eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-07-23

Bielsko-Biała: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej
Numer ogłoszenia: 169324 - 2008; data zamieszczenia: 23.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Pediatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Sobieskiego 83, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8125004, 8284047, fax 033 8151630.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital_ped.glt.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb Szpitala Pediatrycznego w Bielsku-Białej. 2. Zamówienie obejmuje 17 odrębnych pakietów. Szczegółowy asortyment oraz ilości sprzętu określa załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji - formularz asortymentowo - cenowy. Zamówienie obejmuje następujące zadania częściowe - pakiety : Pakiet nr 1 - Woda do inhalatora Pakiet nr 2 - Artykuły włókninowe Pakiet nr 3 - Testy do sterylizacji Pakiet nr 4 - Sprzęt do EEG i EKG Pakiet nr 5 - Cewniki do żywienia pozajelitowego dla wcześniaków i noworodków z niska wagą urodzeniową Pakiet nr 6 - Igły do punkcji Pakiet nr 7 - Lancety Pakiet nr 8 - Rurki bez mankietu do przedłużonej intubacji Pakiet nr 9 - Sprzęt do inhalatorów typu THOMEX Pakiet nr 10 - Sprzęt do inhalatora dyszowego typu ELISIR Pakiet nr 11 - Igły motylkowe Pakiet nr 12 - Okularki do fototerapii Pakiet nr 13 - Terapia oddechowa Pakiet nr 14 - Przyrząd do powtórnego przetaczania krwi Pakiet nr 15 - Groty Kirschnera Pakiet nr 16 - Gwoździe śródszpikowe dla dzieci Pakiet nr 17 - Śruby zwykłe (krzyżakowe)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Oryginalny kod CPV: 33.14.13.20 - Igły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.20 - Igły medyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.16.20 - Zestawy medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.20 - Zestawy medyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.12.40 - Akcesoria cewnikowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.12.40 - Akcesoria cewnikowe Oryginalny kod CPV: 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi Oryginalny kod CPV: 33.12.10.00 - Ambulatoryjny system rejestrujący Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.10.00 - Ambulatoryjny system rejestrujący Oryginalny kod CPV: 33.14.14.11 - Skalpele i noże chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.14.11 - Skalpele i noże chirurgiczne Oryginalny kod CPV: 33.12.32.10 - Urządzenia do monitorowania czynności serca Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.32.10 - Urządzenia do monitorowania czynności serca Oryginalny kod CPV: 33.12.41.00 - Urządzenia diagnostyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.41.00 - Urządzenia diagnostyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.17.70 - Wyroby używane w przypadku złamań, śruby i płyty Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.17.70 - Wyroby używane w przypadku złamań, śruby i płyty .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 17.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy: spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy; złożą ważną i odpowiednio przygotowaną - zgodnie z zapisami SIWZ - ofertę nie podlegającą odrzuceniu na podstawie art. 89 ust 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy; nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 ustawy; spełnią warunki dodatkowe: a. potwierdzą stosownym oświadczeniem, iż zapoznali się z warunkami postępowania oraz warunkami realizacji zamówienia określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz że przyjmują je bez zastrzeżeń; b. zaoferują nie krótszy niż 30 dni termin płatności za wykonane dostawy; c. zaoferują termin dostaw regularnych nie dłuższy niż 4 dni, a w przypadku dostaw na cito do 2 dni; 2. Ocena spełnienia określonych wyżej warunków zostanie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, w tym oświadczeń, określonych w dalszej treści SIWZ. Wykonawca, który nie spełni warunków uprawniających do udziału w postępowaniu zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Od Wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, przedstawienie dokumentów: 1. Formularza ofertowego, przygotowanego według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2. Formularza asortymentowo - cenowego przygotowanego według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 3. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Umowy regulującej współpracę podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. Pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego udzielone osobom nie wymienionym w dokumencie, o którym mowa w pkt. 2, a reprezentującym Wykonawcę, w szczególności poprzez podpisywanie/ uwierzytelnianie dokumentów składających się na ofertę oraz innych składanych w toku postępowania. Dodatkowo osoby umocowane winny złożyć oświadczenie, że ich pełnomocnictwo nie zostało do dnia sporządzenia oferty odwołane i nie wygasło, 6. Oświadczenia, że wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 7. Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dotyczy także podmiotów zbiorowych. 8. Zaświadczeń właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzających odpowiednio, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 9. Oświadczenie o zapoznaniu się i akceptacji warunków specyfikacji istotnych warunków zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 10. Zaakceptowany wzór umowy ze wskazaniem osób upoważnionych do podpisania umowy - załącznik nr 5 do SIWZ. 11. Dokumenty dopuszczające oferowane wyroby do obrotu i do używania zgodnie ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004 r. (Dz. U. nr 93 poz. 896 wymienione w pkt. II przedmiot zamówienia ppk. 4 d).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. Jakość - 25
  • 3. Termin dostawy - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital_ped.glt.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Pediatryczny ul. Sobieskiego 83 43-300 Bielsko-Biała.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2008 godzina 11:30, miejsce: Szpital Pediatryczny ul. Sobieskiego 83 43-300 Bielsko-Biała Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 Woda do inhalatora.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania zgodne ze specyfikacją zamieszoną w formularzu asortymentowo - cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr2 Artykuły włókninowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Czepki chirurgiczne - wykonane z włókniny, odporne na uszkodzenia mechaniczne, np. na rozerwanie. 2. Maski chirurgiczne - wykonane z włókniny trójwarstwowej, z usztywnieniem umożliwiającym profilowanie na nos. 3. Fartuchy chirurgiczne - jałowe, rękawy zakończone podtrzymującym mankietem, wiązane trokiem z tyłu, przy szyi wykończone obwódką, ze wzmocnioną podwójną warstwą z przodu. 4. Fartuchy mają być wykonane z włókniny odpornej na uszkodzenia mechaniczne, o dobrych właściwościach wodoodporności, zabezpieczającej personel i pacjenta przed kontaktem z krwią i płynami, zapewniające komfort jak i ochronę użytkownika przed zakażeniem bakteryjnym. Składane w sposób zapewniający łatwe i zgodne z zasadami aseptyki zakładanie fartucha. 5. Fartuchy wizytowe - niejałowe, wykonane z umożliwiającego wielokrotne użycie fartucha, wiązane z tyłu, z materiału odpornego na uszkodzenia mechaniczne o dużej trwałości. 6. Serwety włókninowe muszą charakteryzować się nieprzemakalnością..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 Testy do sterylizacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Testy do sterylizacji - wymagane są testy umożliwiające uzyskanie dwóch odczytów z jednego testu, z wyraźną i łatwą do odczytu skalą, umożliwiającą wyraźną i natychmiast rozpoznawalną zmianę koloru. 2. Taśmy do sterylizacji - nawinięte na rolce, z odpowiednim klejem i łatwe do odczytu. 3. Wskaźnik rurkowy do kontroli sterylizacji suchym, gorącym powietrzem o parametrach R 180 - 35 o barwie początkowej - żółtej i barwie końcowej po sterylizacji - czerwonej, zwyczajowo nazywane rurki Brauna..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 Sprzęt do EKG i EEG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szpital posiada aparaty EKG SIMPLICARD, MULTICARD, Delta 3Plus, Farum E60 - zaoferowany papier do EKG musi być dostosowany do w/w aparatów. 2. Papier do EEG -E 300 do aparatu Farum E60 zgodny z wymogiem producenta aparatu (typu Farum) o wymiarach 110mmx53mm (mierzone z otworem na szpulkę), grubość samego papieru 16mm,kratka na wierzchu. 3. Papier do EKG-E 300 ma być oznaczony - kratka na wierzch o śr. otworu na szpulkę rolki ok.1,2 cm. 4. Papier do EKG- E 110 ma być oznaczony - kratka na wierzch o śr. otworu rolki na szpulkę ok 1,4 cm. 5. Papier do EEG 8 kanałowy ma być w linie. 6. Ustniki papierowe, jednorazowe do aparatu abc PNEUMO 2000rs. Średnica mierzona na zewnątrz ustnika 30mm. Wymóg przysłania próbek. 7. Pneumotachograf dPP jednorazowy (plastikowy) kompatybilny z ustnikami do aparatu abc PNEUMO 2000rs, średnica otworu z kołnierzem mierzona we wnętrz 30mm, średnica otworu bez kołnierza mierzona we wnętrz 28mm. Wymóg przysłania próbek. 8. Elektrody do EEG na żel /1a21 (EEG-13/L-100 W-0099-10) - indeks, wtyk płaski, elektroda średnicy 13mm z wcięciem przez środek strony zewnętrznej, długość wtyku do elektrody 20mm, długość kabla 100cm. Do wielokrotnego użycia. 9. Inne wymagania zgodne ze specyfikacją zamieszoną w formularzu asortymentowo - cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 Cewniki do żywienia pozajelitowego dla wcześniaków i noworodków z niską wagą urodzeniową.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cewnik 27 G zakładany jest z dostępu obwodowego przez kaniulę typu Neoflon 24G, długość cewnika 20 cm, zestaw nie zawiera kaniuli wprowadzającej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 Igły do punkcji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Igły do punkcji zatok 1,2 x 90 mm - należy zaoferować wg standardu. 2. Igły do punkcji lędźwiowej - pakowane pojedynczo sterylne. 3. Igły do punkcji szpiku - pakowane pojedynczo, sterylne. 4. Do poz. 9 - 13 wymagania zgodne ze specyfikacją zamieszczoną w formularzu asortymentowo - cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 Lancenty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lancety do testów alergicznych typu Trick - test lancets metalowe, jałowe, jednorazowe, pakowane pojedynczo..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 Rurki bez mankietu do przedłużonej intubacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurki od pozycji 1-7 wykonane z mieszaniny silikonu i PCV, o zwiększonym poślizgu do cewników..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9 Sprzęt do inhalatorów typu THOMEX.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania zgodne ze specyfikacją zamieszczoną w formularzu asortymentowo - cenowym- załącznik nr 2 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET nr 10 Sprzęt do inhalatora dyszowego typu ELISIR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Głowica rozpylająca (nebulizator) typu RAPID FLAEM 6 składająca się z części dolnej naczynia na lek, dyszy, części górnej, zaworka wdechowego. Posiada system zaworów wdechowo-wydechowych uruchamianych automatycznie przez pacjenta. Konstrukcja nebulizatora zabezpiecza jego zawartość przed wylaniem nawet podczas ustawienia głowicy do góry nogami. Osprzęt kompatybilny i przewidziany do aparatu typu ELISIR..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.10-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11 Igły motylkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania zgodne ze specyfikacją zamieszczoną w formularzu asortymentowo - cenowym- załącznik nr 2 do SIWZ. Wymóg przysłania próbek..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12 Okularki do fototerapii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania zgodne ze specyfikacją zamieszczoną w formularzu asortymentowo - cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13 Terapia oddechowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Do poz. 1 - 7 wymagania zgodne ze specyfikacją zamieszczoną w formularzu asortymentowo - cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Poz. 8: układ oddechowy wykonany wewnątrz z rury gładkiej, grzałka w ramieniu wdechowym do podłączenia z nawilżaczem F&P MR 730, ramie wdechowe odłączalne od Łącznika Y w celu podłączenia nebulizatora, port na łączniku Y - 7,6mm, komora nawilżacza zintegrowana z drenem do źródła wody (automatyczny pobór wody), na ramieniu wdechowym pułapka wodna, złącze do respiratora - 15M, złącze Y - 15 F. 3. Poz. 9: układ oddechowy 15mm wykonany wewnątrz z rury gładkiej, długość układu 1,6m; grzałka w ramieniu wdechowym do podłączenia z nawilżaczem F&P MR 730, ramie wdechowe odłączone od Y celem podłączenia nebulizatora, komora nawilżacza automatycznie napełniająca się z zintegrowanym drenem do źródła wody, na ramieniu wdechowym pułapka wodna, złącze do respiratora 22M, złącze Y - 22M/15F. 4. Poz. 10: długość układu 1,6m; odłączana gałąź wdechowa, do podłączenia do nebulizatora, złącza do respiratora - 22F, złącze Y - 22M/15F. 5. Do poz. 11 - 15 wymagania zgodne ze specyfikacja zamieszczona w formularzu asortymentowo - cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14 Przyrząd do powtórnego przetaczania krwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania zgodne ze specyfikacją zamieszczoną w formularzu asortymentowo - cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15 Groty Kirschnera.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonane z wysokostopowej, odpornej na korozję stali chromowo-niklowo-molibdenowej o najwyższej czystości..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr 16 Gwoździe śródszpikowe dla dzieci.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonane z wysokostopowej, odpornej na korozję stali chromowo-niklowo-molibdenowej o najwyższej czystości..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet nr 17 Śruby zwykłe (krzyżakowe), śr. wiertła 3,2mm.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonane z wysokostopowej, odpornej na korozję stali chromowo-niklowo-molibdenowej o najwyższej czystości..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 14.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.