eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › USŁUGA UBEZPIECZENIA SPECJALISTYCZNEGO PSYCHIATRYCZNEGO ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁODZI SZPITALA IM. DR J. BABIŃSKIEGO- 2 PAKIETY

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-31

Łódź: USŁUGA UBEZPIECZENIA SPECJALISTYCZNEGO PSYCHIATRYCZNEGO ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁODZI SZPITALA IM. DR J. BABIŃSKIEGO- 2 PAKIETY
Numer ogłoszenia: 16933 - 2013; data zamieszczenia: 31.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Aleksandrowska 159, 91-229 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6529639, faks 042 6528620.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psychiatria-lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA UBEZPIECZENIA SPECJALISTYCZNEGO PSYCHIATRYCZNEGO ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁODZI SZPITALA IM. DR J. BABIŃSKIEGO- 2 PAKIETY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa ubezpieczenia Specjalistycznego Psychiatrycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Łodzi Szpitala im. dr J. Babińskiego, w zakresie: Dla PAKIETU 1 - ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, - ubezpieczenia od kradzieży z włamaniem i rabunku, - ubezpieczenia maszyn elektrycznych od szkód elektrycznych; Dla PAKIETU 2 - ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z klauzulami rozszerzającymi zakres ochrony ubezpieczeniowej, określają Załączniki nr 2 do niniejszej SIWZ. Treść Projektu Umowy stanowi odpowiednio Załącznik nr 3a i lub 3b do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1. Zgodnie z art. 36 ust. 2 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia ewentualnych zamówień uzupełniających. Zamówienia uzupełniające udzielane będą w trybie zamówienia z wolnej ręki w okolicznościach określonych w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających stawek nie wyższych niż zastosowane w zamówieniu podstawowym oraz wyliczenia składki proporcjonalnie do ilości dni udzielonej przez Wykonawcę ochrony, bez stosowania zasady składki minimalnej dla każdej wystawionej polisy. Niniejsze postanowienia nie dotyczą ubezpieczeń odpowiedzialności cywilnej, zawartych w Pakiecie 2, gdzie wysokość składek przyjętych dla Zamówienia uzupełniającego będzie przedmiotem odrębnych ustaleń pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą w sytuacji udzielania Zamówienia uzupełniającego w tym zakresie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.50.00-3, 66.51.54.00-7, 66.51.64.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium do powyższego postępowania.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien posiadać uprawnienia do wykonywania działalności ubezpieczeniowej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia powyższego Wykonawca winien przedłożyć zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie objętym zamówieniem. Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w niniejszym punkcie metodą spełnia-nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań i nie dokonuje opisu tych warunków udziału w postępowaniu.Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań i nie dokonuje opisu tych warunków udziału w postępowaniu.Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań i nie dokonuje opisu tych warunków udziału w postępowaniu.Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań i nie dokonuje opisu tych warunków udziału w postępowaniu.Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1 Wypełniony formularz ofertowy - Załącznik Nr 4 do SIWZ. 2 Zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie objętym zamówieniem lub dokument równoważny. 3 Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków polega zgodnie z pkt. 4 Rozdziału V SIWZ na zasobach innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: 3.1 Pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia; 4. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy, udzielone przez osobę upoważnioną zgodnie z KRS lub wpisem do ewidencji działalności gospodarczej - załączyć tylko w sytuacji, kiedy ofertę podpisuje osoba, której uprawnienie do reprezentacji nie wynika z wpisu w KRS lub ewidencji. 5. Ogólne warunki ubezpieczenia Wykonawcy w zakresie ryzyk będących przedmiotem niniejszego zamówienia. 6. W przypadku złożenia oferty wspólnej - wymagane jest złożenie: 6.1 Pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich podmiotów w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6.2 Oświadczeń i dokumentów poszczególnych Wykonawców określonych w punkcie 3, 4 i 5 VI rozdział SIWZ. 6.3 Dokumentów i oświadczeń wymienionych w punktach 1 i 2 rozdziału VI SIWZ, podpisanych przez pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz ogólnych warunków ubezpieczenia tego Wykonawcy, na podstawie, których będzie zawarta umowa. 7. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Załącznik Nr 5 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszystkie zamawiane rodzaje ubezpieczeń zawierane będą na bazie wskazanych przez Wykonawcę w ofercie ogólnych warunków ubezpieczenia Wykonawcy ,o ile mają zastosowanie, z korektami stosownymi do przyjętego w Formularzu ofertowym - w Załączniku nr 4 do SIWZ zakresu ubezpieczenia. 2. W przypadku zmiany ogólnych warunków przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia zastosowanie będą miały ogólne warunki, o których mowa w ust. 1. 3. Do wykonania zamówień uzupełniających zastosowanie będą miały stawki efektywne nie wyższe niż wynikające ze złożonej w niniejszym postępowaniu oferty. Składka zostanie wyliczona proporcjonalnie do ilości dni okresu udzielonej ochrony bez stosowania zasady składki minimalnej. Postanowienia opisane w niniejszym punkcie nie dotyczą ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w Pakiecie 2, gdzie wysokość składek przyjętych dla Zamówienia uzupełniającego będzie przedmiotem odrębnych ustaleń pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą w sytuacji udzielania Zamówienia uzupełniającego w tym zakresie. 4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy dopuszczalne są w granicach określonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Do okoliczności, w których Strony mogą za obopólną zgodą zawrzeć aneks do umowy zaliczamy: Dla PAKIETU 1 a. zmianę obowiązujących przepisów prawa powodującą konieczność dostosowania do nich warunków umowy, b. zmiany korzystne dla Zamawiającego-Ubezpieczonego, c. konieczność zmiany zakresu ochrony, w związku ze zmianą zakresu prowadzonej przez Zamawiającego - Ubezpieczonego działalności, d. zmiany organizacyjne, łączenie się placówek, przekształcenia własnościowe, e. zmiana podwykonawcy o ile zmiana ta nie pogorszy warunków zawartych w umowie, a Ubezpieczający wyrazi na nią zgodę, f. zmiany danin publicznoprawnych, w tym obowiązującej stawki VAT g. inne okoliczności, których nie dało się przewidzieć w chwili ogłaszania zamówienia Dla PAKIETU 2 a. zmianę obowiązujących przepisów prawa powodującą konieczność dostosowania do nich warunków umowy, b. zmiany korzystne dla Zamawiającego-Ubezpieczonego, c. konieczność zmiany zakresu ochrony, w związku ze zmianą zakresu prowadzonej przez Zamawiającego - Ubezpieczonego działalności, d. zmiany organizacyjne, łączenie się placówek, przekształcenia własnościowe, e. zmiana podwykonawcy o ile zmiana ta nie pogorszy warunków zawartych w umowie, a Ubezpieczający wyrazi na nią zgodę, f. zmiany danin publicznoprawnych, w tym obowiązującej stawki VAT, g. inne okoliczności, których nie dało się przewidzieć w chwili ogłaszania zamówienia. Pozostałe warunki umowy określone zostały w jej projekcie stanowiącym odpowiednio Załącznik nr 3a i lub 3b do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psychiatria-lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Łodzi, Szpital im. dr J. Babińskiego, 91-229 Łódź, ul. Aleksandrowska 159, budynek A, I p. Zamowienia Publiczne i Zaopatrzenie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2013 godzina 10:45, miejsce: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Łodzi, Szpital im. dr J. Babińskiego, 91-229 Łódź, ul. Aleksandrowska 159, budynek A, sekretariat IIp..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET 1: -ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, - ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku, - ubezpieczenie maszyn elektrycznych od szkód elektrycznych;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z klauzulami rozszerzającymi zakres ochrony ubezpieczeniowej, określają Załączniki nr 2do SIWZ w punktach A, B, C - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Przez pojęcie termin realizacji zamówienia- rozumie się przedział czasowy, w którym przypada początek okresu ubezpieczenia dla poszczególnych rodzajów ubezpieczeń. Termin realizacji zobowiązań Ubezpieczyciela wobec Ubezpieczonego może wykraczać poza termin realizacji Umowy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.Przewidywany okres ubezpieczenia: 26.02.2013 r. - 25.02.2014 r. Sposób i forma płatności: przelewem, w 12 równych ratach w odniesieniu do rocznego okresu ubezpieczenia - płatnych co miesiąc odpowiednio do ostatniego dnia miesiąca, przy czym termin płatności I raty winien przypadać nie wcześniej niż 15 dni po dniu wystawienia polisy. W przypadku, gdy termin płatności ostatniej raty składki wykraczałby zgodnie z powyższym poza okres ubezpieczenia, uznaje się jako termin płatności ostatni dzień okresu ubezpieczenia. Niezależnie od ustalonego w umowie ubezpieczenia terminu zapłaty składki, odpowiedzialność Ubezpieczyciela rozpoczyna się z chwilą określoną w umowie ubezpieczenia, jako początek okresu ubezpieczenia - warunek niepodlegający zmianie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.50.00-3, 66.51.54.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 95.00
    • 2. Zakres ubezpieczenia - 3.00
    • 3. Franszyze - 2.00

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET 2- ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 2- Dotyczy ubezpieczeń opisanych w punktach D1, D2, D3 Załącznika nr 2 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Przez pojęcie termin realizacji zamówienia, rozumie się przedział czasowy, w którym przypada początek okresu ubezpieczenia dla poszczególnych rodzajów ubezpieczeń. Termin realizacji zobowiązań Ubezpieczyciela wobec Ubezpieczonego może wykraczać poza termin realizacji Umowy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Przewidywany okres ubezpieczenia: 26.02.2013 r. - 25.02.2014 r. Sposób i forma płatności: przelewem, w 12 równych ratach w odniesieniu do rocznego okresu ubezpieczenia - płatnych co miesiąc odpowiednio do ostatniego dnia miesiąca, przy czym termin płatności I raty winien przypadać nie wcześniej niż 15 dni po dniu wystawienia polisy. W przypadku, gdy termin płatności ostatniej raty składki wykraczałby zgodnie z powyższym poza okres ubezpieczenia, uznaje się jako termin płatności ostatni dzień okresu ubezpieczenia. Niezależnie od ustalonego w umowie ubezpieczenia terminu zapłaty składki, odpowiedzialność Ubezpieczyciela rozpoczyna się z chwilą określoną w umowie ubezpieczenia, jako początek okresu ubezpieczenia - warunek niepodlegający zmianie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.64.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.