To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-04-27
Zdzieszowice: Inżynier kontraktu w okresie zgłaszania wad
dla kontraktu II i III
Numer ogłoszenia: 169472 - 2013; data zamieszczenia: 27.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 86006 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wodociągi i Kanalizacja sp. z o. o., ul. Wschodnia 2, 47-330 Zdzieszowice, woj. opolskie, tel. 077 5449653, faks 077 5449654.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego 100% udziałów jst.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Inżynier kontraktu w okresie zgłaszania wad dla kontraktu II i III.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Informacje ogólne. Podstawowymi celem Kontraktu jest zapewnienie prawidłowej realizacji warunków gwarancji, koniecznych robót oraz rozliczeń w Okresie Zgłaszania Wad dla zrealizowanych Kontraktów nr II i III na Roboty poprzez sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego tj. pełnienie przez Wykonawcę roli Inżyniera zgodnie z Warunkami FIDIC. Wykonawca będzie realizował wszelkie wymagane Kontraktami na Roboty i niniejszym Kontraktem czynności zachowując terminy wynikające z ww. dokumentów. Wykonawca działający jako Inżynier będzie pełnił swoje obowiązki ściśle według warunków Kontraktów na Roboty, zgodnie z prawem polskim oraz we współpracy z Zamawiającym. Wykonawca będzie odpowiedzialny za kierowanie, nadzór i administrowanie Robotami realizowanymi w Okresie Zgłaszania Wad z w/w Kontraktów zgodnie z podanym w niniejszym punkcie opisem zadań i obowiązków. Usługa winna być wykonywana w zakresie pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie przewidzianym prawem budowlanym przez osoby, które posiadają uprawnienia stosownie do treści ustawy z dnia 7 lipca 1994r, Prawo budowlane Prawo budowlane oraz aktualnym obowiązującym rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub osoby które posiadają uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane lub Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa w sprawie samodzielnych funkcji technicznych, uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. 2. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia 2.1. Pełnienie funkcji Inżyniera a) Wykonawca będzie pełnił funkcję Inżyniera począwszy od dnia podpisania umowy do dnia zakończenia wszystkich czynności w Okresie Zgłaszania Wad w zrealizowanych Kontraktach nr II i III wraz z zakończeniem procedury do wydania Świadectwa Wykonania. b) Inżynier nadzorować będzie 2 zadania na Roboty w Okresie Zgłaszania Wad: Zadanie 1 - Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rozwadza. Zadanie 2 - Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Krępna. 2.2. Działania w trakcie realizacji Robót w Okresie Zgłaszania Wad Działania Wykonawcy obejmują czynności w trakcie Okresów Zgłaszania Wad dla Kontraktu II i III zgodnie z obowiązkami Inżyniera określonymi w Warunkach Kontraktowych na Roboty dla wskazanych wyżej kontraktów, a mianowicie: - pełnienie roli Inżyniera zgodnie z warunkami określonymi w Kontraktach na Roboty w zakresie czynności do których jest zobowiązany w Okresie Zgłaszania Wad, - sprawdzanie wykonania robót i powiadomienie Wykonawcy Robót o wykrytych wadach i usterkach oraz określenie zakresu robót niezbędnych do wykonania, celem usunięcia wad wraz z podaniem terminów ich wykonania, a następnie dokonanie odebrania wykonanych robót usuwających wady, - w Okresie Zgłaszania Wad, uczestniczenie Wykonawcy - Inżyniera w inspekcjach gwarancyjnych, - regularne nadzorowanie i sprawdzanie usuwania usterek, Wykonawca - Inżynier pisemnie poświadczy usunięcie wad przez Wykonawcę Robót. W przypadku, jeśli Wykonawca Robót nie rozpoczął usuwania wad w podanym terminie, Inżynier w terminie uzgodnionym z Zamawiającym przygotuje - w związku z koniecznością zlecenia usunięcia wad innemu wykonawcy - wyliczenie wartości (szacunkowej) zamówienia oraz będzie ustalał odpowiednie obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy Robót z tego tytułu i w związku z karami zgodnie z Kontraktem, - wystawianie Świadectwa Wykonania oraz weryfikację Końcowego Oświadczenia Wykonawcy, - opracowanie i wystawienie Końcowego Świadectwa Płatności, - zalecenia odnośnie zwrotu gwarancji i kwot zatrzymanych, rzeczowe i finansowe rozliczenie Kontraktów na Roboty, między Zamawiającym, Wykonawcami Kontraktów na Roboty i Wykonawcą, - monitorowanie i kontrola Kontraktów na Roboty pod względem technicznym, finansowym i organizacyjnym, - informowanie Zamawiającego o wszystkich problemach istniejących i przewidywanych razem ze sposobami ich rozwiązywania, i/lub działaniami korygującymi mającymi na celu usuwanie takich problemów, - współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień Kontraktów na Roboty, - wyczerpujący, wielopoziomowy nadzór inwestorski nad wykonaniem Robót, w szczególności w zakresie wymaganym przez polskie prawo budowlane i inne obowiązujące przepisy. Nadzór będzie wykonywany przez zespół ekspertów z różnych dziedzin posiadających odpowiednie uprawnienia wymagane przez polskie prawo budowlane, - sprawdzanie odpowiedniości i autentyczności wszystkich certyfikatów, ubezpieczeń, zabezpieczeń, gwarancji, praw własności itd., za które Wykonawca jest odpowiedzialny zgodnie z warunkami umowy na roboty budowlane w szczególności, - sprawdzanie czy ubezpieczenia i gwarancje są poprawne i przedłożone przez Wykonawcę Robót zgodnie z warunkami Kontraktu, - nadzorowanie ważności zabezpieczeń należytego wykonania Kontraktów zgodnie z ich treścią i egzekwowanie zabezpieczenia zgodnie z warunkami Kontraktu, - przegląd i analiza dokumentów opracowywanych przez Wykonawców Kontraktów na Roboty, w razie konieczności z uwagami do Zamawiającego dotyczącymi zgodności (lub niezgodności) z Kontraktami na Roboty, - zatwierdzanie materiałów budowlanych i instalacyjnych, urządzeń i dostaw, które Wykonawcy Robót zamierzają wbudować ,użyć dla Robót wykonywanych w Okresie Zgłaszania Wad, - sprawdzanie dokumentów dotyczących jakości, zatwierdzeń, certyfikatów zgodności, atestów, itp. oraz dokonywania rutynowych badań jakości w celu zapobiegania stosowaniu materiałów wadliwych lub niezgodnych z Kontraktami na Roboty, - zapewnienie zgodności dostaw i Robót z wymaganiami Kontraktów na Roboty i zapewnienie przedkładania przez Wykonawców Robót wymaganych świadectw, zatwierdzeń i dokumentów gwarancyjnych dla dostarczanego sprzętu, urządzeń oraz Robót, - zapewnienie realizacji Robót zgodnie z odpowiednimi standardami bezpieczeństwa i higieny pracy, - w razie konieczności, organizacja dodatkowych badań jakości w specjalistycznych instytutach badawczych, po uprzednim zatwierdzeniu przez Zamawiającego, - zatwierdzania technologii robót budowlanych, - wykonywanie, razem z Wykonawcami Robót częściowych, ostatecznych odbiorów Robót zgodnie z Warunkami Kontraktów na Roboty, - opracowywanie i przedkładanie raportów z postępu Robót zgodnie z postanowieniami Rozdziału VIII niniejszego dokumentu, - ocena i rozstrzyganie zgodnie z kontraktami na Roboty spraw spornych zgłaszanych przez Wykonawców Robót - w sytuacjach konfliktowych należy dążyć do polubownego załatwiania sporów, - w przypadku odpowiednio: zawieszenia, rozwiązania/odstąpienia przez Zamawiającego albo zawieszenia i wypowiedzenia/odstąpienia przez Wykonawcę robót od ich wykonania w Okresie Zgłaszania Wad Inżynier przedstawi pisemną opinię wraz z analizą skutków finansowych, formalnych i prawnych tych zdarzeń dla Kontraktu, Projektu i Zamawiającego. Przeprowadzi nadzór nad inwentaryzacją wykonywaną przez Wykonawcę robót z udziałem Zamawiającego i przygotuje szczegółowy protokół inwentaryzacyjny, - Inżynier pisemnie zaopiniuje (w aspekcie prawnym, formalnym i merytorycznym) przyczyny nie dotrzymania: czasu na ukończenie, terminów usunięcia wad lub terminów pośrednich wynikających z harmonogramu rzeczowofinansowego z winy Wykonawcy robót stanowiące podstawę dla Zamawiającego o wystąpienie ws. kar umownych, o odszkodowanie za zwłokę i do dochodzenia (na zasadach ogólnych Kodeksu Cywilnego) odszkodowania uzupełniającego przewyższającego wysokość kar umownych - do wysokości rzeczywiście poniesionej szkody, - nadzór nad testami i rozruchem oraz przegląd instrukcji obsługi przedkładanych przez Wykonawców Robót w celu ułatwienia przekazania urządzeń Zamawiającemu, - przygotowanie dla Zamawiającego pisemnej opinii (w aspekcie formalnym i merytorycznym) i wszelkich niezbędnych dokumentów stanowiących podstawę roszczenia do Wykonawcy robót z zabezpieczenia należytego wykonania Kontraktu, jeśli zajdzie taka okoliczność, - przechowywanie - w biurze Inżyniera - otrzymanej od Zamawiającego 1-ej kopii każdego Kontraktu na roboty (Inżynier otrzyma kopię). Przechowywanie wszelkich zapisów dotyczących realizacji Kontraktu w szczególności jako materiału dowodowego w przypadku powstania sporów, roszczeń Wykonawcy robót, katastrof, wypadków i innych okoliczności. Przekazanie Wykonawcy robót wszystkich niezbędnych dokumentów. Inżynier ma obowiązek sprawdzenia kompletności i poprawności tych dokumentów. Inżynier musi kontrolować i jest odpowiedzialny za obieg i dystrybucję wszelkiej dokumentacji, - Inżynier będzie zobowiązany posiadać i przechowywać we własnym biurze wszelkie dokumenty sporządzone przez Wykonawcę robót (w szczególności: projekt budowlany, rysunki dokumentacji wykonawczej, specyfikacje, obliczenia, rysunki dokumentacji powykonawczej) dotyczące rozruchu i realizacji zarówno robót budowlanych jak i prac związanych z realizacją umowy przez Inżyniera..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 72.22.40.00 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania projektem .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie realizowane w ramach Projektu Poprawa gospodarki wodno-ściekowej w aglomeracji Zdzieszowice dofinansowanego ze środków Funduszu Spójności Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ekocentrum Sp. z o.o., ul. Budziszyńska 35/1, 54-434 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 85000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14000,00
Oferta z najniższą ceną: 14000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 90000,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie usługi inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową budynku Wydziału Mechatroniki i Elektrotechniki Politechniki Morskiej w Szczecinie przy ul. Willowej 2 (etap II).
- "Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla Powiatowego Zarządu Dróg w Hrubieszowie"
- "Remont budynków komunalnych wpisanych do Gminnej Ewidencji Zabytków"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w okresie realizacji robót budowlanych na zadaniu pn. "Odcinek nr 16 - Poprawa bezpieczeństwa poprzez rozbudowę drogi wojewódzkiej nr 211 na odcinku Łapalice - ..."
- Nadzór inwestorski w ramach projektu: "Renowacja i konserwacja figury św. Jana Nepomucena w Różance"
- Nadzór inwestorski nad inwestycją pn. "Modernizacja dróg powiatowych o numerach: 1974N Linowo - Przerośl, 1790N Rudzie - granica powiatu, 1892N Dubeninki w kierunku msc. Cisówek"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.