To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-06-16
Gdynia: zorganizowanie letniego pobytu wraz z wyżywieniem dla rodzin objętych pomocą Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Gdyni w sezonie letnim 2010
Numer ogłoszenia: 169696 - 2010; data zamieszczenia: 16.06.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 79713 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Profilaktyki i Terapii Uzależnień, ul. Reja 2A, 81-441 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 0-58 621 61 35, faks 0-58 621 61 35.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zorganizowanie letniego pobytu wraz z wyżywieniem dla rodzin objętych pomocą Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Gdyni w sezonie letnim 2010.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zorganizowanie letniego pobytu wraz z wyżywieniem dla rodzin objętych pomocą Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień w Gdyni w sezonie letnim 2010 w miejscowość usytuowanej w odległości nie przekraczającej 150 km od miasta Gdyni . 2. Szacowana liczba uczestników letniego pobytu poszczególnych turnusów : I turnus - 42 osoby ( 50% dzieci , 50% dorośli ) , w tym : 40 osób z rodzin objętych pomocą OPiTU oraz 1 wolontariusz skierowany przez OPiTU i 1 pielęgniarka skierowana przez OPiTU II turnus - 42 osoby ( 50% dzieci , 50% dorośli ) , w tym : 40 osób z rodzin objętych pomocą OPiTU oraz 1 wolontariusz skierowany przez OPiTU i 1 pielęgniarka skierowana przez OPiTU . 3. Rzeczywista liczba uczestników letniego pobytu zostanie ustalona przez Zamawiającego nie później niż w terminie 10 (słownie: dziesięciu) dni przed datą rozpoczęcia każdego z turnusów i przekazana (w formie pisemnej) Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego . a/ Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia liczby uczestników letniego pobytu - nie więcej niż 10% (dziesięć procent) - w stosunku do szacowanej , łącznej ilości uczestników wskazanej wyżej. b/ Zamawiający zastrzega sobie prawo - w przypadku braku chętnych do skorzystania z letniego pobytu - do jego niezorganizowania. 4. Wymagania Zamawiającego dotyczące bazy noclegowej . Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia uczestnikom pobytu następującej bazy noclegowej : a) pensjonat lub murowany ośrodek kolonijny przeznaczony wyłącznie dla uczestników letniego pobytu , b) pokoje estetyczne, wyłącznie: 2 , 3 lub 4 osobowe , c) każdy z pokoi wyposażony w pełny węzeł sanitarny , d) każdy z pokoi wyposażony dodatkowo w: czajnik bezprzewodowy , naczynia niezbędne do przygotowania gorących napoi ( kawa , herbata , itp.), radio lub telewizor , lampki nocne , e) na terenie obiektu ( pensjonatu lub murowanego ośrodka kolonijnego) musi znajdować się boisko sportowe oraz miejsce przeznaczone na zorganizowanie ogniska , f) obiekt ( pensjonat lub murowany ośrodek kolonijny) wyposażony w: dwa pomieszczenia ( podczas każdego z turnusów ) przeznaczone do prowadzenia zajęć terapeutycznych dla 25 osób w każdym pomieszczeniu oraz salę dyskotekową g) obiekt ( pensjonat lub murowany ośrodek kolonijny) spełnia wszystkie , przewidziane przepisami prawa , wymagania przeciwpożarowe. 5. W czasie trwania każdego z turnusów na terenie całego ( budynku i terenu) : pensjonatu lub ośrodka kolonijnego musi obowiązywać bezwzględny zakaz sprzedaży i dystrybucji napojów alkoholowych , 6. Wykonawca będzie zobowiązany do całodobowego udostępnienia odrębnego pomieszczenia przeznaczonego dla pielęgniarki (w obiekcie przeznaczonym dla uczestników letniego pobytu). 7. Wymagania Zamawiającego dotyczące wyposażenia bazy noclegowej w sprzęt sportowy i rekreacyjny. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia uczestnikom pobytu następującego sprzętu sportowego i rekreacyjnego : a) stół do ping-ponga ( łącznie z siatką , rakietkami - minimum 4 oraz piłeczkami - minimum 10 sztuk), b) badminton - minimum 4 komplety łącznie z lotkami - minimum 10 sztuk , c) piłki do gry: w siatkówkę oraz nożną ( minimum - po 2 sztuki ) , d) gry zręcznościowe ( np. piłkarzyki - minimum 1 sztuka) . Wskazane byłoby także zapewnienie przez Wykonawcę bilarda stołowego ( łącznie z kijami - minimum 4 oraz kompletem bil), 8. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wskazanych w pkt.4-7 na podstawie : - w odniesieniu do bazy noclegowej : a) danych Wykonawcy zawartych w załączniku do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - DANE DOTYCZĄCE BAZY NOCLEGOWEJ PRZEZNACZONEJ DLA UCZESTNIKÓW LETNIEGO POBYTU, b) zdjęć (czytelnych) : bazy noclegowej (obiektu) , pokoi (wybranych) przeznaczonych przez Wykonawcę dla uczestników letniego pobytu , sali dyskotekowej, pomieszczeń przeznaczonych do prowadzenia zajęć terapeutycznych, c) oględzin (przeprowadzonych przez upoważnionego przedstawiciela /przedstawicieli Zamawiającego po terminie składania ofert ) obiektów i pokoi przeznaczonych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia w celu zweryfikowania spełnienia warunków określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przez Zamawiającego oraz potwierdzonych przez Wykonawcę w złożonej ofercie . O terminie oględzin Zamawiający poinformuje w formie pisemnej, z minimum 2 dniowym wyprzedzeniem. Wykonawca jest zobowiązany do udostępnienia obiektów i pokoi w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego . W oględzinach musi uczestniczyć upoważniony przedstawiciel Wykonawcy. Z oględzin zostanie sporządzony protokół podpisany przez : przedstawiciela/i Zamawiającego i przedstawiciela/i Wykonawcy obecnych podczas dokonywania oględzin . W przypadku odmowy podpisania protokołu przez przedstawiciela/i Wykonawcy - protokół zostanie podpisany jednostronnie przez przedstawiciela/i Zamawiającego . - w odniesieniu do wyposażenia bazy noclegowej w sprzęt sportowy i rekreacyjny : a) danych Wykonawcy zawartych w załączniku do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - DANE DOTYCZĄCE SPRZĘTU SPORTOWEGO I REKREACYJNEGO PRZEZNACZONEGO DLA UCZESTNIKÓW LETNIEGO POBYTU. 9. Wymagania Zamawiającego dotyczące wyżywienia uczestników letniego pobytu : Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia czterech posiłków dziennie (dla dzieci) oraz trzech posiłków dziennie (dla dorosłych) przygotowywanych zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarno-epidemiologicznymi. Łączna, dobowa, kaloryczność posiłków nie może być mniejsza od 2 400 kcal - osobę, z czego co najmniej 40% ( 960 kcal) musi przypadać na dwudaniowy obiad. 10. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wskazanych w pkt.9 na podstawie szczegółowego jadłospisu - sporządzonego przez Wykonawcę na załączniku do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (JADŁOSPIS DLA UCZESTNIKÓWLETNIEGO POBYTU) - na podstawie wskazanych przez Wykonawcę (w w.w załączniku) artykułów spożywczych , których użycie przewiduje do wykonania posiłków oraz ich gramatury. 11. Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia uczestnikom letniego pobytu : 1. natychmiastowego transportu do odpowiedniego zakładu opieki zdrowotnej zapewniającego pomoc medyczną zgodnie z obowiązującymi przepisami , 2. podstawowych leków oraz podstawowych środków higienicznych, 3. odrębnego pomieszczenia (całodobowo) dla pielęgniarki skierowanej przez OPiTU. 12. Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowania zaplecza technicznego do zorganizowania ogniska i zakupienia kiełbasek na jedno ognisko dla uczestników letniego pobytu ( dotyczy każdego z turnusów ) . 13. Wykonawca będzie zobowiązany do pokrycia kosztów ubezpieczenia uczestników letniego pobytu w czasie jego trwania (NNW- minimum 10 000 zł - w odniesieniu do każdego uczestnika ) - przez cały okres trwania każdego z turnusów (od przyjazdu uczestników pobytu do miejsca zakwaterowania wskazanego do wyjazdu uczestników pobytu z tego miejsca ) , Przyjazd uczestników pobytu nastąpi nie później niż do godz.10.00 ( rano ) pierwszego dnia , powrót (wyjazd z miejsca pobytu) nie wcześniej niż o godz.15.00 ostatniego dnia . W terminie poprzedzającym podpisanie umowy - Wykonawca , którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą będzie zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kserokopii polisy ubezpieczeniowej NNW uczestników pobytu na okres trwania każdego z turnusów . 14. Zamawiający wymaga , aby przedmiot zamówienia zrealizowany był zgodnie z warunkami umowy, której wzór zawarty został w SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PORTOWE USŁUGI SOCJALNE "PORTUS" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
PORTOWE USŁUGI SOCJALNE "PORTUS" SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
- Portowe Usługi Socjalne PORTUS sp. z o.o., ul.Wyzwolenia 49, 80-537 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 68300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 72600,00
Oferta z najniższą ceną: 72600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 72600,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Remont odcinka drogi dojazdowej od bramy nr 2 do budynku 311
- Dostawa samochodu dostawczego finansowanego w formie leasingu
- Świadczenie usług sportowo - rekreacyjnych na podstawie imiennych kart abonamentowych
- Zakup bluz z oznakowaniem
- Przebudowa rejonu posadowienia okrętu Kobben na ekspozycji MMW w Gdyni w celu przystosowania do jego zwiedzania. Wykonanie muru oporowego, instalacji, części ciągów komunikacyjnych, trapów i balustrad
- Wywóz odpadów komunalnych z obiektów Uniwersytetu Morskiego w Gdyni
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Edu - czas dla Ziemi i dla siebie - 15-dniowa (14 osobodni) wycieczka dla uczniów klas IV ze szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Polkowice
- Organizacja 12-dniowego wypoczynku nad morzem w kraju w formie obozu wraz ze szkoleniem kandydatów na członków młodzieżowych drużyn pożarniczych z terenu gminy Chojnów w czasie wakacji w 2024 roku
- Zakwaterowanie i wyżywienie dla Chóru w czasie letnich warsztatów szkoleniowych w dniach 5.07-12.07.2024
- "Wypoczynek letni dzieci z rodzinnej i instytucjonalnej pieczy zastępczej w ramach projektu pn. Wsparcie i Rozwój Rodzinnej Pieczy Zastępczej Powiatu Lidzbarskiego - część I"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.