eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › budowa sieci kanalizacyjnej - II etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-15

POZYCJA 16986

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Grudziądz: budowa sieci kanalizacyjnej - II etap Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia Sp. z o.o., do kontaktów: Małgorzata Paździor - Roclawski, ul. Mickiewicza 28/30, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4504901, fax (056) 4504934, e-mail: mwio@mwio.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.wodociagi.grudziadz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia sp. z o.o., Małgorzata Paździor - Roclawski, ul. Mickiewicza 28/30, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (056) 4504936, fax (056) 4504934, e-mail: ispa@mwio.pl, www.bip.wodociagi.grudziadz.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa sieci kanalizacyjnej - II etap. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, zaprojektowanie i wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Grudziądz. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi zaprojektowanie, uzyskanie pozwolenia na budowę oraz budowa sieci kanalizacji sanitarnej w północnej części miasta Grudziądza. Zamówienie realizowane będzie w oparciu o zasady określone w Warunkach Kontraktowych dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy FIDIC żółta książka 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Oryginalny kod CPV: 28.83.00.00 - Studzienki kanalizacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 44.13.00.00 - Studzienki kanalizacyjne Oryginalny kod CPV: 45.23.21.52 - Przepompownie Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.52 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje zaprojektowanie i budowę kanalizacji grawitacyjnej i tłocznej o łącznej długości 4 850 mb i jednej tłoczni ścieków. Zakres zamówienia obejmuje: 1) pozyskanie, zebranie i weryfikację wszystkich danych niezbędnych do wykonania projektu, 2) przygotowanie innych wymaganych materiałów, ekspertyz, analiz, opracowań wstępnych lub badań niezbędnych do prawidłowego wykonania projektu i późniejszej realizacji prac wykonawczych i montażowych, 3) pozyskanie mapy prawnie zatwierdzonej do celów projektowych w skali 1:500 dla obszaru objetego projektem, 4) pozyskanie wyrysu i wypisu z rejestru gruntów dla obszaru objetego projektem, 5) uzyskanie uzgodnień własnościowych (zgoda na wejście w teren dla obiektów liniowych oraz uzgodnienie wykupu lub dzierżawy terenu pod obiekty kubaturowe); ewentualne odszkodowania i koszty z tym związane ponosi Wykonawca, koszty ewentualnych wykupów terenu (lub ustanowienia służebności) pod tłocznię ponosi Zamawiający, 6) wykonanie uzupełniających (z uwzględnieniem opracowań istniejących) badań geotechnicznych podłoża gruntowego w zakresie niezbędnym dla prawidłowego zaprojektowania obiektów objętych projektem oraz odwodnienia wykopów, 7) opracowanie projektów: budowlanego i wykonawczego - projekty muszą być kompletne w zakresie wszelkich rozwiązań podstawowych i branżowych, niezbędnych do przyszłego prawidłowego wykonawstwa i funkcjonowania kanalizacji wraz z obiektami towarzyszącymi, z uwzględnieniem koniecznych projektów odwodnienia, zabezpieczenia czy przebudowy istniejącego uzbrojenia, 8) przygotowanie i złożenie w Starostwie Powiatowym (w granicach administracyjnych miasta Grudziądza przez Starostwo Powiatowe należy rozumieć Prezydenta Miasta) wszystkich wymaganych dokumentów celem uzyskania Decyzji pozwolenia na budowę w imieniu Zamawiającego (z wykorzystaniem pełnomocnictwa Zamawiającego w tym zakresie), wraz z końcowym jej uzyskaniem, 9) organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza Wykonawcy w miejscu zaakceptowanym przez Zamawiającego, 10) zaprojektowanie, uzgodnienie i zapewnienie właściwej organizacji ruchu na czas robót (należy uwzględnić opłaty za zajęcie pasa drogowego), 11) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej na etapie wykonawstwa robót, 12) zorganizowanie i wykonanie wszystkich zaplanowanych i niezaplanowanych dostaw maszyn, urządzeń, instalacji, prac budowlano - montażowych i połączeniowych wymaganych dla osiągniecia założonych efektów inwestycyjnych, 13) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań (łącznie z przeglądem przewodów kan. sanit. kamerą specjalistyczną) i odbiorów oraz ewentualne uzpełenienie dokumentacji odbiorowej podczas realizacji Kontraktu i w wymaganym czasie po jego zakończeniu, 14) zorganizowanie i przeprowadzenie rozruchu urządzeń, 15) wykonanie dokumentacji powykonawczej łącznie z inwentaryzacją geodezyjną w wymaganym prawem i przez Zamawiającego zakresie, 16) doprowadzenie terenów budowy do stanu pierwotnego lub zakładanego stanu w rozwiązaniach projektowych, 17) opracowanie instrukcji i oznakowanie obiektów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 01.10.1993r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy eksploatacji, remontach i konserwacji sieci kanalizacyjnych (Dz.U. 1993 Nr 96, poz. 437), 18) przekazanie kanalizacji wraz z obiektami towarzyszącymi (jako kompletnej, sprawnej instalacji wraz z wszelkimi dodatkowymi obiektami kubaturowymi, liniowymi i powierzchniowymi) do eksploatacji w rozumieniu Polskiego Prawa (wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obiektu, jeśli będzie wymagane lub złożeniem zawiadomienia o zakończeniu budowy - w przypadku braku obowiązku uzyskania pozwolenia na użytkowanie, z wykorzystaniem pełnomocnictwa Zamawiającego), 19)zapewnienie, w okresie gwarancji, pełnego i nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 16

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 80000 PLN. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p.; 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia; w szczególności wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) wykonać w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 3 robót budowlanych, których przedmiotem była budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o łącznej długości co najmniej 5 km dla każdej z robót, przy czym wartość przynajmniej jednej z robót musi być większa lub równa 3 000 000 PLN bez podatku VAT. b) dysponować następującymi narzędziami i urządzeniami: - 1 żuraw budowlany samochodowy - udźwig min. 10t, - 2 koparki o pojemności łyżki 0,25 - 1,20 m3, - 1 spycharka kołowa o mocy 100 KM, - 1 ubijak spalinowy 200 kg, - 2 samochody samowyładowcze 5 - 10t; c) posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, w wysokości co najmniej 40 pracowników; d) wskazać do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujace osoby: Przedstawiciel Wykonawcy - niniejsza osoba musi posiadać: - co najmniej 15 lat doświadczenia zawodowego, - co najmniej 2 lata doświadczena w kierowaniu pracami wykonywanymi zgodnie z warunkami kontraktu FIDIC lub innymi równoważnymi zasadami, procedurami, warunkami, Główny Projektant - niniejsza osoba musi posiadać: - co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego, - co najmniej 5 lat doświadczenia w projektowaniu sieci kanalizacyjnych, - uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych i kanalizacyjnych lub odpowiednie do projektowania w zakresie wod. - kan. wydane przed 1994 rokiem, Wykonawca musi wykazać, że osoba przewidziana na stanowisko Głównego Projektanta w ciągu ostatnich 5 lat świadczyła usługi w zakresie projektowania sieci kanalizacji sanitarnej o łącznej długości powyżej 25 km, wraz z przepompowniami ścieków, w granicach administracyjnych miasta o liczbie ludności powyżej 20 000 (projekt winien obejmować zaprojektowanie kanalizacji sanitarnej z fragmentami w wodach gruntowych oraz odwodnienie), Kierownik budowy - niniejsza osoba musi posiadać: - co najmniej 5 lat doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi, - uprawnienia do kierownaia robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiednie do kierowania robotami budowlanymi w zakresie wod. - kan. wydane przed 1994 rokiem, Specjalista elektryk - niniejsza osoba musi posiadać: - co najmniej 5 lat doświadczenia w kierowaniu robotami budowlanymi w zakresie instalcji elektrycznych, - uprawnienia do kierownania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjlności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiednie do kierowania robotami budowlanymi wydane przed 1994 rokiem, Geodeta - niniejsza osoba musi posiadać: - co najmniej 5 lat doświadczenia przy wykonawstwie robót budowlanych, - uprawnienia w zakresie geodezji niezbędne dla realizacji niniejszego zamówienia; 3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia; W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) Wykonawca osiągnął przychody netto ze sprzedaży w kwocie minimum 8 000 000 PLN (średnia arytmetyczna z trzech lat), b) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 1 000 000 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 000 000 PLN. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły : spełnia - nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Status prawny - wymagane dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielnie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczeie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego oraganu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); c) aktulaną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); e) oświdczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: a) wykaz wykonanych robót budowlanych sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ; b) dokumenty potwierdzające, że roboty wskazane w wykazie zostały wykonane należycie; Przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawcę roboty zostały wykonane neleżycie muszą zawierać, co najmniej: - wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował roboty, których dokumenty dotyczą, - wskazanie podmiotu (inwestora lub użytkownika), na rzecz którego realizowane były roboty, - opinię podmiotu wskazanego powyżej stwierdzającą, że roboty zostały wykonane należycie, - podpis upoważnionego przedstawiciela podmiotu wskazanego powyżej; c) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ; d) informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników sporządzona według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; e) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ; f) informacja na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia (sporządzona osobno dla każdej z osób mających uczestniczyć w wykonaniu niniejszego zamówienia - według załącznika nr 6 do SIWZ); g) oświadczenie sporządzone na podstawie wzoru zawartego w załączniku nr 8 do SIWZ, iż osoba przewidziana na stanowisko Głównego Projektanta w ciągu ostatnich 5 lat świadczyła usługi w zakresie projektowania sieci kanalizacji sanitarnej o łącznej długości powyżej 25 km, wraz z przepompowniami ścieków, w granicach administracyjnych miasta o liczbie ludności powyżej 20 000 (projekt winien obejmować zaprojektowanie kanalizacji sanitarnej z fragmentami w wodach gruntowych oraz odwodnienie); h) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w tym: uprawnienia budowlane wymagane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie wraz z zaświadczeniem o wpisaniu na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, wydanym przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności, a także odpowiednie uprawnienia w zakresie geodezji). W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie. Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: a) rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega on badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią biegłego, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego innych dokumentów określających przychody netto ze sprzedaży - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; b)informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem termniu składania ofert, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wodociagi.grudziadz.pl. Opłata: 200 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zostanie przesłana Wykonawcy na jego wniosek. Sposób płatności - za zaliczeniem pocztowym lub w kasie - w siedzibie Zamawiającego. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: Nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.04.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.04.2007, godzina 12:15, Miejskie Wodociągi i Oczyszczalnia sp. z o.o. ul. Mickiewicza 28/30 w Grudziądzu, sala konferencyjna.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Projekt Oczyszczanie ścieków w Grudziądzu współfinansowany w 70% z Funduszu Spójności Unii Europejskiej. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13.03.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.