eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Prokuratury Okręgowej we Wrocławiu i Prokuratur Rejonowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-20

Wrocław: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Prokuratury Okręgowej we Wrocławiu i Prokuratur Rejonowych
Numer ogłoszenia: 16958 - 2010; data zamieszczenia: 20.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa we Wrocławiu , ul. Podwale 30, 50-950 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3718114 wew. 241, faks 071 3718114 w. 244.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prokuratura.wroclaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Prokuratura.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Prokuratury Okręgowej we Wrocławiu i Prokuratur Rejonowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, przeznaczonych na potrzeby Prokuratury Okręgowej we Wrocławiu i Prokuratur Rejonowych, pochodzący z bieżącej produkcji, oryginalnie zapakowanych oraz spełniających wszelkie wymagania wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w Polsce w asortymencie i ilościach wyszczególnionych w Arkuszu kalkulacyjnym, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Zamawiający będzie realizował przedmiot zamówienia sukcesywnie według potrzeb bieżących na podstawie cen jednostkowych określonych w ofercie Wykonawcy. 3. W ramach kwoty umownej, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany w ilościach zamówionego asortymentu określonego w arkuszu kalkulacyjnym stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Termin wykonania zamówienia: od 15 lutego 2010 r. do 14 lutego 2011 r..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 3500 zł wniesione przed upływem terminu składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, a także spełniający niżej wymienione warunki: 1) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również wykonują: ­ co najmniej 3 dostawy o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, ­ wykonali-wykonują w-w dostawy należycie, 2) zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 2 ust. 1 pkt 2, 3, 4, 5, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawa Zamówień Publicznych. Sprawdzenie w-w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - wg załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia - wg załącznika nr 2 do SIWZ. 3. Arkusz kalkulacyjny przedmiotu zamówienia - wg załącznika nr 3 do SIWZ. 4. Dowód wpłaty wadium (w przypadku wpłaty pieniężnej potwierdzenie wpłaty - dokument np. odcinek ostemplowany przez bank, potwierdzający wpłatę środków finansowych na konto Zamawiającego, w przypadku pozostałych form wniesienia wadium, wymienionych w Art. 45 ust. 6 ustawy PZP, oryginał dokumentu należy złożyć w kasie Prokuratury Okręgowej, zaś do oferty dołączyć kopię dokumentu). Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą winien kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie -oryginał dowodu wniesienia wadium-. Niezłożenie oryginału gwarancji skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 5. Dokumenty zgodne z art. 26 ust. 2 i wyszczególnione w § 2 ust. 1 pkt 2, 3, 4, 5, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz. U. Nr 226, poz. 1817), tj.: a) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy; b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f) wykaz wykonanych-wykonywanych dostaw związanych z przedmiotem zamówienia - wg załącznika nr 4 do SIWZ; g) dokumenty potwierdzające, że dostawy wykazane w załączniku nr 4 zostały wykonane należycie. 6. Zgodnie z § 6 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1718) w-w dokumenty Wykonawca może złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej -za zgodność z oryginałem- przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów zawierających stwierdzenia zgodne z faktami i stanem prawnym istniejącym w chwili ich składania. 7. Zaakceptowany projekt umowy - wg załącznika nr 5 do SIWZ. 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1. w pkt 5 lit. a, c, d, e składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.4-8 ustawy. 2. w pkt. 5 lit. b - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania osoby, której dokument dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy. 9. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsce zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przy czym odpowiedniki dokumentów o których mowa w pkt 5 lit. d, e powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. Zgodnie z § 6 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226 poz. 1817) w-w dokumenty Wykonawca może złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej -za zgodność z oryginałem- przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów zawierających stwierdzenie zgodne z faktami i stanem prawnym istniejącym w chwili ich składania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 11. Jeżeli Wykonawca nie wykaże spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zostanie wykluczony z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 12. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy PZP, ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.prokuratura.wroclaw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Okręgowa we Wrocławiu ul. Podwale 30 pok. nr 19 lub 9 w godz. od 8:00 do 15:00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2010 godzina 11:00, miejsce: Prokuratura Okręgowa we Wrocławiu ul. Pdwale 30 pokój nr 9 (parter).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.