Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-07-23
Kielce: Zakup wraz z dostawą środków czystości dla ŚCO
Numer ogłoszenia: 169281 - 2008; data zamieszczenia: 23.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Onkologii, ul. Artwińskiego 3, 25-734 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 3674280, fax (041) 36 74 071.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.onkol.kielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą środków czystości dla ŚCO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznika nr 1- środki do utrzymania czystości Załącznika nr 2- rękawice robocze Załącznika nr 3- materiały foliowe Załącznika nr 4- materiały i środki do utrzymania czystości Załącznika nr 5- akcesoria do utrzymania czystości Załącznika nr 6- polimery i koncentraty do mycia podłóg i glazury Załącznika nr 7- mydła Załącznika nr 8- wyposażenie odkurzaczy i froterek Załącznik nr 9- worki foliowe/czerwone/ Załącznik nr 10- środki toaletowe
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.46.65.00 - 24.46.65.00 Oryginalny kod CPV: 25.22.22.00 - Pojemniki medyczne z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.13 - Pojemniki na krew Oryginalny kod CPV: 25.16.12.00 - Rękawice jednorazowe Kod CPV wg słownika 2008: 18.42.43.00 - Rękawice jednorazowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 10.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 18.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 13.900,00 z.ł. /całość zamówienia/.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednią ofertę oraz spełniają następujące wymogi: a) spełniają wymogi zawarte w ustawie Prawo zamówień publicznych i niniejszej SIWZ: b) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień- prowadzą działalność zgodną z przedmiotem zamówienia c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia e ) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie II.2 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) druk Oferta 2) formularz cenowy oferty 3) oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust.1 i2 ustawy Prawa Zamówień Publicznych. W przypadku oferty składanej przez kilku wykonawców, oświadczenie składa każdy wykonawca. 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. W przypadku oferty składanej przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie, wspólnicy spółki cywilnej składają zaświadczenie o nie zaleganiu podatku dochodowym od osób fizycznych i odrębne zaświadczenie dotyczące o nie zaleganiu w podatku dochodowym od osób fizycznych i odrębne zaświadczenie dotyczące o nie zaleganiu przez spółkę w podatku od towarów i usług 5) dowód wniesienia wadium 6) polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7) Zaświadczenie stwierdzające, ze zaproponowany asortyment odpowiada określonym normom jakościowym np. PZH, certyfikaty, karty charakterystyki itp dot. Załącznika nr 1-10. Dokumenty muszą być pogrupowane i oznaczone zgodnie z Załącznikiem, na który Wykonawca składa ofertę. 8) karta charakterystyki produktu -dot. Załącznika nr 6. 9) Oświadczenie Wykonawcy - dot. Załącznika nr 3 poz. nr 3,4,5. 10) Deklaracja zgodności w odniesieniu do materiałów i wyrobów kontaktujących się z żywnością -w przypadku braku konieczności posiadania -oświadczenie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.onkol.kielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Świetokrzyskie Centrum Onkologii ul Artwińskiego 3C, kIELCE POK. NR 319.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Świetokrzyskie Centrum Onkologii ul Artwińskiego 3C, kIELCE POK. NR 212/SEKRETARIAT/.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 29.08.2008.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZAŁACZNIK NR 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznika nr 1- środki do utrzymania czystości.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.46.65.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. JAKOŚĆ - 20
- 3. STAŁOSC CENY - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZAŁĄCZNIK NR 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznika nr 2- rękawice robocze.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.16.12.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. JAKOŚĆ - 20
- 3. STAŁOŚĆ CENY - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZAŁACZNIK NR 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznika nr 3- materiały foliowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.22.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. JAKOŚĆ - 20
- 3. STAŁOŚĆ CENY - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZAŁACZNIK NR 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznika nr 4- materiały i środki do utrzymania czystości.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.46.65.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. JAKOŚĆ - 20
- 3. STAŁOSĆ CENY - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZAŁACZNIK NR 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznika nr 5- akcesoria do utrzymania czystości.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.46.65.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. JAKOŚC - 20
- 3. STAŁOSĆ CENY - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZAŁACZNIK NR 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznika nr 6- polimery i koncentraty do mycia podłóg i glazury.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.46.65.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. JAKOŚĆ - 20
- 3. STAOŚĆ CENY - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ZAŁĄCZNIK NR 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznika nr 7- mydła.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.46.50.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. JAKOŚĆ - 20
- 3. STAŁOŚĆ CENY - 10
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: ZAŁACZNIK NR 8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznika nr 8- wyposażenie odkurzaczy i froterek.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.66.50.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. JAKOŚĆ - 20
- 3. STAŁOSĆ CENY - 10
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: ZAŁACZNIK NR 9.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik nr 9- worki foliowe/czerwone/.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.22.22.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. JAKOSC - 20
- 3. STAŁOSĆ CENY - 10
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: ZAŁACZNIK NR 10.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Załącznik nr 10- środki toaletowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.46.65.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. JAKOŚĆ - 20
- 3. STAŁOŚĆ CENY - 10
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Politechniki Świętokrzyskiej
- Dostawa plazmotronu wraz z armaturą, zabudową oraz instalacjami pomocniczymi i bezpieczeństwa dla Politechniki Świętokrzyskiej
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Świadczenie usług transportowych na potrzeby Politechniki Świętokrzyskiej
- Zakup wraz z dostawą paneli do diagnostyki molekularnej zakażeń w systemie zamkniętym do analizatora Biofire FilmArray dla Zakładu Mikrobiologii Klinicznej ŚCO w Kielcach.
- Dostawa tonerów i tuszy do urządzeń drukujących należących do Sądu Okręgowego w Kielcach i sądów funkcjonalnych w Opatowie, Pińczowie, Staszowie i we Włoszczowie.
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy rękawiczek jednorazowych, rękawic roboczych i czyściw dla SGGW.
- Zakup środków czystości
- Część II - Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości w obiektach oraz środków higieny osobistej na potrzeby MOSiR w Elblągu na okres od 01.08.2024 r. do 31.07.2025 r."
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Przychodni Samodzielnego Publicznego Zakładu opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Śródmieście III
- Dostawa rękawic medycznych (II)
- Dostawa pojemników służących do transportu próbek moczu i krwi oraz akcesoriów służących do pobierania próbek moczu i krwi
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.