budynku "A" zlokalizowanego przy ul. Płk. Jana Kilińskiego 152 w Łodzi, wpisanego do Gminnej Ewidencji Zabytków miasta Łodzi.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.