eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyszków › Dostawa odczynników, materiałów zużywalnych i sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku oraz dzierżawa automatu koagulologicznego dla potrzeb SPZZOZ w Wyszkowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-23

Wyszków: Dostawa odczynników, materiałów zużywalnych i sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku oraz dzierżawa automatu koagulologicznego dla potrzeb SPZZOZ w Wyszkowie
Numer ogłoszenia: 169656 - 2008; data zamieszczenia: 23.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie, ul. Komisji Edukacji Narodowej 1, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 0-29 7437600, fax 029 7437605.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-wyszkow.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników, materiałów zużywalnych i sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku oraz dzierżawa automatu koagulologicznego dla potrzeb SPZZOZ w Wyszkowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2007, Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.), z zachowaniem zasad określonych w niniejszej ustawie. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141 000 - 0; 33141520 - 1; 33253400 - 2. 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, materiałów zużywalnych i sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku oraz dzierżawa automatu koagulologicznego dla potrzeb SPZZOZ w Wyszkowie według asortymentu wyszczególnionego w pakietach od I do IV, który stanowi szczegółowa oferta cenowa- załącznik od nr 2.1 do nr 2.3: ·Pakiet nr I: MATERIAŁY ZUŻYWALNE I SPRZĘT LABORATORYJNY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA POTRZEB LABORATORIUM, SEROLOGII I BAKTERIOLOGII- załącznik nr 2.1. ·Pakiet nr II: MATERIAŁY ZUŻYWALNE I SPRZĘT LABORATORYJNY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA POTRZEB LABORATORIUM, SEROLOGII I BAKTERIOLOGII- załącznik nr 2.2. ·Pakiet nr III: ODCZYNNIKI I MATERIAŁY ZUŻYWALNE DO BADAŃ KOAGULOLOGICZNYCH Z DZIERŻAWĄ AUTOMATU KOAGULOLOGICZNEGO- załącznik nr 2.3. 2.Oferowane materiały muszą być wykonane oraz dopuszczone do obrotu i stosowania w służbie zdrowia zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 roku o wyrobach medycznych ( Dz. U. Z 2004, Nr 93, po. 896 z późn. zm) 3.Dostarczany sprzęt medyczny będzie odpowiadał warunkom jakościowym zgodnie z obowiązującymi atestami i normami. 4.Oferowany analizator koagulologiczny musi spełniać łącznie wymagania określone w załączniku nr 3- szczegółowy opis aparatu oraz odpowiadać warunkom jakościowym zgodnie z obowiązującymi atestami i normami. 5.Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej ilości materiałów wymienionych w załącznikach od nr 2.1 do nr 2.3, z czego Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia wobec Zamawiającego. 6.Warunki dostawy: a)Dostawa następować będzie w asortymentach i ilościach określanych każdorazowo przez Zamawiającego na koszt i ryzyko Dostawcy. b)Miejsce dostawy - Laboratorium Szpitala SPZZOZ, 07-200 Wyszków ,ul. Komisji Edukacji Narodowej nr 1. c)Dostawca we własnym zakresie zapewnia transport i rozładunek. d)Czas realizacji dostawy do 7 dni od złożenia zamówienia, a dla dostaw awaryjnych 24 godziny.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.15.20-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.Spełniają warunki art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3.Spełniają wymogi określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w szczególności: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności: ·dokument potwierdzający rejestr firmy z określeniem zakresu działania, ·zezwolenia na prowadzenie działalności objętej zamówieniem zgodnie z obowiązującymi przepisami. Brak obowiązku posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji Wykonawca potwierdzi własnym oświadczeniem załączonym do oferty. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale 7 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w.w warunki Wykonawca spełnił.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-wyszkow.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie ul. KEN 1 07-200 Wyszków zp_spzzozwyszkow@wp.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2008 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie ul. KEN 1 07-200 Wyszków.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: MATERIAŁY ZUŻYWALNE I SPRZĘT LABORATORYJNY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA POTRZEB LABORATORIUM, SEROLOGII I BAKTERIOLOGII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa i szczegółowy opis Ilość sztuk na 2 lata Probówki o poj. 11 ml z PP lub PS z korkiem do szybkiego wykrzepiania krwi i separacji surowicy 40 000 Probówka na 1 ml krwi do hematologii zawierająca rozpylony roztwór EDTA - K2 lub EDTA - K3 80 000 Zestaw do OB. na 1 ml krwi skladający się z probówki i rurki do pomiaru OB. 40 000 Probówki z PS lub PP o poj. 3 ml i śr.12 mm bez znacznika 10 000 Probówki Eppendorfa o poj. 1,5 ml stożkowe bezbarwne 10 000 Probówki do koagulologii z cytrynianem sodowym na maksimum 2 ml krwi (wskazana mniejsza objętość ) 12 000 Naczynka do moczu niejałowe zamykane 50 000 Probówki do barwienia i liczenia retikulocytów 1 000 Probówki z polistyrenu (PS) o poj. 4 ml.(12x75) bez znaczników 80 000 Probówki do oznaczania poziomu cukru z fluorkiem sodowym na 1 ml krwi 2 000 Kapilary heparynowane ze znacznikiem o poj. 50 ul 22 000 Korki do probówek o śr. 12 mm 5 000 Ezy sterylne z oczkiem o poj. 1 ul do nanoszenia kolonii bakteryjnych pakowane pojedyńczo 3 000 Ezy sterylne z oczkiem o poj. 10 ul do nanoszenia kolonii bakteryjnych pakowane pojedyńczo 5 000 Pisaki laboratoryjne do pisania na szkle: czarne - standardowe 400 Pojemniki do dobowej zbiórki moczu z podziałka co 100 ml 100 Probówki z PP lub PS o poj. 11 ml o śr.16 mm, okrągłodenne 4 000 Probówki do wirowania moczu o poj.12 ml ze stożkiem z PP lub PS 2 000 Probówki na 7ml krwi z PS okrągłodenne (13x100) 40 000 Probówki do koagulologii z cytrynianem sodowym na 2,7 ml krwi 12 000 Probówki do wirowania moczu o poj. 12 ml stożkowe z PP lub PS 2 000 Probówki na 4 ml krwi z granulatem do szybkiego wykrzepiania 15 000.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.15.20-1, 33.25.34.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: MATERIAŁY ZUŻYWALNE I SPRZĘT LABORATORYJNY JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA POTRZEB LABORATORIUM, SEROLOGII I BAKTERIOLOGII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa i szczegółowy opis ilość na 2 lata Szalki Petriego szklane o śr.90 mm 1600 szt Probówki bakteriologiczne szklane okrągłodenne o poj.10 ml śr. 12-14 mm , wysokość 100 mm 4000 szt Sterylne Szalki Petriego z polistyrenu (PS), śred. 90 mm, wysokość 14-16 mm bez żeberek wentylacyjnych sterylizowane radiacyjnie 4000 szt Sterylne szlki Petriego z polistyrenu (PS), śred. 90 mm , wysokość 14-16 mm- dwudzielne sterylizowane radiacyjnie 1000 szt Sterylne szalki Petriego z polistyrenu (PS), śred. 90 mm, wysokość 14-16 mm- trójdzielne sterylizowane radiacyjnie 3000 szt Sterylne pojemniki do moczu o poj. 40 ml. Wymiary 30x70 mm sterylizowane radiacyjnie 1000 szt Pipety miarowe, szklane o poj.10 ml 500 szt Naczynka do kału jednorazowe niejałowe 3000 szt Końcówki do pipet automatycznych o poj. 1000 ul (1 ml) 20 000 szt Końcówki do pipet automatycznych o poj. 20 - 200 ul bezbarwne 50 000 szt Nakłuwacze jednorazowe igłowe , głębokość nakłucia 2,4 mm 22 000 szt Szkiełka podstawowe nieszlifowane z polem do opisu o grubości 1 mm 8000 szt Szkiełka podstawowe nieszlifowane o grubości 1 mm 8 000 szt Szkiełka nakrywkowe 24x24 mm 800 szt Kamera Fuscha - Rosentala 2 szt Mikrometoda:probówka z kapilarą do oznaczania morfologii na 200 ul 2 000 szt Naczynka do analizatorów Technicon 0,5 ml 100 000 szt Mikrometoda:probówki z kapilarą do badań biochemicznych zawierające przyspieszacz do pozyskiwania surowicy o poj.250 ml 200 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.15.20-1, 33.25.34.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ODCZYNNIKI I MATERIAŁY ZUŻYWALNE DO BADAŃ KOAGULOLOGICZNYCH Z DZIERŻAWĄ AUTOMATU KOAGULOLOGICZNEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: NAZWA Przewidywana ilość oznaczeń/Zużycie - przez 2 lata Czas protrombinowy PT 28 000 oznaczeń Czas koalinowo-kefalinowy APTT 9 000 oznaczeń Antytrombina III 840 oznaczeń Osocze do kalibracji 50 ml Osocze kontrolne normalne 200 ml Osocze kontrolne patologiczne 100 ml.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0, 33.14.15.20-1, 33.25.34.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.