Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-10-05
Olsztyn: Usługi w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania:
Rozbudowa drogi krajowej nr 16 w m. Iława od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 521 do skrzyżowania z drogą powiatową nr 1313 N
Numer ogłoszenia: 169771 - 2009; data zamieszczenia: 05.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie , Al. Warszawska 89, 10-083 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 52128 01, faks (089) 527 35 36, 5272307.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Rozbudowa drogi krajowej nr 16 w m. Iława od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 521 do skrzyżowania z drogą powiatową nr 1313 N.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu: Rozbudowa drogi krajowej nr 16 na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 521 do skrzyżowania z drogą powiatową nr 1313N w Iławie. Zakres robót obejmuje między innymi: - rozbiórkę elementów dróg i ulic (nawierzchnie dróg, zjazdów i chodników, krawężniki, obrzeża); - wykonanie nowej konstrukcji jezdni drogi krajowej, drogi wojewódzkiej, drogi powiatowej i dróg gminnych; - budowę ronda na skrzyżowaniu drogi krajowej z drogą wojewódzką nr 521; - budowę ronda na skrzyżowaniu drogi krajowej z drogą powiatową nr 1313N (ul. Biskupska); - budowę wysp rozdzielających i azyli dla pieszych na drodze krajowej; - budowę pieszo-jezdni na odcinku od km 68+417 do km 68+509 (str. lewa); - budowę zatok autobusowych; - przebudowę istniejących i budowę nowych chodników; - budowę ścieżki rowerowej;.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 47.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZYIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) W postepowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegajacy wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniajacy niżej określone warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1)-3) ustawy Pzp. 2) Potencjał kadrowy. Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami legitymujacymi sie kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone, lub przedstawi pisemne zobowiazanie innych podmiotów do udostepnienia tych osób. Wykonawca przedstawi wraz z ofertą osoby, na każdą funkcję wymieniona poniżej, które spełniaja następujące wymagania: a) osoba proponowana do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru ds. robót drogowych - Koordynatora: - wymagana min. 1 osoba; - minimalne doświadczenie zawodowe: należy wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczecia niniejszego postępowania, proponowana osoba pełniła funkcje kierownika budowy/kierownika robót lub nadzorowała min. jedno zadanie polegające na budowie/przebudowie dróg, o wartosci robót brutto min. 5 mln PLN; b) osoba proponowana do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru ds. robót sanitarnych*, c) osoba proponowana do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru ds. robót gazowych*, d) osoba proponowana do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru ds. robót telekomunikacyjnych**, e) osoba proponowana do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru ds. robót elektroenergetycznych**. *dopuszcza się pełnienie funkcji Kierownika robót sanitarnych oraz Kierownika robót gazowych przez tę samą osobę posiadającą wymagane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie. **dopuszcza się pełnienie funkcji Kierownika robót telekomunikacyjnych oraz Kierownika robót elektrycznych przez tę samą osobę posiadającą wymagane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie. Wartosci podane w dokumentach potwierdzające spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiajacego Wykonawca przeliczy według średniego kursu NBP na dzień wystawienia Świadectwa Przejęcia (dla Kontraktów realizowanych zgodnie z Warunkami FIDIC) lub na dzień podpisania Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówien, w których nie wystawiono Świadectwa Przejęcia). 3) Doświadczenie. Wykonawca musi wykazac, że w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczecia niniejszego postepowania, a jeżeli okres prowadzenia działalnosci jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) jako wykonawca lub podwykonawca, co najmniej 1 zadanie o charakterze i złożonosci porównywalnej z przedmiotem zamówienia, tj. nadzorował budowe/przebudowe dróg o wartości robót brutto min. 10 mln PLN. Wartości podane w dokumentach potwierdzające spełnienie warunku w walutach innych niż wskazane przez Zamawiajacego Wykonawca przeliczy według sredniego kursu NBP na dzień wystawienia Świadectwa Przejęcia (dla Kontraktów realizowanych zgodnie z Warunkami FIDIC) lub na dzień podpisania Protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu (w przypadku zamówien, w których nie wystawiono Świadectwa Przejęcia). 4) Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegajacych sie o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja). W przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w punktach od III.2)2) do III.2)3) muszą spełniać łacznie, tj. wykazane w dokumentach dane jednego, kilku lub wszystkich Wykonawców winny sie sumować na min. postawionego warunku. 5) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawa oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa poniżej, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu. B) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagaja wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wczesniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert. C) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (Potencjał kadrowy). Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III.2)2) niniejszego ogłoszenia. W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi bedzie dysponował, musi załaczyć pisemne zobowiazanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. D) Wykaz wykonanych usług (Doświadczenie wykonawcy). Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. III.2)3) niniejszego ogłoszenia. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie. E) Jeżeli Wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie III.2)B), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma on siedzibe lub miejsce zamieszkania, potwierdzajace, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłosci. F) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania, nie wydaje sie dokumentów, o których mowa w pkt. III.2)E), zastepuje sie je dokumentem zawierajacym oswiadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania. G) Dokumenty, o których mowa w pkt. III.2)E) i pkt. III.2)F) powinny być wystawione nie wczesniej niż odpowiadajace im dokumenty określone w pkt. III.2)B). H) Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu (za wyjatkiem oświadczenia wymienionego w pkt. III.2)A), które musi zostać złożone w formie oryginału) powinny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawce. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiajacy identyfikacje podpisu (np. wraz z imienna pieczątką osoby poświadczajacej kopie dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w jezyku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na jezyk polski poświadczonym przez Wykonawce. I) W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegajacych sie o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie wymienione w pkt. III.2) A) niniejszego ogłoszenia, powinno byc złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b) dokumenty wymienione w pkt. III.2)B) albo odpowiadające im określone w pkt. III.2)E) i III.2)F), powinny być złożone przez każdego Wykonawce; c) dokumenty wymienione w pkt. III.2)C) - III.2)D) mogą dotyczyć dowolnego sposród Wykonawców składajacych wspólna oferte.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ (bezpłatna) można: pobrać ze strony internetowej lub na pisemny wniosek zawierający nazwe i adres firmy: - odebrać osobiście, -
otrzymać za zaliczeniem pocztowym.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2009 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiajacego, Sekretariat na I pietrze - pok. nr 113.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególnosci ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t. jedn. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz.1118 ze zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r., Nr 16 poz. 93 ze zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówien publicznych (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 ze zm.).
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- ZPO.272.1.19.2024 Postępowanie na dostawę agregatu chłodniczego oraz inkubatora laboratoryjnego ze świadectwem wzorcowania komory inkubatora dla WSSE w Olsztynie.
- Usługa ochrony osób i mienia w budynku Centrum Edukacji i Inicjatyw Kulturalnych w Olsztynie przy ul. Parkowej 1 w Olsztynie
- Dostawa mebli do Bursy szkolnej nr 2 przy Zespole Szkół Elektronicznych i Telekomunikacyjnych w Olsztynie
- Wykonanie prac remontowych w pomieszczeniach znajdujących się w budynku Urzędu Skarbowego w Olecku.
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego (art. 275 pkt 1) na dostawę części zamiennych do urządzeń laboratoryjnych Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Olsztynie.
- Remont chodnika od starej pętli wzdłuż ul. Oczapowskiego od strony wschodniej Rektoratu wraz ze schodami oraz chodnika na odcinku od ul. Warszawskiej do skrzyżowania z ul. Oczapowskiego UWM.
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa infrastruktury drogowej w Żywcu poprzez modernizację ulic - nadzór inwestorski nad modernizacją ulicy Browarnej bocznej
- Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorsk. nad realizacją inwest. pn.:Budowa obwodnicy od ul. Szpitalnej do ul. Rybnickiej w Knurowie-II Etap:Budowa odcinka drogi łączącej KSSE z ul.Rakoniewskiego"
- "Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w miejscowości Chlebówko"
- Budowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Ropa
- Przebudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Miodusy i Rogienice
- Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Budowa budynku wielofunkcyjnego ze żłobkiem"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.