eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgorzelec › Wymiana foteli kinowych w MDK Zgorzelec

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-27

Zgorzelec: Wymiana foteli kinowych w MDK Zgorzelec
Numer ogłoszenia: 169534 - 2009; data zamieszczenia: 27.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Dom Kultury w Zgorzelcu , ul. Parkowa 1, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 075 7752415, faks 075 7756059.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mdk.zgorzelec.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana foteli kinowych w MDK Zgorzelec.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie powyżej 14 000 euro a poniżej kwot określonych w art.11 ust.8 ustawy z dnia 29 .01. 2004r. Prawo Zamówień Publicznych 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych foteli kinowych w łącznej liczbie 84 sztuk dla Miejskiego Domu Kultury w Zgorzelcu. Dostawa obejmuje także transport foteli na miejsce przeznaczenia, demontaż starych foteli i montaż foteli kinowych dostarczonych w ramach niniejszego zamówienia. 2.Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: a) Konstrukcja nośna fotela - wykonana z profili metalowych malowanych proszkowo. b) Tapicerka - tkanina atestowana, trudnopalna i dopuszczona do stosowania pod względem toksyczności produktów rozkładu termicznego i spalania. Tapicerka trwale związana z konstrukcją (nie dopuszcza się zdejmowanych pokrowców). Tapicerka typu welur o wysokiej odporności na ścieranie (min. 30 000 cykli Martindale-a ) c) Oparcia i siedziska - wykonane z wysokogatunkowej pianki PU (gęstość pianki, min.60kg/m3), wylewane na zimno w formach z zatopionymi, metalowymi stelażami. Siedzisko fotela ma posiadać grawitacyjny mechanizm samopowrotu. Zwieńczenie oparcia ma zachować linię prostą. Łuki narożników zwieńczenia oparcia mogą wynikać tylko z uwarunkowań technologicznych. Podłokietniki - podłokietniki stałe nieskładane , tapicerowane, z nakładką z drewna lub sklejki - kolor buk (lakierowane). Dopuszczalne obciążenie fotela - co najmniej 150 kg. d) Osłona oparcia i spodu siedziska - tył oparcia i spód siedziska wykonane ze sklejki 100 % - kolor buk (lakierowane) e) Wymiary siedziska - całkowita głębokość zewnętrzna po złożeniu - do 55 cm. Stopy montażowe siedziska muszą wpisywać się w powyższy wymóg całkowitej głębokości zewnętrznej. Szerokość mierzona w osi podłokietników w najszerszym miejscu - do 55 cm, przy czym całkowita szerokość rzędu foteli wraz podlokietnikami foteli zewnętrznych nie może przekroczyć 4,47 m f) Są to maksymalne dopuszczone przez Zamawiającego wymiary siedzisk. Rzędy siedzisk umieszczone będą na stopniach prostopadłych do przedniej krawędzi sceny (wymiary sali kinowej zawarto na rysunku stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ). Liczba foteli w 8 rzędach to po 8 foteli w każdym, natomiast w 12 rzędzie liczba foteli wynosi 12 szt. Zamawiający przewiduje rownież 1 rząd foteli o łącznej liczbie foteli 8 szt. w układzie 2 x 4 fotele połączone ze sobą z możliwością łączenia ich w cały rząd i ustawienia równolegle do ekranu. Rzędy proste, bez łuku. Przejścia między rzędami foteli o szerokości minimum 45 cm (przepisy pożarowe). Przejścia wzdłuż ścian o szerokości minimum 120 cm (przepisy przeciwpożarowe). g) Kolorystyka wszystkich elementów tapicerowanych zostanie dobrana do kolorystyki Sali (w odcieniach: brązu) po uzgodnieniu z Zamawiającym. h) Numeracja miejsc umieszczona na oparciu fotela (cyfry arabskie) i rzędów - na boku dwóch skrajnych foteli w rzędzie (cyfry rzymskie). i) Uwarunkowania montażu foteli do podłoża - podłoże montażowe: beton wyłożony parkietem. j) Fotele mają spełniać wszystkie wymagania do stosowania w budynkach użyteczności publicznej i salach widowiskowych potwierdzone odnośnymi atestami, dokumentami i certyfikatami. k) Rozkład i sposób zamontowania foteli spełniać musi wymogi aktualnych przepisów i norm, a w szczególności par. 261 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. 2002 r., Nr 75, poz. 690). l) Wykonawca na etapie składania ofert zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu następujące dokumenty (atesty) : - trudnopalności oferowanych foteli wg normy PN-EN 1021-1 oraz normy PN-EN 1021-2 - toksyczności i dymotwórczości wg normy PN-88/ B-02855 - wytrzymałości i bezpieczeństwa rozwiązań konstrukcyjnych oferowanych foteli wg normy PN-EN 12727:2004 - właściwości dźwiękochłonnych oferowanych foteli wg normy PN-EN 20354-2000, - attest higieniczny oferowanych foteli (np. PZH) 3. W ramach zamówienia Wykonawca: a) dokona demontażu 117 istniejących foteli wraz z ich wywiezieniem na składowisko odpadów, dokona flekowania powstałych otworów pomontażowych z przeszlifowaniem płaszczyzny. b) dokona dostawy i montażu 84 nowych foteli zgodnie z przepisami i uzgodnieniami z Zamawiającym.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.11.14.30 - 36.11.14.30 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie Zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne zgodnie z art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. e) złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia 2. Zamawiający informuje, ze w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia, musza zostać spełnione warunki, odpowiednio: a) warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1 i pkt. 4 ustawy PZP musza zostać spełnione przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających sie o zamówienie, b) warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 2 i 3 mogą być spełnione przez każdego z wykonawców, kilku lub łącznie przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia, c) przy ocenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w ppkt. b wielkości stanowiące o spełnianiu warunków będą zsumowane. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty wymagane w SIWZ metodą spełnia / nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie załączą dokumentu potwierdzającego spełnianie choć jednego z warunków udziału w postępowaniu zostaną, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Zamawiający żąda załączenia do oferty : a) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, b) Zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy PZP, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, c) Zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy PZP, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, Zgodnie z zapisami § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. ( Dz.U. Nr 87, poz. 605 z późn zmianami), jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 9.2.1.a) i c) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Zgodnie z zapisami § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. ( Dz.U. Nr 87, poz. 605 z późn zmianami), jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 9.2.1.b) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. (dokument lub dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 2. Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda załączenia do oferty: a) Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawo lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie (np. referencji). Zamawiający wymaga aby wykaz zawierał minimum 2 dostawy foteli kinowych wraz ich montażem w sali kinowej, teatralnej lub widowiskowej wartości minimum 30.000 zl każda. 3. Na potwierdzenie spełniania warunków znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda załączenia do oferty : a) Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mdk.zgorzelec.com.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Dom Kultury ul. Parkowa 1 , 59-900 Zgorzelec.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2009 godzina 13:00, miejsce: Miejski Dom Kultury, 59-900 Zgorzelec, ul. Parkowa 1, Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.