Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-09-18
Gryfice: KOMPLEKSOWA OCHRONA OBIEKTU URZĘDU SKARBOWEGO W GRYFICACH
Numer ogłoszenia: 169566 - 2007; data zamieszczenia: 18.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Gryficach, ul. Niepodległości 54A, 72-300 Gryfice, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 38 78 400, fax 0-91 38 78 402.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOMPLEKSOWA OCHRONA OBIEKTU URZĘDU SKARBOWEGO W GRYFICACH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowa ochrona obiektu Urzędu Skarbowego w Gryficach przy ulicy Niepodległości 54a, polegająca na bezpośredniej ochronie fizycznej stałej i całodobowym stałym dozorze sygnałów alarmowych. Przetarg o wartości do 137000 euro. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona poprzez analizę złożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy przedstawią następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Wykonawca krajowy: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4- 8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, lub aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.2. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4- 8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, lub dokument, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 1.2. litera a, b, c, Wykonawca zastępuje je dokumentem, o którym mowa w paragrafie 2 ustęp 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605), 1.3. Wszyscy Wykonawcy składają: a) koncesję stanowiącą podstawę podjęcia działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia przez Wykonawcę, b) wykaz wykonanych i wykonywanych w ciągu ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż trzy lata wykaz ma obejmować usługi wykonane i wykonywane w tym okresie prowadzenia działalności, pod pojęciem usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością należy rozumieć usługi ochrony osób i mienia instytucji państwowych, samorządowych lub banków, c) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca, w szczególności umożliwiających realizację zadań określonych w punkcie 3.7 SIWZ, d) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, to jest wraz z określeniem, czy licencja dotyczy ochrony fizycznej, czy też zabezpieczenia technicznego wraz z podaniem stopnia tej licencji, e) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia, f) oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us-gryfice.is.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Gryficach ul. Niepodległości 54a 72-300 Gryfice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2007 godzina 13:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Gryficach ul. Niepodległości 54a 72-300 Gryfice.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GRYFIC
- "Dostawa produktów suchych, konserwowych kawy i herbaty do Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego "Bażyna" w Pogorzelicy w 2024 roku" - II postępowanie
- Dostawa produktów suchych oraz pieczywa dla SPZZOZ w Gryficach
- Dostawa nabiału oraz wody butelkowanej dla SPZZOZ w Gryficach
- Dostawa owoców, warzyw oraz przetworów i mrożonek dla SPZZOZ w Gryficach
- Wymiana nawierzchni placu rekreacyjnego wraz z dojściami przy Warsztacie Terapii Zajęciowej w Mechowie
- Dostawa mięsa i wędlin wieprzowych oraz drobiowych dla SPZZOZ w Gryficach
więcej: przetargi w Gryficach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi ochrony osób i mienia Sądu Rejonowego w Wyszkowie
- Świadczenie usług ochrony
- Ochrona osób i mienia na potrzeby GDDKiA Oddział w Rzeszowie w lokalizacjach: A. Rzeszów, ul. Legionów 20; B. Rzeszów, ul. Rejtana 8a; C. Rzeszów, ul. Sikorskiego 49c
- Usługi ochrony osób, budynków i mienia Sądu Rejonowego w Nysie
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia wraz z monitorowaniem systemu alarmowego w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi
- "Świadczenie usług w zakresie dozorowania i ochrony obiektów Sądu Rejonowego w Wieliczce, w tym działanie grup interwencyjnych"
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.