Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-27
Krosno: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej
Numer ogłoszenia: 169510 - 2009; data zamieszczenia: 27.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Krośnieńska Biblioteka Publiczna w Krośnie , ul. Wojska Polskiego 41, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4321370, 3225235, faks 013 4368882.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kbp.krosno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego wraz oprogramowaniem. Zakres zamówienia: - serwer - szt. 1 - komputer do obróbki digitalizowanych materiałów wraz ze specjalistycznym oprogramowaniem - szt. 1 - komputery osobiste - szt. 6 - komputer przenośny - szt. 1 - macierz dyskowa - szt. 1 - zasilacze awaryjne - szt. 3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia /parametry sprzętu/ określony jest w Załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 48.82.00.00 - Serwery 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 30.23.31.41 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID) .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. prowadzą działalność gospodarczą w zakresie przedmiotu zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy), - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy), - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust.1 pkt. 3 ustawy) - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy). 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdz. VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w/w ustawy, którzy przedłożą: a/ Oświadczenie potwierdzające spełnianie wszystkich warunków Art. 22 ust. 1 ustawy oraz o braku okoliczności wykluczających z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, sporządzone wg załącznika nr 2 do SIWZ, b/ Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c/ Aktualne zaświadczenia o niezaleganiu ze składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne wystawione przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasę Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz o braku zaległości podatkowych wystawione przez Urząd Skarbowy - wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d/ Formularz ofertowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 3, e/ Wzór umowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu Wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4. W przypadku gdy Wykonawca będzie realizował zamówienie z udziałem podwykonawców, wymaga się wskazania w ofercie elementów zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kbp.krosno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 38-400 Krosno - ul. Wojska Polskiego 41 - I piętro - pokój nr 7..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2009 godzina 10:30, miejsce: 38-400 Krosno - ul. Wojska Polskiego 41 - I piętro - pokój nr 7..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest realizowane w ramach Programu Operacyjnego Mecenat 2009 pod nazwą Rozbudowa i digitalizacja regionalnych zasobów informacyjnych Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej..
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie pn.: "Wykonanie projektu budowl. w ramach zadania pn. "Stabilizacja osuwiska nr ewid. 18-07-092-074655 i nr ewid. 18-07-092-074446"
- Przebudowa ul. Popiełuszki w Krośnie
- Wymiana opraw oświetleniowych na terenie Gminy Miasto Krosno - Dostawa i montaż urządzeń
- DOSTAWA MEDYCZNYCH MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH
- Przebudowa ul. Zręcińskiej w Krośnie
- ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA UTWORZENIU LABORATORIUM SIECI 5G W BUDYNKU PANS W KROŚNIE PRZY UL. WYSPIAŃSKIEGO 20
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup subskrypcji licencji dla Systemu Wideokonferencyjnego wraz z integracją w środowisku teleinformatycznym statystyki publicznej
- Roboty budowlane polegające na dostosowaniu pomieszczeń na III piętrze w budynku BCO nr 7/8 do potrzeb Pracowni Endoskopii
- Dostawa macierzy produkcyjnej.
- Usługa przedłużenia gwarancji producenta systemu enova365 wraz z zakupem nowych licencji i usługa asysty techniczno-merytorycznej
- Dostawa komputerów, monitorów LCD oraz oprogramowania Oracle Database Standard Edition 2
- Dostawa wyposażenia komputerowego oraz edukacyjnego do szkół podstawowych na terenie Gminy Dzwola w ramach projektu "Szkoły równych szans w Gminie Dzwola"
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.