eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Roboty budowlane w Urzędzie Kontroli Skarbowej w Łodzi obejmujące wykonanie izolacji pionowej typu ciężkiego ścian fundamentowych budynku B w Sieradzu, ul. Kowalskiego 7.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-09-18

Łódź: Roboty budowlane w Urzędzie Kontroli Skarbowej w Łodzi obejmujące wykonanie izolacji pionowej typu ciężkiego ścian fundamentowych budynku B w Sieradzu, ul. Kowalskiego 7.
Numer ogłoszenia: 169363 - 2007; data zamieszczenia: 18.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej w Łodzi, ul. ks. Brzóski 24, 91-315 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6539936.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uks.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane w Urzędzie Kontroli Skarbowej w Łodzi obejmujące wykonanie izolacji pionowej typu ciężkiego ścian fundamentowych budynku B w Sieradzu, ul. Kowalskiego 7..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w n/w zakresie: - wykonanie wykopu wzdłuż ścian fundamentowych do poziomu ław, - skucie starego tynku ścian fundamentowych, - oczyszczenie powierzchni muru, - wykonanie wymiany starej, żeliwnej części kanalizacji deszczowej na nową polipropylenową wraz z czyszczeniem kanalizacji, - odbicie tynku wewnętrznego na ścianach zewnętrznych w miejscu prowadzonych robót izolacyjnych wraz z oczyszczeniem powierzchni ścian, - przeprowadzenie osuszenia metodą iniekcji krystalicznej w pełnym zakresie tej technologii, - wykonanie docieplenia ścian fundamentowych styropianem grubości 5 cm, odpowiednim do tego rodzaju robót - zakres prac w pełnej technologii wraz z przygotowaniem powierzchni (trzywarstwowa izolacja wykonana metodą smarowania), - wykonanie izolacji tłoczoną folią izolacyjną, - zasypanie wykopu piskiem z zagęszczaniem warstwami, - położenie opaski chodnikowej z płyt betonowych 50x50x7 na posypce cementowo-piaskowej, - wykonanie tynku z zaprawy osuszającej w pomieszczeniach wewnętrznych, - roboty wykończeniowe malarskie pomieszczeń wewnętrznych, - wywóz nadmiaru ziemi z wykopu oraz innych odpadów na wysypisko i uporządkowanie terenu (wyrównanie humusu i posianie trawy)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.25.22 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.22 - Roboty murarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Szczegółowe warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: a) - wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, b) - wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, c) - wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, d) - wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub wszystkich wymienionych w niniejszej specyfikacji dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków. Zamawiający odrzuca ofertę, która: e) - jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, f) - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, g) - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, h) - zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, i) - w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, j) - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, k) - nie spełnia wymagań zawartych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, - zaświadczenie o niezaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Do potwierdzenia aktualnymi zaświadczeniami wydanymi przez właściwe urzędy (ZUS i Urząd skarbowy). - oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych: załącznik nr 2. - potwierdzenie, że w ostatnich pięciu latach Oferent wykonał przynajmniej trzy roboty o porównywalnej wielkości i technologii wykonania - do potwierdzenia oświadczeniami (do oświadczenia o każdej z wykonanych robót należy załączyć referencje wystawione przez Zleceniodawcę danej roboty) ) - jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to z tego okresu. Przynajmniej jedna z tych robót musi dotyczyć osuszania budynków metodą iniekcji krystalicznej (określić technologię: np. Schomburg) - kosztorys ofertowy, wykonany metodą szczegółową na podstawie kosztorysu nakładczego, stanowiącego Załącznik nr 5. - Uprawnienia Kierownika robót wraz z aktualnym zaświadczeniem o jego przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budowlanych - oświadczenie o podwykonawcach 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: ]) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej - umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, - Oferta winna zawierać dokumenty: dla każdego partnera z osobna tj. zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub rejestracji w KRS oraz zaświadczenia o niezaleganiu w płatnościach na rzecz ZUS i US; pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 4. Inne dokumenty: Wykonawca ubezpieczy się od odpowiedzialności cywilnej, deliktowej i kontraktowej w stosunku do mienia Zamawiającego na terenie budowy - min. o wartości Zadania, na które zwierana jest umowa, oraz w stosunku do osób trzecich i ich mienia, a także od następstw nieszczęśliwych wypadków. Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopie właściwych polis wraz z dowodami wpłat wymaganych składek. Ubezpieczenia powinny zachować swą ważność do dnia dokonania odbioru końcowego. Beneficjentami wymienionych ubezpieczeń będą równolegle Zamawiający i Wykonawca. Jeżeli Wykonawca nie zawrze wyżej wymienionych ubezpieczeń, lub nie będzie ich kontynuował, Zamawiający może je zawrzeć lub przedłużyć na koszt Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uks.lodz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie zamawiającego, w pokoju 21/2. Zamawiający nie przewiduje wysyłki wersji papierowej SIWZ faksem, pocztą czy kurierem..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2007 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego, w pokoju 23/2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.