eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łopuszno › Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów do szkół podstawowych i gimnazjów na terenie gminy Łopuszno w latach 2008-2011.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-23

Łopuszno: Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów do szkół podstawowych i gimnazjów na terenie gminy Łopuszno w latach 2008-2011.
Numer ogłoszenia: 169363 - 2008; data zamieszczenia: 23.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łopuszno, ul. Konecka 12, 26-070 Łopuszno, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3914009, fax 041 3914054.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lopuszno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów do szkół podstawowych i gimnazjów na terenie gminy Łopuszno w latach 2008-2011..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego jest świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów do szkół podstawowych i gimnazjów na terenie gminy Łopuszno we wszystkie dni nauki szkolnej w roku szkolnym: 2008/2009, 2009/2010 oraz 2010/2011. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje usługę polegającą na przewozie okazjonalnym uczniów do: Zadanie Nr 1 - Dowóz uczniów do Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Łopusznie - trasy Nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 oraz ich odwożenie po zajęciach lekcyjnych w roku szkolnym 2008/2009, 2009/2010, 2010/2011. Szacunkowa ilość kilometrów - 1215 km tygodniowo. Zadanie Nr 2 - Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Gnieździskach - trasy Nr 1, 2, 3, 4 oraz ich odwożenie po zajęciach lekcyjnych w roku szkolnym 2008/2009, 2009/2010, 2010/2011. Szacunkowa ilość kilometrów - 440 km tygodniowo - na warunkach określonych w specyfikacji oraz umowie, zgodnie z opisem tras stanowiących załącznik do umowy. - godziny kursowania autobusów szkolnych zostaną ustalone z dyrektorami szkół zgodnie z potrzebami. - z uwagi na konieczność sprawowania opieki nad dziećmi podczas przejazdu - uczniowie wsiadają i wysiadają z pojazdów poza przystankami komunikacji publicznej w miejscach wskazanych przez rodziców, możliwie najbliżej miejsca zamieszkania. Ofertę należy sporządzić w oparciu o zamieszczony do SIWZ opis tras z uwzględnieniem liczby przewożonych dzieci. Cena zaoferowana w postępowaniu obejmować będzie wszystkie koszty związane z utrzymaniem, eksploatacją i ubezpieczeniem autobusu oraz kierowcy. Pojazdy do przewozu uczniów muszą być dostosowane do ilości przewożonych uczniów. Oferent przed opracowaniem oferty powinien szczególnie starannie przeanalizować i zapoznać się z trasami przejazdów w terenie aby w sposób dokładny ustalić ilość kilometrów na poszczególnych trasach oraz dostosować pojemność autobusów do liczby przewożonych uczniów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.30.00 - Usługi transportowe dla ograniczonej grupy klientów1 Kod CPV wg słownika 2008: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: - na zadanie Nr 1 - 2.000,00 zł - na zadanie Nr 2 - 1.000,00 zł Termin wniesienia wadium: przed upływem terminu składania ofert. Każdy wykonawca posiada swobodny wybór sposobu wniesienia wadium. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - Pieniądzu, - Poręczeniach bankowych, - Gwarancjach bankowych, - Gwarancjach ubezpieczeniowych, - Poręczeniach udzielanych przez podmiot, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać na następujący numer rachunku bankowego: Urząd Gminy Łopuszno Bank Spółdzielczy w Łopusznie Nr 57 8499 0008 0000 0071 2000 0004 Wadium w pozostałych formach należy składać w wydziale finansowo-księgowym, pok. 8. Zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium zgodnie z trybem określonym w art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177 ze zm.)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1 Posiadają licencję na prowadzenie działalności w zakresie krajowego transportu osób. 1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów żądanych w SIWZ i przedstawionych w formie załączników do oferty wg. formuły: spełnia lub nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane. 1.1 Formularz ofertowy - druk jest załącznikiem Nr 1 do SIWZ. 1.2 Oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Załącznik Nr 2 do SIWZ. 1.3. Oświadczenie oferenta, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy. Załącznik Nr 3 do oferty. 1.4 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.5 Kserokopia aktualnej licencji na prowadzenie działalności w zakresie krajowego transportu osób na poszczególne autobusy obejmująca swoją ważnością okres obowiązywania umowy. 1.6 Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.7 Wykaz zrealizowanych w ostatnich trzech latach zamówień tożsamych (tj. dowóz uczniów), co do zakresu i wartości z opisem przedmiotu zamówienia, podaniem ich wartości oraz dat i miejsc wykonania, adresu zamawiającego. 1.8 Wykaz przeznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia środków transportowych z ich opisem technicznym (nr rejestracyjny, rok produkcji, marka, ilość miejsc) wraz z kserokopiami dowodów rejestracyjnych autobusów i ubezpieczenia OC. 1.9 Zaakceptowany bez zastrzeżeń (podpisany przez uprawnioną osobę) projekt umowy - załącznik Nr 4 do SIWZ. 2. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. Oferta winna zawierać dokumenty potwierdzające spełnianie warunków ustawowych z art. 24 Pzp dla każdego partnera z osobno, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów na potwierdzenie uprawnienia do wykonywania określonej działalności Wykonawca postępuje zgodnie z §2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz.605). W/w dokumenty powinny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty.Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem z postępowania o udzielenie zamówienia. Jeśli Zamawiający stwierdzi, że podane przez Oferenta informacje zamieszczone w ofercie, istotne dla postępowania są nieprawdziwe i zostanie to wykryte, będzie on automatycznie wykluczony z postępowania przetargowego i umownego. Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty bez względu na wynik przetargu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lopuszno.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łopuszno ul. Konecka 12, 26-070 Łopuszno - pokój Nr 4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Łopuszno ul. Konecka 12, 26-070 Łopuszno - sekretariat (pokój Nr 5).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 - Dowóz uczniów do Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Łopusznie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1 - Dowóz uczniów do Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Łopusznie - trasy Nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 oraz ich odwożenie po zajęciach lekcyjnych w roku szkolnym 2008/2009, 2009/2010, 2010/2011. Szacunkowa ilość kilometrów - 1215 km tygodniowo..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 - Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Gnieździskach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 2 - Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Gnieździskach - trasy Nr 1, 2, 3, 4 oraz ich odwożenie po zajęciach lekcyjnych w roku szkolnym 2008/2009, 2009/2010, 2010/2011. Szacunkowa ilość kilometrów - 440 km tygodniowo.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.