eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dwikozy › budowa Sali Gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Dwikozach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-15

POZYCJA 16979

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Dwikozy: budowa Sali Gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Dwikozach Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Dwikozy, do kontaktów: Ewa Gałęza, ul. Spółdzielcza 15, 27-620 Dwikozy, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8311471, fax 015 8311404, e-mail: gminadwikozy@interia.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): http://www.dwikozy.asi.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa Sali Gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Dwikozach. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: 27-620 Dwikozy, ul. Szkolna. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Sala Gimnastyczna z zapleczem socjalnym i łącznikiem 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.atesty i certyfikaty na zastosowane materiały i urządzenia, 2.protokoły badań i pomiarów 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.22 - Sale gimnastyczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Sala gimnastyczna z zapleczem socjalnym i łącznikiem o powierzchni zabudowy - 1737 m2 Kubatura sali gimnastycznej - 11.403,27 m3 Powierzchnia użytkowa sali gimnastycznej - 1.051,52 m2 Roboty budowlane we wszystkich branżach w pełnym zakresie -pod klucz. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Składana oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokosci 30.000,- PLN (słownie : trzydzieści tysięcy złotych. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu oferentów, którzy: 1. Spełniają warunki określone przepisami art 22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Posiadają minimum dwie osoby z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi, posiadające prawo pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 3. Posiadają odpowiedni potencjał techniczny. 4. Wykonali w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia. 5. Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową (na kwotę nie niższą niż wartość inwestycji podlegającej niniejszemu zamówieniu) potwierdzoną przez deklarację finansową z ostatnich 3 lat. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o wymagane dokumenty metodą spełnia/nie spełnia. Wykonawcy którzy nie spełnią choć jednego z w/w warunków zostaną wykluczeniu z postępowania a ich oferty zostaną odrzucone. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków stawianych wykonawcom, oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 3. Zaświadczenia o niezaleganiu z opłacaniem podatków opłat i składek (Urząd Skarbowy, ZUS, KRUS) 4. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego. 5. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie. 6. Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat. Szczegóły dot. w/w dokumentów i oświadczeń oraz pozostałe wymagane dokumenty i oświadczenia określa SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dwikozy.asi.pl. Opłata: 100 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Opłata 100 PLN dotyczy SIWZ w formie wydrukowanej. W przypadku pobrania wersji elektronicznej ze strony www opłaty nie pobiera się. Wydrukowaną SIWZ można odebrać w siedzibie Urzędu Gminy w Dwikozach po uiszczeniu opłaty w kasie urzędu gminy. Dopuszcza się wysłanie SIWZ drogą pocztową za pobraniem (koszty przesyłki pokrywa wykonawca). 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.04.2007, godzina 09:15, Urząd Gminy w Dwikozach, ul. Spóldzielcza 15, 27-620 Dwikozy pok. nr 18.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Oferty należy składać w Urzędzie Gminy w Dwikozach pok. nr 19 do dnia 23.04.2007r. do godziny 9:00 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13.03.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.