eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dynów › Dostawa wyposażenia do pracowni przyrodniczej, matematycznej, fizycznej i komputerowej w Zespole Szkół w Dynowie przy ul. Szkolnej 8 w ramach realizacji projektu pn.Przebudowa i wyposażenie pomieszczeń w Zespole Szkół przy ulicy Szkolnej w Dynowie w ramach działania6.4 Infrastruktura edukacyjna, poddziałania6.4.3 Szkolnictwo ogólne RPO WP na lata 2014-2020

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-01

Numer ogłoszenia: 169431 - 2016; data zamieszczenia: 01.08.2016

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 159397 - 2016 data 26.07.2016 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Miejska Dynów, Rynek 2, 36-065 Dynów, woj. podkarpackie, tel. 016 6521093 w. 49, fax. 016 6521093.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.3.2.
  • W ogłoszeniu jest: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej: a) jednej dostawy sprzętu komputerowego o wartości nie niższej niż 130 000,00, zł brutto; b) jednej dostawy mebli szkolnych o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto; c) jednej dostawy sprzętu dydaktycznego o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto. Wykonawca spełni warunki określone w pkt 2.2. jeżeli przedstawi realizację jednego zadania zawierającego wszystkie wymienione w tym punkcie elementy, bądź przedstawi kilka zadań. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 2 do wzoru oferty)..
  • W ogłoszeniu powinno być: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej: a) jednej dostawy sprzętu komputerowego o wartości nie niższej niż 130 000,00, zł brutto; b) jednej dostawy mebli szkolnych o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto; c) jednej dostawy sprzętu dydaktycznego o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto. Wykonawca spełni warunki określone w pkt 2.2. ust. 2 część VII SIWZ jeżeli przedstawi realizację jednego zadania zawierającego wszystkie wymienione w tym punkcie elementy, bądź przedstawi kilka zadań. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 2 do wzoru oferty..
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.3.
  • W ogłoszeniu jest: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zamian umowy: 3.1.Zmian nie dotyczących treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. 3.2 . Zmiany terminu końcowego wykonania przedmiotu umowy w przypadku: a) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i na uzasadniony wniosek Wykonawcy pod warunkiem, że zmian ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona. b) ze względu na przedłużającą się procedurę wyboru najkorzystniejszej oferty, spowodowanej odwołaniem złożonym przez wykonawców do Prezesa KIO, c) jeżeli opóźnienie w dostawie będzie następowało z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, d) działania siły wyższej, 3.3.Zmiany Podwykonawców. 3.4.Zmiany wynagrodzenia w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług ( VAT) 3.5.Gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawierania umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron umowy nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy. 3.6. W zakresie typu/rodzaju/modelu wyposażenia sprzętu w przypadku obiektywnej niemożliwości dostarczenia sprzętu, w szczególności zakończenia produkcji, niedostępności na rynku, umowę można zmienić co do rodzaju/typu/modelu Wyposażenia, pod warunkiem, że Wyposażenie będzie nowszą wersja oferowanego modelu, będzie miało lepsze wszystkie parametry, bądź część parametrów i pozostałe parametry bez zmian, z jednoczesnym zachowaniem wymagań określonych przez Zamawiającego dla dostarczonego Wyposażenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia nr RG. 271.9.2012.
  • W ogłoszeniu powinno być: Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zamian umowy: 3.1.Zmian nie dotyczących treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. 3.2 . Zmiany terminu końcowego wykonania przedmiotu umowy w przypadku: a) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i na uzasadniony wniosek Wykonawcy pod warunkiem, że zmian ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona. b) ze względu na przedłużającą się procedurę wyboru najkorzystniejszej oferty, spowodowanej odwołaniem złożonym przez wykonawców do Prezesa KIO, c) jeżeli opóźnienie w dostawie będzie następowało z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, d) działania siły wyższej, 3.3.Zmiany Podwykonawców. 3.4.Zmiany wynagrodzenia w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług ( VAT). 3.5.Gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawierania umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron umowy nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy. 3.6. W zakresie typu/rodzaju/modelu wyposażenia sprzętu w przypadku obiektywnej niemożliwości dostarczenia sprzętu, w szczególności zakończenia produkcji, niedostępności na rynku, umowę można zmienić co do rodzaju/typu/modelu Wyposażenia, pod warunkiem, że Wyposażenie będzie nowszą wersja oferowanego modelu, będzie miało lepsze wszystkie parametry, bądź część parametrów i pozostałe parametry bez zmian, z jednoczesnym zachowaniem wymagań określonych przez Zamawiającego dla dostarczonego Wyposażenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia nr RRG. 271.9.2016..
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
  • W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2016 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miejski w Dynowie ; 36-065 Dynów, ul. Rynek 2, pok. nr 10..
  • W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu lub ofert upływa dnia 22 sierpnia 2016 r. o godz 8.30, miejsce: Urząd Miesjki w Dynowie; 36-065 Dynów, ul. Rynek 2, pok. nr 10..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.