eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Frysztak › Rozbudowa i przebudowa placu św. Floriana, budowa fundamentu i cokołu pod nową lokalizację pomnika św. Floriana, budowa tablic i urządzeń reklamowych świetlnych, budowa schodów terenowych, budowa i przebudowa murków oporowych, budowa oświetlenia placu, ut

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-27

Frysztak: Rozbudowa i przebudowa placu św. Floriana, budowa fundamentu i cokołu pod nową lokalizację pomnika św. Floriana, budowa tablic i urządzeń reklamowych świetlnych, budowa schodów terenowych, budowa i przebudowa murków oporowych, budowa oświetlenia placu, utwardzenie placu, przebudowa sieci wodociągowej, budowa kanalizacji deszczowej we Frysztaku
Numer ogłoszenia: 169802 - 2009; data zamieszczenia: 27.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Frysztak , ul. Księdza Wojciecha Blajera 20, 38-130 Frysztak, tel. 017 27777110 w. 302.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa i przebudowa placu św. Floriana, budowa fundamentu i cokołu pod nową lokalizację pomnika św. Floriana, budowa tablic i urządzeń reklamowych świetlnych, budowa schodów terenowych, budowa i przebudowa murków oporowych, budowa oświetlenia placu, utwardzenie placu, przebudowa sieci wodociągowej, budowa kanalizacji deszczowej we Frysztaku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa placu św. Floriana we Frysztaku. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności budowę fundamentu i cokołu pod nowa lokalizację pomnika św. Floriana, budowę tablic i urządzeń reklamowych świetlnych, budowa schodów terenowych, budowa i przebudowa murków oporowych, budowa oświetlenia placu, utwardzenie placu, przebudowa sieci wodociągowej, budowa kanalizacji deszczowej we Frysztaku. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Roboty budowlane należy wykonać na podstawie dokumentacji projektowej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni 45.21.23.14 - Roboty budowlane w zakresie pomników historycznych lub miejsc pamięci 45.21.23.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.11.27.00 - Roboty w zakresie kształtowania terenu 45.11.27.12 - Roboty w zakresie kształtowania ogrodów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 PLN słownie: dziesięć tysięcy PLN 00/100 w formach przewidzianych ustawa prawo zamówień publicznych Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Strzyżowie Oddział w Frysztaku 95 9168 1027 5505 8519 2000 0005

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy muszą spełniać następujące warunki kwalifikujące, potwierdzone w wypełnionych formularzach stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 1.Wykonawca musi spełniać wymogi art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2. 2.Wykonawca musi wskazać na stanowisko kierownika budowy osobę ,osoby posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie konstrukcji budowlanych, sieci elektrycznych, sieci sanitarnych oraz przynależącą do Izby Inżynierów Budownictwa. 3.Wykonawca musi posiadać dostęp do środków finansowych o wysokości nie mniejszej niż 700.000,00 PLN. W przypadku podmiotów występujących wspólnie wielkości dotyczące każdego z partnerów będą zsumowane w celu stwierdzenia czy wykonawca-konsorcjum spełnia minimalne kryteria kwalifikacyjne wymienione powyżej. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie oferty wykonawcy-konsorcjum. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na zasadzie warunku spełnia- nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia budowlane kierownika ,kierowników budowy w zakresie konstrukcji budowlanych, instalacji elektrycznych oraz zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty składające się na ofertę Złożona przez wykonawcę oferta musi składać się z następujących dokumentów: 1.Wypełniony Formularz ofertowy. 2.Wypełniony Formularz cenowy 3.Szczegółowy kosztorys ofertowy opracowany na podstawie przedmiaru robót. 4.Dowód wpłaty wadium. 5.Formularze i dokumenty wymagane od wykonawców w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 9. 6.Pełnomocnictwo do działania w imieniu wykonawcy, jeśli nie wynika ono z dokumentów zawartych w ofercie. 7.Oświadczenie, że wykonawca spełnia wszystkie wymagania art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu postępowania z mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych -Dz. U. 2007 Nr 223, poz. 1655 z późn. zm. 8.Parafowany projekt umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.frysztak.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Frysztak ul.Ks.W.Blajera 20,38-130 Frysztak pok.11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Frysztak ul.Ks.W. Blajera 20 , 38-130 Frysztak pokój numer 8 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt objety wnioskiem o wspólfinansowanie w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013 w ramach działania 313,322,323 - Odnowa i rozwój wsi.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.