Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-18
Warszawa: Dostawa urządzeń medycznych składających się na stanowisko do intensywnej terapii noworodka.
Numer ogłoszenia: 169844 - 2007; data zamieszczenia: 18.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego, ul. Marymoncka 99/103, 01-813 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5693700, fax 022 5693712.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cmkp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń medycznych składających się na stanowisko do intensywnej terapii noworodka..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych urządzeń medycznych składających się na stanowisko do intensywnej terapii noworodka do Kliniki Neonatologii Centrum Medycznego Kształcenia Podyplomowego w Warszawie. Zamówienie podzielono na sześć części: I Dostawa respiratora noworodkowego - 1szt. II Dostawa inkubatora zamkniętego do intensywnej terapii noworodka - 1szt. III Dostawa monitora funkcji biofizycznych (monitorowanie EKG, SpO2, NIBP, IBP, temp.) - 1 szt. IV Dostawa pomp infuzyjnych strzykawkowych, objętościowych - 6 szt. V Dostawa lampy do fototerapii i nieinwazyjnego, elektrycznego miernika poziomu bilirubiny - 1szt. VI Dostawa ssaka elektrycznego wysokopodciśnieniowego - 1szt. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, instalację, uruchomienie i przeprowadzenie szkolenia wprowadzającego w zakresie obsługi dostarczonych urządzeń medycznych. Szkolenie wprowadzające będzie przeprowadzone w miejscu dostawy urządzeń medycznych, dla 30 pracowników Zamawiającego, przeprowadzane w grupach 5-6 osobowych w wymiarze 1-dniowym dla każdej grupy, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. Wymagany okres gwarancji na dostarczone urządzenia medyczne - co najmniej 12 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.11.00.00 - Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.00.00 - Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego Oryginalny kod CPV: 33.15.20.00 - Inkubatory Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.20.00 - Inkubatory Oryginalny kod CPV: 33.19.51.00 - Monitory Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.51.00 - Monitory Oryginalny kod CPV: 33.15.70.00 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.70.00 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej Oryginalny kod CPV: 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne Oryginalny kod CPV: 33.19.00.00 - Różne urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przedmiotowym postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w punkcie 6 niniejszej SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać nastepujące oświadczenia i dokumenty: a) Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. b) W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie). W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: c) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 3 do SIWZ. d) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego: e) Zestawienie parametrów technicznych oferowanego urządzenia, w zakresie części zamówienia na którą składana jest oferta, z którego jednoznacznie wynika, że posiada ono parametry nie gorsze od parametrów opisanych w SIWZ, sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 A-F. f) Materiały firmowe producenta (prospekty, broszury, wyciągi z instrukcji, foldery, zdjęcia lub inne posiadane dokumenty) na temat oferowanego urządzenia. g) Dokument CE lub deklaracja zgodności wystawiona przez producenta oferowanego urządzenia, w zakresie części na którą składana jest oferta.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.cmkp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego, pok. 27..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Siediba zamawiającego, pok. 28..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa respiratora noworodkowego - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OPCJE 1. Opcja CPAP 2. Wentylacja konwencjonalna czasowo zmienna, ze stałym przepływem, kontrolowana ciśnieniem (IMV) 3. Wentylacja synchronizowana, kompensacja nieszczelności przepływem/objętością od 40 do 80 ms (SIMV, SIPPV, PSV) 4. Volume Guarantee USTAWIENIA 5. Stężenie O2 w mieszaninie oddechowej 21-100% 6. Ograniczenie ciśnienia wdechu do 10-80 mbar 7. PEEP 0-25 mbar 8. Czas wdechu 0,1-2 sek 9. Czas wydechu 0,2-30 sek 10. Przepływ podstawowy 1-30 l/min 11. Ciśnienie szczytowe do 99 mbar 12. Średnie ciśnienie w drogach oddechowych do 99 mbar FUNKCJE DODATKOWE 13. Wentylacja z wysoką częstotliwością max. 200 bpm.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa inkubatora zamkniętego do intensywnej terapii noworodka - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OPCJE 1. Możliwość dobrej obserwacji i pielęgnacji - dostęp z obu stron noworodka 2. Możliwość ułożenia dziecka na materacyku z regulowanym katem nachylenia 3. Minimalizacja utraty ciepła i równomierne rozprowadzanie ciepła wewnątrz inkubatora - system podwójnych ścianek pomiędzy którymi krąży ciepłe powietrze, dwukierunkowy przepływ powietrza 4. Możliwość regulacji wilgotności wewnątrz inkubatora w zakresie 5-99% 5. Możliwość regulacji stężenia tlenu wewnątrz inkubatora 21-65% 6. Cichy tryb pracy - wewnętrzny poziom hałasu poniżej 47 dBA, cichy tryb zamykania drzwiczek i kopuły 7. Filtr antystatyczny 8. Możliwość łatwej dezynfekcji i czyszczenia 9. Wbudowana waga do monitorowania ciężaru ciała dziecka, bez konieczności wyjmowania go z inkubatora 10. Zintegrowana kaseta RTG 11. Zaawansowany system alarmów - inteligentny system alarmów: komunikaty tekstowe uporządkowane według ważności, informujące o nieprawidłowościach i przyczynach awarii; informacje trzystopniowe - wskazówka, ostrzeżenie, alarm; informacje o zaburzeniach w przepływie, objętości i ciśnieniach gazów, awariach nieszczelnościach układu drenów i rur, bezdechach; magazynowanie informacji w systemie z mozliwością zapamiętania i analizy 12. Wieszak do rur respiratora, półki na monitor, wysięgnik do kroplówek, szafka obrotowa.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa monitora funkcji biofizycznych (monitorowanie EKG, SpO2, NIBP, IBP, temp.) - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OPCJE 1. Puls 2. EKG 3. Saturacja 4. Nieinwazyjny i inwazyjny pomiar ciśnienia tętniczego 5. Pomiar temperatury 6. Częstość oddechów 7. Duży wyświetlacz 8. Alarmy.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa pomp infuzyjnych strzykawkowych, objętościowych - 6 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OPCJE 1. Szybkość dozowania 0,1-2000 ml/godz. dla strzykawek 50 ml, programowana co 0,1 ml 2. Szybkość dozowania 0,1-400 ml/godz. dla strzykawek 5 ml, programowana co 0,1 ml 3. Objętość dozowania 0,1-9999 ml, programowana co 0,1 ml 4. Czas infuzji 1 min - 24 godz. 5. Bolus 0,1-2000 ml/godz. dla strzykawek 50 ml, programowana co 0,1 ml 6. Bolus 0,1-400 ml/godz. dla strzykawek 5 ml, programowana co 0,1 ml 7. Programowana objętość oraz czas lub szybkość podaży 8. Duża dokładność dozowania (2%) 9. Możliwość zastosowania strzykawek różnych producentów, automatyczne rozpoznawanie objętości 10. Ciśnienie okluzji - 6 poziomów 0,2-1,2 bara, automatyczna redukcja bolusa okluzyjnego 11. Statyw FUNKCJE DODATKOWE 12. Automatyczne chwytanie strzykawki 13. Bolus automatyczny i manualny 14. Biblioteka leków 15. Proste mocowanie stacji dokującej 16. Alarmy (okluzja, koniec infuzji za 5 min, koniec infuzji, brak sieci, baterie bliskie rozładowaniu, rozładoane baterie, linia rozłączona, brak/nieorawidłowa strzykawka, przerwa w infuzji, uszkodzenie wewnętrzne) 17. Rejestr zdarzeń 18. Akumulator - jak najdłuższy czas pracy, krótki czas ładowania 19. Uchwyt mocujący do statywu 20. Mała waga, max. 3 kg 21. Warunki pracy: temp 5-40 OC, wilgotność maks 90%.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa lampy do fototerapii i nieinwazyjnego, elektrycznego miernika poziomu bilirubiny - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LAMPA DO FOTOTERAPII 1. Napięcie sieciowe 220-240 V 2. Częstotliwość 50/60 Hz 3. Pobór mocy 120W 4. Źródło promieniowania - światło niebieskie, światło białe 5. Klasa ochrony I typ B 6. Licznik godzin eksploatacji żarówek 7. Licznik czasu naświetlania 8. Statyw na kółkach z możliwością regulacji wysokości i kąta nachylenia NIEINWAZYJNY MIERNIK POZIOMU BILIRUBINY, ELEKTRYCZNY 1. Zakres pomiaru od 0 do 20 mg/dl (0-340 mikromola/l) 2. Dugi czas pracy - akumulator, ładowarka z wbudowanym testerem, zasilacz 3. Źródło światła - impulsowa lampa ksenonowa 4. Duży, czytelny wyświetlacz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa ssaka elektrycznego wysokopodciśnieniowego - 1 szt..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OPCJE 1. Wysoka wydajność ssania (18 l/min) 2. Maksymalne podciśnienie (75 kPa) 565 mmHg 3. Cicha praca 4. Wersja sieć/akumulator 5. Mały ciężar, max. 3,5 kg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Oprac. doku. projekt. wraz z wykonaniem robót bud. dla zad. pn.: "Budowa infrastruktury na potrzeby pułku przeciwlotniczego (I faza) w m. Ostrołęka - rozbiórka szklarni i bud. ogrodzenia"
- świadczenie usług transportu sanitarnego na potrzeby Warszawskiego Szpitala Południowego sp. z o.o.
- Dostawa subskrypcji licencji systemu VMware
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania remontowego pn. "Remont parteru i I piętra w budynku Sądu Rejonowego w dla m. st. Warszawy w Warszawie przy ul. Marszałkowskiej 82 "
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb Centralnego Ośrodka Informatyki
- DOSTAWY WORKÓW I BIURET DO SPORZĄDZANIA MIESZANIN DO ŻYWIENIA POZAJELITOWEGO
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 48/TP/ZP/D/2024 Dostawy drobnego sprzętu medycznego i wyposażenia oddziałów szpitalnych dla USK nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
- Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego (maski żelowe,noże harmoniczne, akcesoria do nebulizatorów,pułapki do kardiomonitorów,strzykawki do żywienia) na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli.
- dostawa aparatu fotograficznego wraz z obiektywami i wyposażeniem, sprzętu komputerowego wraz z wyposażeniem i oprogramowaniem .
- Dostawa produktów medycznych
- Dostawy asortymentu medycznego wielorazowego użytku na okres 24 miesięcy
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Przychodni Samodzielnego Publicznego Zakładu opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Śródmieście III
więcej: Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.