eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kotla › Wymiana nawierzchni chodnika w miejscowości Chociemyśl

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-05

Kotla: Wymiana nawierzchni chodnika w miejscowości Chociemyśl
Numer ogłoszenia: 169663 - 2014; data zamieszczenia: 05.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kotla , ul. Głogowska 93, 67-240 Kotla, woj. dolnośląskie, tel. 076 8318361, faks 076 8318308.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kotla.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana nawierzchni chodnika w miejscowości Chociemyśl.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wymiana nawierzchni chodnika w miejscowości Chociemyśl przy drodze powiatowej 1002D dz. nr ewid. 460/2 i 460/4, 465/1 obręb Chociemyśl, Gmina Kotla. Zakres opracowania na całej długości mieści się w granicach istniejącego pasa drogowego. Wymieniany chodnik będzie miał powierzchnię 1 494,40 m2 a przejazdy przez chodnik do posesji 280,50 m2. Chodnik przyległy do jezdni drogi powiatowej będzie obramowany od strony jezdni krawężnikiem 15 x 30 a od strony posesji obrzeżem betonowym 8 x 30, chodnik oddalony od jezdni projektuje się jako wydzielony z obu stron obrzeżami 8 x 30, spadek chodnika projektuje się jako 2 % (dopuszcza się spadek w stronę jezdni, jak i w stronę istniejącego rowu, w zależności od sytuacji terenowej). Zakresie prac na zadaniu pn.: Wymiana nawierzchni chodnika w miejscowości Chociemyśl przewiduje: rozebranie istniejącego chodnika z płyt chodnikowych (915,00 m2), rozebranie nawierzchni betonowych/asfaltowych - w zakresie niezbędnym do wykonania projektu (261,10 m2), rozebranie nawierzchni tłuczniowo- gruntowej - 125 m2, rozebranie obrzeży (1 105,00 mb) oraz krawężnika i ławy w części chodnika przyległego do jezdni drogi powiatowej (387,00 mb), cięcie piłą nawierzchni bitumicznej drogi powiatowej - 608,30 mb (na długości przylegania projektowanego chodnika do drogi), uzupełnienie nawierzchni mieszanką mineralno - asfaltową - 9,45 t, ułożenie krawężnika betonowego - 895,20 mb, ułożenie obrzeża betonowego 8 x 30 - 1 444,20 mb, wykonanie odwodnienia powierzchniowego - ułożenie betonowych korytek ściekowych o gr. 10 cm i - 86,00 mb, wykonanie rury PCV fi 200 wraz z jej zasypaniem - 30,00 mb oraz wykonaniem 1 kpl. wpustu deszczowego w miejscu załamania niwelety, humusowanie poboczy wykonanego z gruntu rodzimego, - 454,00 m2, oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem skarp i dna z namułu o gr. 10 cm wraz z odwozem urobku na składowisko Wykonawcy - 315 mb, oczyszczenie przepustów o śr. do 40 cm z namułu do 50% średnicy wraz z odwozem urobku na składowisko Wykonawcy - 180,00 mb, remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno- bitumiczną - 8,39 t, ułożenie nawierzchni chodnika - 1 494,40 m2, ułożenie nawierzchni przejazdów - 280,50 m2 Planuje się wymianę całej nawierzchni chodnika, wykonanej z płyt betonowych na nawierzchnię z kostki betonowej kolor szary. Przejazdy przez chodnik do wykonania jedynie na szerokości chodnika - obniżone z kostki betonowej koloru czerwonego. Projektowana szerokość chodnika to 1,50 m. W sytuacji zbliżenia do istniejącego rowu dopuszcza się wykonanie chodnika o szerokości min. 1,25 m wraz z obrzeżami. Podane powyżej parametry są wartościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie, co nie będzie stanowić zmiany przedmiotu niniejszej umowy. Projektowane konstrukcje nawierzchni chodnika i przejazdów. Konstrukcja chodnik:-kostka betonowa szara gr. 8 cm na podsypce cem - piaskowej 1:4 o gr. 5 cm,-warstwa odsączająca/nasypowa z piasku gr. 10 cm,-grunt rodzimy lub nasypowy (nasyp na odcinku 0+000 do 0+300). Konstrukcja przejazdów przez chodnik:-kostka betonowa czerwona gr. 8 cm na podsypce cem - piaskowej 1:4 o gr. 5 cm,-podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowana mechanicznie gr. 15 cm,-grunt rodzimy lub nasypowy. Konstrukcja zjazdów bitumicznych:-nawierzchnia z betonu asfaltowego gr. 6 cm,-istniejące podłoże. Wykonawca będzie zobowiązany zagospodarować we własnym zakresie odpady powstałe w toku własnych robót oraz ponieść koszty ich wywozu wraz z kosztami składowania i utylizacji. Wykonawca w trakcie trwania robót zobowiązany jest do wykonywania badań sprawdzających jakość poszczególnych elementów wchodzących w skład zadania (grubość warstw konstrukcyjnych i szerokości itp.). Po wykonaniu inwestycji należy wykonać obmiar geodezyjny wymienionej nawierzchni chodnika. Wykonawca na czas prowadzenia robót zobowiązany jest wykonać czasową organizację ruchu zastępczego oraz należycie zabezpieczyć teren budowy. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia na okres 3 lat od daty odbioru końcowego. Szczegółowy zakres ilościowy i jakościowy prac remontowych określają:uproszczony projekt budowlany, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pomocniczo przedmiary robót..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4 000,00 zł. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy we Wschowie Oddział w Kotli Nr 28 8669 0001 0180 8317 2000 0033 - a potwierdzenie operacji dołączyć do składanej oferty. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w kasie Urzędu Gminy Kotla, a kserokopię dokumentu dołączyć do składanej oferty. Zwrot wadium : Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem punkcie 7 litera a poniżej, Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. a, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7. Zatrzymanie wadium: a) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. b) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie. Spełnia- nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi w zał. nr 4 do SIWZ, że wykonał minimum 1 zadania obejmujące budowę, przebudowę, rozbudowę lub remont chodnika o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto każda (aby spełnić ten wymóg, prace, na które Oferent powołuje się, muszą być ukończone w całości i zatwierdzone pozytywnie przez inwestorów). Spełnia- nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie. Spełnia- nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi w zał. nr 3 do SIWZ, że dysponuje: - kierownikiem robót budowlanych posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń zgodnie z ustawą Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2013, poz. 1409), lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Spełnia- nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli z informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej będzie wynikać iż Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą jak wartość złożonej oferty. Spełnia- nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kotla.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kotla ul. Głogowska 93 67-240 Kotla.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kotla ul. Głogowska 93 67-240 Kotla- pok. nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja realizowana jest w ramach działania 313, 322, 323 Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznawania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.