eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsk Podlaski › Przedmiot zamówienia - ul. Jarońskiego w Bielsku Podlaskim-przebudowa.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-18

Bielsk Podlaski: Przedmiot zamówienia - ul. Jarońskiego w Bielsku Podlaskim-przebudowa.
Numer ogłoszenia: 169448 - 2007; data zamieszczenia: 18.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Bielsk Podlaski, ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie, tel. 085 7318100, fax 085 7318150.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielsk-podlaski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiot zamówienia - ul. Jarońskiego w Bielsku Podlaskim-przebudowa..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: -budowa kanalizacji sanitarnej z rur PCV Ø 200 ,160 - 677 mb, -budowa kanalizacji deszczowej z rur PCV Ø 400,315,200 - 418 mb, - nawierzchnia pasa pieszo-jezdnego z kostki betonowej gr.8 cm- 1 312 m2, - wykonanie systemu napowietrzającego drzewa-pomnika przyrody - 1 kpl..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.21.30 - Rurociągi do odprowadzania wody burzowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej Oryginalny kod CPV: 45.23.32.62 - Strefy ruchu pieszego Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.62 - Roboty budowlane w zakresie stref ruchu pieszego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 14 200 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą oświadczenia, że: -Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 oraz spełniają wymagania określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. Nr 82 poz.560 z 2007r.). -Zapoznali się z dokumentacją techniczną , przedmiarem robót, miejscem realizacji zamówienia, warunkami zawartymi w SIWZ oraz umowie i przyjmą je bez zastrzeżeń. -Uzyskali wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty. -Wyrażą zgodę na zapłatę faktur w ciągu 30 dni od daty ich wpływu do Zamawiającego. Warunki szczegółowe wymagane od Wykonawców: 1.Udzielą gwarancji na okres min. 36 miesięcy. 2.Dysponują pracownikami, którzy zgodnie z wymogami ustawy- Prawo budowlane mogą pełnić samodzielną funkcję techniczną w budownictwie obejmującą kierowanie robotami w zakresie robót sanitarnych i drogowych - kierownicy z doświadczeniem zawodowym i przynależnością do właściwej izby budowlanej. 3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - zrealizowali , w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 inwestycję odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł z podaniem wartości , daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie. Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełniam - nie spełniam w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ . Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie , iż ww warunki Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące dokumenty w formie oryginału lub ich kserokopii (odpisów) poświadczonych za zgodność przez uprawnione osoby: 1. Formularz ofertowy, 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. Nr 82 z 2007r, poz. 560), 3.Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi oraz wartością zamówienia brutto -netto + podatek VAT, 4.Wskaźniki cenotwórcze, R, Ko, Kz, Z, użyte do wyliczenia wartości ofertowej, do rozliczenia robót, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 5.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające brak zaległości podatkowych i opłat związanych z działalnością Wykonawcy lub zaświadczenie stwierdzające uzyskanie zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7.Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zaświadczenie stwierdzające uzyskanie zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4- 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. Nr 82 poz.560 z 2007r.).), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 9.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych. publicznych (tekst jednolity Dz.U. Nr 82 poz.560 z 2007r.), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 10.Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 1 inwestycja odpowiadająca swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł, z podaniem wartości , daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że robota ta została wykonana należycie (referencje), 11.Wykaz sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia, który posiada lub którym dysponuje Wykonawca, 12.Wykaz pracowników, którzy zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane będą pełnić samodzielną funkcję techniczną w budownictwie obejmującą kierowanie robotami w zakresie robót sanitarnych i drogowych - kierownicy z doświadczeniem zawodowym i przynależnością do właściwej izby budowlanej - załączyć odpisy uprawnień i przynależności do Izby Budowlanej, 13.Dowód wniesienia wadium. 14.Oświadczenie, że Wykonawca jest nie jest płatnikiem podatku VAT, 15.Oświadczenie o związaniu ofertą przez okres 30 dni, Brak jakiegokolwiek z dokumentów wymienionych spowoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu i odrzucenie oferty, z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielsk-podlaski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Bielsk Podlaski, ul. Kopernika 1, 17-100 Bielsk Podlaski lub w siedzibie zamawiającego pok. Nr 27; Cena specyfikacji brutto - 50 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego: Urząd Miasta Bielsk Podlaski, ul.Kopernika 1, pok.Nr 33-sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.