Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-01-23
Turek: WYKONYWANIA W 2015 ROKU OPERATÓW SZACUNKOWYCH W SPRAWIE OKREŚLENIA WARTOŚCI NIERUCHOMOŚCI LOKALOWYCH I GRUNTOWYCH, ORAZ WZROSTU WARTOŚCI NIERUCHOMOŚCI SPOWODOWANEGO WYDANIEM DECYZJI O ZATWIERDZENIU PODZIAŁU NIERUCHOMOŚCI.
Numer ogłoszenia: 16940 - 2015; data zamieszczenia: 23.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Turku , ul. Kaliska 59, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 063 289 61 00, faks 063 289 61 11.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastoturek.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONYWANIA W 2015 ROKU OPERATÓW SZACUNKOWYCH W SPRAWIE OKREŚLENIA WARTOŚCI NIERUCHOMOŚCI LOKALOWYCH I GRUNTOWYCH, ORAZ WZROSTU WARTOŚCI NIERUCHOMOŚCI SPOWODOWANEGO WYDANIEM DECYZJI O ZATWIERDZENIU PODZIAŁU NIERUCHOMOŚCI..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie w 2015 r. operatów szacunkowych w sprawie określenia: 1)wartości nieruchomości lokalowych wraz z wartością udziału w gruncie - ZADANIE NR 1; 2)wartości nieruchomości gruntowych bez części składowych - ZADANIE NR 2; 3)wartość nieruchomości gruntowych z częściami składowymi - ZADANIE NR 3; 4)wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego wydaniem decyzji o zatwierdzeniu podziału nieruchomości, w celu ustalenia opłaty adiacenckiej - w związku z art. 98a ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami oraz opinii dotyczących braku wzrostu wartości nieruchomości powstałych w wyniku podziału - ZADANIE NR 4;.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje udzielenie w trybie zamówienia z wolnej ręki wykonawcy usług zamówień uzupełniających do kwoty 15 400,00 PLN, stanowiącej 50 % wartości zamówień podstawowych stanowiących Zadania 1-4, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, to jest wykonywaniu operatów szacunkowych nieruchomości.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.30.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium zabezpieczające każdą ze składanych przez niego ofert częściowych w zakresie danego Zadania, w następująco ustalonych wysokościach: ZADANIE NR 1: wysokość wadium 200,00 PLN ZADANIE NR 2: wysokość wadium 200,00 PLN ZADANIE NR 3: wysokość wadium 200,00 PLN ZADANIE NR 4: wysokość wadium 200,00 PLN
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Osoby, które będą wykonywać zamówienie w zakresie opracowania operatów szacunkowych muszą legitymować się uprawnieniami zawodowymi w zakresie szacowania nieruchomości, nadanymi w trybie przepisów rozdziału 4 działu V ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami, stanowiącymi podstawę do dokonania wpisu do centralnego rejestru rzeczoznawców majątkowych lub uprawnieniami zawodowymi nadanymi na podstawie wcześniej obowiązujących w tym zakresie przepisów i uznanymi za uprawnienia zawodowe równorzędne z uprawnieniami o których mowa w ustawie o gospodarce nieruchomościami lub kwalifikacjami zawodowymi uznanymi na zasadach określonych w przepisach odrębnych, w szczególności na podstawie ustawy z dnia 18 marca 2008 r. w o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Wszelkie zmiany do umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. Dokonywanie istotnych zmian w treści umowy jest możliwe na warunkach wynikających z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Na podstawie i w granicach art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy o niniejsze zamówienie publiczne: 1)W zakresie terminów realizacji umowy - w sytuacji, gdy zmiana ta jest spowodowana czynnikami niezależnymi od obu stron bądź czynnikami zależnymi od Zamawiającego, a czynniki te uniemożliwiają wywiązanie się Wykonawcy z terminów wskazanych w umowie; 2)Gdy zmieniony zostanie termin lub sposób płatności wynagrodzenia za wykonanie zamówienia w stosunku do postanowień umowy; 3)Gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy zgodnie z jej celem lub w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Wykonawcę i Zamawiającego. 3.Niezależnie od postanowień ust. 2, przewiduje się możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku, gdy: 1)nastąpi zmiana powszechnie lub miejscowo obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje umowy; 2)konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną. 4.Bez względu na postanowienia ust. 2-3, dopuszczone będą zmiany nie sprzeciwiające się postanowieniom art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, to jest takie, które nie będą dotyczyć istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z którym zawarta została niniejsza umowa.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miastoturek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski
Biuro Zamówień Publicznych i Zakupów p. 122
ul. Kaliska 59
62-700 Turek.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski Biuro Obsługi Klienta ul. Kaliska 59 62-700 Turek.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami upoważnionymi przez zamawiającego do kontaktów z wykonawcami są: 1. Marek Stawecki, Barbara Olszewska - pokój nr 117, tel. /63/ 289 61 61, 289 61 64 w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia; 2. Zbigniew Misiek, Krzysztof Grzelka - pokój nr 122, tel. /63/ 289 61 17, telefaks /63/ 289 61 59 - w sprawach dotyczących procedury postępowania o udzielenie zamówienia. w Urzędzie Miejskim w Turku, w dniach od poniedziałku do piątku, w godzinach pracy od 7:15 do 15:15..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie w 2015 r. operatów szacunkowych w sprawie określenia wartości nieruchomości lokalowych wraz z wartością udziału w gruncie - ZADANIE NR 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.30.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie w 2015 r. operatów szacunkowych w sprawie określenia wartości nieruchomości gruntowych bez części składowych - ZADANIE NR 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.30.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE NR 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie w 2015 r. operatów szacunkowych w sprawie określenia wartość nieruchomości gruntowych z częściami składowymi - ZADANIE NR 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.30.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE NR.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie w 2015 r. operatów szacunkowych w sprawie określenia wzrostu wartości nieruchomości spowodowanego wydaniem decyzji o zatwierdzeniu podziału nieruchomości, w celu ustalenia opłaty adiacenckiej - w związku z art. 98a ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami oraz opinii dotyczących braku wzrostu wartości nieruchomości powstałych w wyniku podziału - ZADANIE NR 4..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.30.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TURKU
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotne w Turku.
- Opracowanie dokumentacji geodezyjno - kartograficznej na potrzeby regulacji stanu prawnego nieruchomości zajętych pod drogę powiatową 3221P Brzeźno-Wyszyna-Piorunów-Kamionka-Władysławów
- Dostawa płynów do infuzji i irygacji dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
- BUDOWA DROGI W REJONIE AL. NSZZ SOLIDARNOŚĆ I UL. PRZEMYSŁOWEJ - OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-BUDOWLANEJ
- REWITALIZACJA STARÓWKI MIEJSKIEJ W TURKU W TRYBIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
- Remont drogi powiatowej nr 3219P ul. 3-go Maja w Turku wymiana nawierzchni jezdni i chodników
więcej: przetargi w Turku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa administrowania lokalami, będącymi własnością Gminy Miasto Lublin znajdującymi się w budynkach wspólnot mieszkaniowych wraz z utrzymaniem przyległych terenów zielonych i utwardzonych.
- Wycena majątku będącego we władaniu ANR Oddział Terenowy w Olsztynie w latach 2006-2008.
więcej: Obsługa nieruchomości realizowana na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.