eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suchedniów › DOWÓZ DZIECI Z TERENU MIASTA I GMINY SUCHEDNIÓW DO GIMNAZJUM I SZKÓŁ PODSTAWOWYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-17

Suchedniów: DOWÓZ DZIECI Z TERENU MIASTA I GMINY SUCHEDNIÓW DO GIMNAZJUM I SZKÓŁ PODSTAWOWYCH
Numer ogłoszenia: 169349 - 2011; data zamieszczenia: 17.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samorządowy Zespół Obsługi Oświaty w Suchedniowie , ul. Fabryczna 5, 26-130 Suchedniów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2543392, faks 041 2543392.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suchedniow.bip.doc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOWÓZ DZIECI Z TERENU MIASTA I GMINY SUCHEDNIÓW DO GIMNAZJUM I SZKÓŁ PODSTAWOWYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa dotyczy dowozu dzieci do Gimnazjum ul. Szarych Szeregów, Szkoły Podstawowej nr 1 ul. Ogrodowa 12, Szkoły Podstawowej nr 3 ul. Kościelna 1 w Suchedniowie, Szkoły Podstawowej w Ostojowie i polega na: - dowozie dzieci do gimnazjum i szkół podstawowych z trzech kierunków wg zał. nr 1, - dowóz dzieci odbywa się tylko w dni robocze z wyłączeniem zimowej przerwy świątecznej, wiosennej przerwy świątecznej, ferii zimowych i letnich, rekolekcji i innych dodatkowych dni wolnych od zajęć dydaktycznych; w indywidualnych przypadkach w ciągu roku szkolnego strony mogą uzgodnić inny dzień wykonywania usługi, - dowóz dzieci na zajęcia sportowe do Skarżyska-Kam. jeden raz w miesiącu. - dowóz dzieci z Michniowa do SP 1 i Gimnazjum /trasa I wg zał. nr 1/ obejmuje dwa poranne przywozy ( jeden na godz. 8, drugi na godz. 8.50) i dwa odwozy ( jeden o 13.50 i drugi o 15), - dowóz dzieci z Krzyżki i Ostojowa / trasa II wg zał. nr 1/ obejmuje jeden przywóz na godz. 8 do SP Ostojów i do Gimnazjum i jeden odwóz o godz. 15, - dowóz dzieci z Mostek /trasa III wg zał. nr 1/ obejmuje jeden przywóz na godz. 8 do SP 3 i Gimnazjum i dwa odwozy - jeden o 12.50 i drugi o 14.30. WYKAZ TRAS PRZEJAZDOWYCH Załącznik nr 1 Wykaz tras przejazdowych dotyczy dowozu dzieci z terenu Miasta i Gminy Suchednióww do gimnazjum i szkół podstawowych I Trasa Michniów SP 1- 28 dzieci, Gimnazjum -31 dzieci przywóz na godz. 8, przywóz na godz. 8.50, odwóz o godz. 13.50, odwóz o godz. 15 Michniów-Gimnazjum- długość trasy 6,8 km II Łączna- Krzyżka- Ostojów Gimnazjum- 72 dzieci, SP Ostojów - 20 dzieci przywóz na godz. 8 do SP Ostojów i Gimnazjum, odwóz o godz. 13.20 i o godz.15 Łączna -Krzyżka-Ostojów- Gimnazjum- długość trasy 11,2 km III Mostki SP 3- 27 dzieci, Gimnazjum- 7 dzieci Przywóz na godz. 8, odwóz o 12.50 i o 14.30 Mostki- SP 3- długość trasy 4,7 km.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • OCENA SPEŁNIENIA : Wykonawcy złożą oświadczenie o spełnieniu przedmiotowego warunku - wg załącznika nr 1 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy złożą oświadczenie o spełnieniu przedmiotowego warunku - wg załącznika nr 1 do SIWZ oraz załączą wykaz usług z okresu ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane i prawidłowo ukończone - minimum 1 usługa.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • OCENA SPEŁNIENIA : Wykonawcy złożą oświadczenie o spełnieniu przedmiotowego warunku - wg załącznika nr 1 do SIWZ oraz załączą wykaz narzędzi, wyposażenia, zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu Realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami (wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów o udostępnieniu) , - minimum 6 autobusów w nienagannym stanie technicznym.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • OCENA SPEŁNIENIA : Wykonawcy złożą oświadczenie o spełnieniu przedmiotowego warunku - wg załącznika nr 1 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • OCENA SPEŁNIENIA : Wykonawcy złożą oświadczenie o spełnieniu przedmiotowego warunku - wg załącznika nr 1 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenia : a/Oświadczenie o przyjęciu warunków umowy załączonej do niniejszej specyfikacji b/Oświadczenie o związaniu złożoną ofertą przez okres 30 dni licząc od daty upływu składania ofert. c/Oświadczenie, że wyliczona wartość brutto zadania jest kompletna i że jej wyliczenie nastąpiło w oparciu o, Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia i posiadaną przez oferenta wiedzę z przedmiotu zamówienia. d/Informacja czy oferent będzie wykonywał przedmiot w całości osobiście, czy też za pomocą podwykonawców /ze wskazaniem zakresu rzeczowego, nazwy, adresu u telefonu/. e)oświadczenie, że oferent posiada pogotowie techniczne celem usunięcia awarii autobusu lub będzie nim dysponował wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów o udostępnieniu,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany niniejszej umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach: -wartość - - ustawowa zmiana podatku od towarów i usług VAT. - 2012 i 2013 roku wartość może ulec zmianie nie częściej niż raz w roku na uzasadniony wniosek Wykonawcy w stopniu odpowiadającym wskaźnikowi wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych wg GUS za rok poprzedni.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suchedniow.bip.doc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SAMORZĄDOWY ZESPÓŁ OBSŁUGI OŚWIATY 26-130 Suchedniów, ul. Fabryczna 5 - pokój 202 - Dyrektor SZOO - Hanna Miernik Tel.fax - 041 25 43 392. e-mail- szoosuched@inetria.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2011 godzina 09:30, miejsce: SAMORZĄDOWY ZESPÓŁ OBSŁUGI OŚWIATY 26-130 Suchedniów, ul. Fabryczna 5 - pokój 202..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.