Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-23
Jasło: Remont i przebudowa dróg powiatowych.
Numer ogłoszenia: 169371 - 2008; data zamieszczenia: 23.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Jaśle, ul. Modrzejewskiego 12, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 0-13 4435140, fax 0-13 4462868.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.jaslo.pl/pzd
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i przebudowa dróg powiatowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont i przebudowa obejmuje wykonanie następujących robót: roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, kanalizacja deszczowa, ułożenie chodnika, odwodnienie, zatoka autobusowa
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655) 2. wykażą że zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie , co najmniej 1 zadanie porównywalne co do zakresu i wartości przedmiotu zamówienia 3. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym: kierownik robót (1 osoba) , który posiada uprawnienia budowlane oraz należy do Izby Inżynierów Budownictwa
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty (zał. Nr 1) należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: - Oświadczenie z art. 22 ust.1 o uprawnieniu do udzielenia zamówienia zał. Nr 2 do SIWZ - Oświadczenie o podwykonawcach zał. Nr 3 do SIWZ - Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych przed dniem wszczęcia postępowania , a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z potwierdzeniem, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. ( np. protokół odbioru, referencje itp. - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Wykaz osób, które będą które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia , niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, stwierdzających, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia - Dokumenty stwierdzające że kierownik budowy posiada uprawnienia budowlane oraz że należy do Izby Inżynierów Budownictwa (ważne przez cały okres realizacji zamówienia) - Jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. - polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - Kosztorysy ofertowe .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.jaslo.pl/pzd
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: j.w..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Jaśle, ul. Modrzejewskiego 12 pokój nr 204 II piętro (sekretariat)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont drogi Nr 1847R Szebnie - Tarnowiec - Jedlicze w km 3+250 - 3+730.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont drogi obejmuje wykonanie następujących robót: roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, kanalizacja deszczowa, ułożenie chodnika..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.22-1, 45.23.24.52-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa drogi Nr 1861R Droga przez wieś Przysieki w km 2+343 - 2+543.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi obejmująca wykonanie następujących robót: roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, kanalizacja deszczowa, ułożenie chodnika, odwodnienie, podbudowa, skropienie podbudowy, warstwa wiążąca i ścieralna z masy min.-asfalt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.22-1, 45.23.24.52-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- "BUDOWA LĄDOWISKA WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ DLA SZPITALNEGO ODDZIAŁU RATUNKOWEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO W JAŚLE"
- Modernizacja pokrycia dachowego w szkołach dla których organem prowadzącym jest Miasto Jasło
- Budowa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej na terenie Gminy Jasło w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Krasińskiego w Jaśle
- Wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich zabytkowej bramy cmentarza komunalnego w Jaśle przy ul. Zielonej.
- Dostawa system pobierania krwi
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozbudowa drogi gminnej nr 410405W we wsi Powązki"
- Modernizacja ulicy Górniczej wzdłuż bloku nr 18 w Woli.
- Remont drogi gminnej nr 115205E w miejscowości Siciska
- "Przebudowa drogi gminnej nr 118203 E (Nowy Ochędzyn) - gr. Gm. Sokolniki - Niwiska II - Niwiska, Niwiska - Galewice"
- Inwestycje w infrastrukturę drogową w Gminie Krasnobród
- Budowa dróg gminnych w Gminie Pakosław - etap II
więcej: Roboty odwadniające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.