eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pyrzyce › Przebudowa ulicy Gabriela Narutowicza w Pyrzycachetap II - jezdnia



Ogłoszenie z dnia 2007-09-18

Pyrzyce: Przebudowa ulicy Gabriela Narutowicza w Pyrzycach: etap II - jezdnia
Numer ogłoszenia: 169835 - 2007; data zamieszczenia: 18.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pyrzyce, Plac Ratuszowy 1, 74-200 Pyrzyce, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 570 10 20, fax (091) 570 01 54.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pyrzyce.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Gabriela Narutowicza w Pyrzycach: etap II - jezdnia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac: 1 Roboty pomiarowe 0,21 km 2.Rozebranie istniejącej nawierzchni bibitumicznej gr. 8 cm 1 267,83 m2 3.Rozebranie podbudowy z kruszywa grub. średnio 15 cm 1 267,83 m2 4.Odwiezienie gruzu na odległość do 1 km 358,71 m3 5.Dopłata za odwiezienie gruzu na odległość do 1 km 358,71 m3 6.Ułożenie rur osłonowych DVK 150 mm - na istniejących kablach 34,00 m 7.Ułożenie rur osłonowych dzielonych PS 150 mm - na istniejących kablach 13,50 m 8.Mechaniczne wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne 1 267,83 m2 9.Załadunek i wywóz urobku na odległość do 5 km 282,70 m3 10.Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych nieulepszonych 1 267,83 m2 11.Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych ulepszonych z bitumu 1 267,83 m2 12.Skropienie nawierzchni drogowych asfaltem 2 535,66 m2 13.Podbudowa z kruszywa łamanego, grubości warstwy 20 cm 1 267,83 m2 14.Podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem 14 kg na 1 m2 (2,5 MPa) grubość warstwy po zagęszczeniu 15 cm , wykonywane mieszarką do stabilizacji gruntu doczepną 1 267,83 m2 15.Podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem 6 kg na 1 m2 (1,5 MPa) grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm , wykonywane mieszarką do stabilizacji gruntu doczepną 1 267,83 m2 16.Podbudowy z mieszanek mineralno-asfaltowych, standard III, grubość warstwy po zagęszczeniu 7 cm, transport mieszanki samochodem samowyładowczym 10-15 t 1 267,83 m2 17.Warstwa ścieralna nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej grubości 5 cm 1 267,83 m2 18.Oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową, linie segregacyjne i krawędziowe, ciągłe malowane mechanicznie 16,90 m2 19.Oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową, linie segregacyjne i krawędziowe, przerywane malowane mechanicznie 15,36 m2 20.Oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową, linie na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych, malowane mechanicznie 280,00 m2 21.Ściek przykrawężnikowy z kostki betonowej 16x16 dwa rzędy na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 380,08 m 22.Ława betonowa z betonu B 15 pod ściek 16,72 m3

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 18.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium - warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie w kasie Urzędu Miejskiego lub na konto NR 07 2030 0045 1110 0000 0112 5470 wadium w wysokości 2 000,00 zł najpóźniej do dnia 03 października 2007 r. do godz. 9:30..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu nieograniczonym mogą wziąć udział oferenci nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie oferenta, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy o prawie zamówień publicznych. 2.Oświadczenie, że oferent w wypadku pozytywnego rozstrzygnięcia - wyboru jego oferty zobowiązuje się do zawarcia umowy w terminie 7 dni od daty powiadomienia go o wyborze. 3.Oświadczenie, zgodne z art. 22 ust. 1 Ustawy o prawie zamówień publicznych. 4.Oświadczenie, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, 5. Informacja o wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat pracach o profilu podobnym do przedmiotowego z podaniem lokalizacji. 6. Kopia (potwierdzona za zgodność z oryginałem) odpisu z właściwego rejestru albo kopia zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 8. Oświadczenie oferenta, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać w siedzibie Zamawiającego, Plac Ratuszowy1, 74-200 Pyrzyce, pok. Nr 261a, II piętro w godz. od 7.00 do 15.00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2007 godzina 09:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego - urząd Miejski w Pyrzycach, Plac Ratuszowy 1 - sekretariat pok. Nr 133,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.